Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand nog wakker?

Iemand nog wakker?

22 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NoordzeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
kan ook nog niet slapen, en ga het ook nog niet proberen voorlopig 😅👍
D
DirtyhuismusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Present
D
DirtyhuismusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iedereen leuke avond gehad?
Bij mij kickt hij pas net in...
J
JessiejazzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirtyhuismus zei:
Iedereen leuke avond gehad?
Bij mij kickt hij pas net in...
Klik om te vergroten...
Jaa, wil eigenlijk slapen. Ogen zijn moe maar het lukt niet hahaha!
D
DirtyhuismusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jessiejazz zei:
Jaa, wil eigenlijk slapen. Ogen zijn moe maar het lukt niet hahaha!
Klik om te vergroten...
Same. Maar wil eigenlijk ook slapen omdat deze uren niet echt meer iets toevoegen aan de avond. Ik heb 2mmc gebruikt. Iets te voorzichtig met dosis, waardoor hij pas laat inkickte.. en nu zit ik met t gevoel die ik eigenlijk 6u geleden wilde hebben
D
DirtyhuismusLid
01-01-2024, 00:00
#6
EugeneDe24e zei:
kan ook nog niet slapen, en ga het ook nog niet proberen voorlopig 😅👍
Klik om te vergroten...
Klinkt alsof je een leuke avond heb gehad! Wat heb je gebruikt?
D
DirtyhuismusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hoor de vogels fluiten. Weet niet of ik het fijn of juist heel kansloos vind
N
NoordzeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja heb een zeer leuke nacht gehad op de pep en wiet🤣 hele woonkamer, keuken, bijkeuken en garage opgeruimd
J
JessiejazzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirtyhuismus zei:
Ik hoor de vogels fluiten. Weet niet of ik het fijn of juist heel kansloos vind
Klik om te vergroten...
Ik haat dat altijd zo erg
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jessiejazz zei:
Iemand idee om te doen tegen deze verveling? Ben alleen maar aan het roken en piekeren nu..
Klik om te vergroten...
muziek luisteren met ogen dicht, een potje solitaire, sjorren, origami leren, de hoeken in je huis tellen..
D
DirtyhuismusLid
01-01-2024, 00:00
#11
EugeneDe24e zei:
ja heb een zeer leuke nacht gehad op de pep en wiet🤣 hele woonkamer, keuken, bijkeuken en garage opgeruimd
Klik om te vergroten...
Ik heb idd ook wat huishoudelijke klussen gedaan. Ik wil slapen maar ook weer niet
Pakje kijkt me verleidelijk aan
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zit brawl stars te spelen hahaha zat er echt helemaal in zo de afgelopen 3 uur kwijt
J
JessiejazzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iemand idee om te doen tegen deze verveling? Ben alleen maar aan het roken en piekeren nu..
J
JessiejazzLid
01-01-2024, 00:00
#14
StraatPiraat zei:
muziek luisteren met ogen dicht, een potje solitaire, sjorren, origami leren, de hoeken in je huis tellen..
Klik om te vergroten...
Dit is altijd zo’n moment van, niet kunnen slapen en doorgaan maar het heeft eigenlijk geen nut meer haha..
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jessiejazz zei:
Dit is altijd zo’n moment van, niet kunnen slapen en doorgaan maar het heeft eigenlijk geen nut meer haha..
Klik om te vergroten...
same haha, ik ga nog maar ff wat eten maken das een goed begin
J
JessiejazzLid
01-01-2024, 00:00
#16
StraatPiraat zei:
same haha, ik ga nog maar ff wat eten maken das een goed begin
Klik om te vergroten...
Ja ik ga ff nintendo en in bedje liggen denk ik
H
HansworstLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wie nog wakker?
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Iemand wakker?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snelheid1234 zei:
Iemand wakker?
Klik om te vergroten...
zeker
D
DirtyhuismusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nog meer mensen wakker?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."