Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja dagelijks blowen kan je best laten ... ik heb enkele jaren iedere dag 1-2gr gerookt , en je mag er zeker van zijn dat de nadelen opstapelen... mentaal, fysiek , GELD .. 15.000 euro weg en dan te denke dat wiet nog een goedkope drug is :P ... altans dat dacht ik in het begin eens je verslaafd bent is ie niet meer goedkoop haha"
"DrippTone zei: ADD, als ik blow ben ik rustiger in mijn hoofd. Minder malen, minder denken. Klik om te vergroten... dat rustige gevoel in je hoofd kan na zwaar en dagelijks LANGdurig gebruik omslaan in een gedachtestroom die bijna niet te stoppe is. als je echt jaren rookt en veel per dag, kan je wel degelijk mentaal achteruit gaan , en denk je op alles en nog wat ver door, (terwijl je dat ervoor nooit gedaan had), tot het echt irritant word. dus best niet overdrijve al lijkt wiet toch zo onschuldig ...."
"-bevende handen en benen had ik ook last van , als je dat +- bedoelt ... (kan ook zijn omdat ik geen nicotine meer binnekreeeg) -hartkloppinge -misselijkheid -nachtmerries (zien er zeeer realistisch uit!) -slecht slapen -overactief voelen -hoofdpijn -humeur er zijn wel degelijk lichamelijke afkickverschijnselen na LANGdurig en dagelijks gebruik vn wiet/hash ."
"Mysticwarrior zei: Interresant, ikzelf ben al een aantal maal gestopt met blowen en vaak kan ik er de klok op gelijk zetten en de nachtmerries komen weer om de hoek zetten. Verder heb ik geen afkickverschijnsellen en ook heb ik geen problemen met het stoppen zelf, maar die nachtmerries of in iedergeval hele intense dromen. Zijn toch wel heeeeel extreem! Het grappige is dat ik dit al heb besproken op een ander forum, waar veel leden dit ook herkende. Nadat ik vannacht weer zo'n gezellige droom heb ervaren ging ik even googlen op stoppen met blowen en nachtmerries en kom ik tot mijn verbazing gewoon meerdere topics tegen op verschillende forums waar een kleine groep mensen dit ook ervaart. Ik zou haast zeggen dat dit geen toeval is.... Groetjes, Mystic. Klik om te vergroten... is zeker geen toeval mystic , ikzelf heb ze ook ervaren , het is alsof het echt gebeurt , en het zijn wel degelijk ZWARE nachtmerries ."
"alcoholist zei: WIET/HASH/THC GAAN NIET SAMEN MET PANIEKAANVALLEN!! sorry voor de uitroep,maaar gozer,begin er NIET aan! ik spreek uit ervaring. stoned zijn,geeft precies de zelfde lichamelijke gevoelens als een paniekaanval,door dat je dat in je lichaam voeld,( hartkloppingen,zwaar gevoel in lichaam,en het hele hangerige).. gaat er een allarm af in je hersenen,waardoor er direct paniek ontstaat. door de wiet kan je niet helder meer denken dus kan je alles niet meer op een rijtje zetten,hierdoor is het alleen maar moeilijker om te kalmeren. niet aan beginnen, drink jezelf lam ofzo,is veel leuker. Klik om te vergroten... dit kan ik alleen maar bevestigen door eigen ervaring. 3jaar lang ging het goed, tot die dag dat ik angstaanval kreeg door wiet. en erna bleef het terugkomen..."
"alsje niet overdrijft is het niet slecht naar mijn weten... als je zwaar gaat gebruiken , op lange termijn (enkele jaren / iedere dag/ enkele joints) , kan ik je verzekeren dat je mentaal het verschil gaat voelen . en dan niet in de positieve zin ..."
"Beanhead zei: SittaMan zei: NoMoreSmoking zei: als je zwaar gaat gebruiken , op lange termijn (enkele jaren / iedere dag/ enkele joints) , kan ik je verzekeren dat je mentaal het verschil gaat voelen . en dan niet in de positieve zin ... Klik om te vergroten... Omdat je dan de volgende dag nog aan het na-stonen bent? Klik om te vergroten... Omdat je hele persoonlijkheid uiteindelijk verandert. Klik om te vergroten... dat inderdaad ook ,maar ik had ook last van felle gedachtestromen , dat je aan veel dingen tegelijk denkt, en dat die voortdurend door je hoofd gaan , alsof je het niet meer kan stoppen(al die gedachten in je kop).. mentaal achteruitgaan dus... kan ook wel iets te maken hebben met het gebruiken van cocaine en daarop blowen. edit: Hasj /wiet + cocaïne of speed Vergroot de kans op psychische klachten (angst, onrust) die combinatie raad ik iedereen af"
"als je een sigaret gaat gebruiken om je joint te rollen , gaat je joint veel sneller opzijn dan als je met rolltabac zou gerold hebbe. omgekeerd is wel dat je iets begaaider word met sigarette tabac, omdat je alles veel sneller verbrand en binnekrijgt beetje eige keuze, zelf nam ik altijd roltabac , dan konk langer geniete vn men joiint vroeger op school rolde men kameraad altijd in zen hand ... dit dan wel mt sigarette tabac, en dan voelde ik de wiet ook wat feller."
"hmm ... 09' : 500-600 g 10' : 0 en trots!"
"kan ook zijn dat ze je coke gemengd mt afkickcoke hebbe gegeve, daar krijg je namelijk zware hartkloppingen van... angstig gevoel(door de hartkloppinge) enz.. als het speed was had je het wss wel gemerkt mt het snuiven..."