Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ADD en als ik (zuivere)pep gebruikt hebt kan ik heerlijk slapen, ga dan gewoon liggen genieten van de body high en de heerlijke rust in mijn hoofd.. val dan vanzelf snel in slaap.. Maar ik moet er dan wel echt voor gaan liggen, en daar heb ik meestal geen zin in na een lijn pep..kan er ook nachten op wakker blijven, kan bij mij dus 2 kanten op ! Tegenwoordig als ik gebruik gewoon overdag en dan snachts rond een uurtje of 2 lekker naar bed. Ideaal"
"Ik kan er niet omheen, ik hoor ook bij de club"
"Iemand deze al eens tegen gekomen ? Bij toeval gekocht ergens in het noorden van het land. Ik ben benieuwd naar het effect maar durf het niet te nemen omdat ik al dagelijks een dosis speed gebruik en ik bang ben voor mega katers. Iemand hier ervaring mee ?"
"De Dunne zei: Regel 10! De regels komen bij newbie’s LEVENSGROOT in beeld. Het is de bedoeling dat je ze leest ipv weg klikken. En als je dagelijks al speed gebruikt is het beter niks anders te nemen en hulp te zoeken voor je verslaving. Klik om te vergroten... Gympie zei: speculeren is niet toegestaan op het forum.. en daar is dit topic ook niet voor.. laat ze testen zou ik zeggen 👍 Klik om te vergroten... Geachte forum politie, Jullie begrijpen me verkeerd, heb me dan ook een beetje ongelukkig verwoord misschien. Was gewoon benieuwd of iemand anders ook deze roze gekleurde "wise monkeys" al eens is tegengekomen, had ze namelijk al eens geel van kleur gezien. Verder ben ik benieuwd naar het effect van een xtc pil opzich.. omdat ik nog nooit xtc gebruikt heb en vroeg me af of er iemand ervaring heeft met xtc in combinatie met dagelijks speed. Was niet m'n bedoeling te gaan speculeren wat er allemaal in die pillen zit !! Verder ben ik (nog) niet aan hulp toe ! Groetjes"
"Eik zei: @EugeneDe24e , zoals door de andere leden al is aangegeven is speculeren niet toegestaan en moet je gewoon je pillen even laten testen! Lijkt me ook wat overbodig om leden die je wijzen op de forumregels uit te maken voor “forumpolitie”. Op ons forum kan een heel veel maar op deze manier maak je geen al te beste eerste indruk. Als je toch mensen wilt uitmaken voor forumpolitie mag je mij als moderator aanspreken👮🏻♂️ Klik om te vergroten... Excuses voor dat forumpolitie Gympie zei: ja, ik snap je wel hoor.. ik mocht dit topic starten bij de gratie van het feit dat het geen (ruil)handel, bravoure en speculatie thread wordt.. dus ik houd het wat scherp in de gaten.. ja, wel eens eerder gezien die aapjes.. vraag beantwoord xtc bovenop speed vergroot de neurotoxiciteit.. maar wordt wel vaker gedaan. enjoy! Klik om te vergroten... Bedankt voor je antwoord !"
"Neo-Shulginist zei: Doodsbedreigingen lijken me niet heel constructief. Klik om te vergroten... je hebt gelijk, typte dit een beetje vanuit een impuls, soms loopt het hoog op. ik maak me zorgen over in wat voor wereld m'n kindertjes moeten opgroeien."
"Neo-Shulginist zei: Dit is zeker het moment om goed op te letten hoe we de toekomst gaan inkleden! Maar met je kinderen komt het wel goed hoor. Die weten niet beter Klik om te vergroten... Ik hoop je woorden zijn van goud."
"kan ook nog niet slapen, en ga het ook nog niet proberen voorlopig 😅👍"
"Generic_state zei: Hoe zit het met speed en tandarts?.. Klik om te vergroten... Toen ik voor het trekken van mijn verstandskiezen naar de kaakchirurg ging heb ik eerst een kleine vragenlijst in moeten vullen met vragen als 'gebruikt u medicatie ?' ook heeft de kaakchirurg wel 3 keer gevraagd of ik wel zeker wist dat ik geen medicatie gebruikte.. Ik was al een nacht door en keek behoorlijk peppie uit mijn ogen denk ik, ik kreeg een beetje extra verdoving omdat dit niet zo goed leek te werken. Verder ging alles prima en ben ik erg blij dat die dingen er nu uit zijn.. Ik denk dat hij zelf geen pep gebruikt had."
"Deze"