Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie heeft er klachten over de Tentin ?

Wie heeft er klachten over de Tentin ?

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste forum verslaafden,

sinds enige tijd ben ik gedwongen door the big pharmacy om Tentin te nemen. Ik dacht eerst ok het is alleen een nieuw naampje.
Maar maanden later merk ik toch dat er allerlei issues zijn die ik niet had met de Magistrale Bereider.

wie o wie heeft ook issues met de Tentin ?

groetjes van de aller grootste pep junk op DF
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee ik heb kinderen en daarvoor was de politie mij aan het stalken en moest ik even low profile doen.
Die Magistrale kun je nog wel proberen te krijgen maar alleen als de huisarts overtuigd is. ( dus je moet echt aangeven dat de Tentin niet doet wat het moet doen.)
En dan wordt de hobby heel erg duur want er wordt niets vergoed.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
Beste forum verslaafden,

sinds enige tijd ben ik gedwongen door the big pharmacy om Tentin te nemen. Ik dacht eerst ok het is alleen een nieuw naampje.
Maar maanden later merk ik toch dat er allerlei issues zijn die ik niet had met de Magistrale Bereider.

wie o wie heeft ook issues met de Tentin ?

groetjes van de aller grootste pep junk op DF
Klik om te vergroten...
Eindelijk ben je er weer man , dacht dood was 😖.

Sorry geen ervaring mee , ik krijg magistraal bereid dexamfetamine sulfaat van de Belgische apotheek in gelcaps.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
Nee ik heb kinderen en daarvoor was de politie mij aan het stalken en moest ik even low profile doen.
Die Magistrale kun je nog wel proberen te krijgen maar alleen als de huisarts overtuigd is. ( dus je moet echt aangeven dat de Tentin niet doet wat het moet doen.)
En dan wordt de hobby heel erg duur want er wordt niets vergoed.
Klik om te vergroten...
In België krijg je op de dag dat je 18 word nix meer vergoed.
Of dat nu methyl of dextro is , maakt nix uit.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
Beste forum verslaafden,

sinds enige tijd ben ik gedwongen door the big pharmacy om Tentin te nemen. Ik dacht eerst ok het is alleen een nieuw naampje.
Maar maanden later merk ik toch dat er allerlei issues zijn die ik niet had met de Magistrale Bereider.

wie o wie heeft ook issues met de Tentin ?

groetjes van de aller grootste pep junk op DF
Klik om te vergroten...
Jouw laatste zin vraagt om een wedstrijdje. Ik doe in ieder geval mee!
N
NoordzeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore_frk zei:
Jouw laatste zin vraagt om een wedstrijdje. Ik doe in ieder geval mee!
Klik om te vergroten...
Mag ik ook mee doen ? hoop niet dat ik win..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
EugeneDe24e zei:
Mag ik ook mee doen ? hoop niet dat ik win..
Klik om te vergroten...

Te laat ze zijn al 21 dagen wakker.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
inner_search zei:
In België krijg je op de dag dat je 18 word nix meer vergoed.
Of dat nu methyl of dextro is , maakt nix uit.
Klik om te vergroten...
gelukkig werkt dan in nederland niet zo ik kreeg mijn proef van tentin gewoon volledig vergoed en heb ook geen risico dus 0 euro kosten
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#9
ben ook een tijdje over van de 2,5mg magistrale bereiding pilletjes naar Tentin. Merk eerlijk gezegd niet veel verschil.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."