Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnrustigheid met blowen.

Onrustigheid met blowen.

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm misschien komt het juist doordat je alleen bent? Misschien voel je je veiliger als er iemand bij is. Dan heb je ook wat afleiding enzo, mocht je dan paranoia worden kan de ander je altijd nog afleiden of wanneer nodig kalmeren..
S
SpaceCaseLid
01-01-2024, 00:00
#2
De laatste tijd kan ik gewoon niet meer van een jointje genieten. Ik ga trillen,voel me gewoon niet relaxed en enigzins paranoia.
Ik heb echter een jarenlange blower en heb ook veel ervaring met andere drugs.
Iemand tips om de ervaring weer chillend te maken?
Ik mis me wiet.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eventjes stoppen zal misg wel een optie zijn. Maar waarschijnlijk wil je dat niet, misschien helpt het om voortaan alleen nog in een omgeving en met mensen te blowen waar je je 100% bij op je gemak voelt. Ik zou in ieder geval wat rustiger aan doen.
S
SpaceCaseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat was ik vergeten te vermelden. Ik heb er ook last van als ik gewoon in me eentje zit te smoken in me flatje. Erg vervelend....
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik voel me meer op mijn gemak als ik met vrienden een jointe taf dan dat ik alleen ben, weet niet hoe het komt, misschien gebrek aan gezelligheid.
N
NoMoreSmokingLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat is niet wat spacecase bedoelt denk ik , ik weet wat je hebt, hetzelfde wat ik na 3jaar blowen heb gekrege, je wordt zwaar para en onrustig na het roken. ik had er ook hartkloppinge bij..

ik mis men wiet ook , beste optie is te stoppen... voor een lange tijd dat je er zeker niet meer aan terugdenkt(aan die para, en onrustig gevoel)

als je gaat blijven doorroken met het para gevoel , kan ik je verzekere dat het alleen erger word ( eige ervar.)
S
SpaceCaseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat van die hartkloppingen klopt. (flauw) Daarom tril ik zo.
Dat word afkloppen en afzien.
N
NoMoreSmokingLid
01-01-2024, 00:00
#8
SpaceCase zei:
Dat van die hartkloppingen klopt. (flauw) Daarom tril ik zo.
Dat word afkloppen en afzien.
Klik om te vergroten...

ja inderdaad dat wordt afzien, maar het beterd naarmate de dagen verstrekke

een goeie tip : probeer niet aan die slechte tijd (van para/hartkloppinge) terug te denken, hoe meer je zegt tegen jezelf ik voel me trg goed en actief, en fijne dinge doet (zonder de wiet dan) hoe sneller je er vanaf geraakt.

veel geluk !
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik krijg dit een beetje als ik sterke sativas rook, of van die bewerkte ''superwiet'' :kots:
Probeer eens wat Indicas te roken
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Komt me bekend voor, had dit na n jaar lang dagelijks te blowen.

Werd onrustig, lichtelijk para, hartkloppingen en t zweet gutste mn oksels uit. 'n goeie 9 maanden gestopt en nu rook ik ééns in de paar weken in 't weekend lekker n jointje met n goed muziekje drbij.

Heeft lang geduurd voordat ik er weer echt van kon genieten, maar ben zeker blij dat ik et geduld ervoor heb gehad. Zo veel lekkerder nu.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."