Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEffect van sporten

Effect van sporten

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bxl zei:
Droge mond heb ik wel vaker bij cocaine.
Klik om te vergroten...
wie niet(de mensen die geen coke usen)
p
pipo35Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Van de week eerst twee uurtjes heel hard getraind in de sportschool en na het douchen en eten twee kleine lijntjes genomen. Het effect is voorspelbaar: lekkere roes die na een half uur afneemt.

Deze keer dus ook, maar met het verschil dat ik na een uur niet nuchter werd, maar er compleet in ging. Hartslag naar 120; pupillen die megagroot waren (bij mij zie je normaal niets aan m'n ogen); niet kunnen plassen; droge mond en rare bekken trekken. Ik ging alleen maar dieper en dieper en had zelfs moeite met praten. Ik werd helemaal paranoia.

Op dat moment was ik er van overtuigd dat ik speed had gekregen en sloeg de stress toe. Pas na een warme douche en uren later begonnen de effecten wat af te nemen. Het rare is dat het gewoon coke was en geen speed. Na vier uur had ik het gevoel dat ik er eindelijk weer uit was.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt of gehoord. Komt dit vaker voor? Heeft het sporten daar wat mee te maken?
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#3
pipo35 zei:
Van de week eerst twee uurtjes heel hard getraind in de sportschool en na het douchen en eten twee kleine lijntjes genomen. Het effect is voorspelbaar: lekkere roes die na een half uur afneemt.

Deze keer dus ook, maar met het verschil dat ik na een uur niet nuchter werd, maar er compleet in ging. Hartslag naar 120; pupillen die megagroot waren (bij mij zie je normaal niets aan m'n ogen); niet kunnen plassen; droge mond en rare bekken trekken. Ik ging alleen maar dieper en dieper en had zelfs moeite met praten. Ik werd helemaal paranoia.

Op dat moment was ik er van overtuigd dat ik speed had gekregen en sloeg de stress toe. Pas na een warme douche en uren later begonnen de effecten wat af te nemen. Het rare is dat het gewoon coke was en geen speed. Na vier uur had ik het gevoel dat ik er eindelijk weer uit was.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt of gehoord. Komt dit vaker voor? Heeft het sporten daar wat mee te maken?
Klik om te vergroten...

Doe je dat vaker? Eerst flink sporten en dan een lijntje? 2 uur hard trainen is niet niks, daar gaan je bloedvaten wel van open staan. En met douchen zullen ze wel weer wat verkleinen en met 2 lijntjes mss weer wat groter.
Ik geloof niet dat je van sos die symptomen zoals grote pupillen, droge mond, niet plassen en rare bekken van een paar lijntjes krijgt. Wat jij beschrijft heb ik met speed, en daarom doe ik speed niet.
Ik heb het idee dat er toch wat speed in zat, en door het trainen heeft je lichaam al een aardige warming-up waardoor de bloedvaten zuurstof en andere stoffen sneller opneemt. Maar ja, mss reageerde deze keer anders op een paar lijntjes.
Had een jaar geleden ook een keer sos van een nieuwe dealer en vond het pep-effect erg vervelend. Vooral het niet kunnen tukken als opeens de kids om half 6 naast je bed staan. En het ontbreken van de roes :mrgreen:
p
pipo35Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, dat doe ik nooit, maar ik wilde per se nog even sporten voordat we weggingen. Ik dacht dat ik inmiddels een redelijk kenner was, maar deze lichamelijke reactie was voor mij compleet nieuw. Het erge was dat er mensen bijzaten die er bepaald niet achter moesten komen wat ik deed. Dat maakte het nog veel erger. Wat een vreselijke avond, echt je hebt het gevoel dat iedereen je meelijwekkend zit aan te kijken. Ik durfde niemand meer in de ogen aan te kijken en probeerde uit alle macht het bekkentrekken te voorkomen.

Ik heb met speed precies deze effecten gehad, vandaar dat de stress ook toesloeg. Dat is voor mij echt een helse drug omdat ik de effecten vreselijk vind. Ik heb de rest echter laten testen en het was 100% zeker geen pep, maar een heel aardige kwaliteit coke.
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je echt alleen speed kreeg, dan proef je dat toch?

ik proef het verschil tussen sos en speed wel hoor.
p
pipo35Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het was geen speed, het was coke. Ik zoek een oorzaak waarom ik van een kleine hoeveelheid een bijna speed-achtige trip kreeg. Ik vond het zeer beangstigend namelijk, door de effecten, maar vooral door de lange duur.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
zoiets heb ik ook wel gemerkt,als je echt druk met iets ben bezig geweest en dan drugs neemt,het beter slaat, zelfde met weed en andere zooi,
p
pipo35Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb thuis meteen alles wat ik nog had door de wc gespoeld. Heb ik nu weer een beetje spijt van :tearsofjoy:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
pipo35 zei:
Ik heb thuis meteen alles wat ik nog had door de wc gespoeld. Heb ik nu weer een beetje spijt van :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
dat vind ik dus altijd zoo dom en zonde,bewaar het gewoon,of geef het dan tenminste weg aan iemand die er nog profijt van zou kunnen hebben,
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#10
De ervaring die jij beschrijft heb ik jaren geleden gehad, maar dan pas de volgende dag.
Of het nou coke met speed was of gewoon speed de volgende dag en de dagen erna zat ik in een soort psychose. Ik bedoel niet de crash de volgende dag na speed, maar het soort dat je ineengekropen onder de dekens in een hoekje van je bed ligt. Je durft niet naar buiten, niet uit je bed of zelfs maar rechtop te staan. Heel erg schichtig en intens neerslachtig: je loopt letterlijk met je kin op je borst (mss vandaar de uitdrukking gebukt gaan onder).
Om dat gevoel te ontsnappen toch naar buiten en naar die maat waarmee ik had gesnoven om eea te vergelijken. Hij had de gewoonlijke crash terwijl ik op zijn bank in mekaar gekropen lag concentreren wat er toch aan de hand was.
Uiteraard gezworen nooit meer te gebruiken... :rolleyes:
Dit hield enige dagen aan waarbij ik totaal mezelf niet was. Voelde me als Remy: alleen op de wereld die elk moment kon vergaan.
Heb het 2x meegemaakt en was echt dagen van de kaart. Op DF kwam ik het woord amfetaminepsychose tegen, dat zette me wel aan het denken ook al is het jaren geleden. Echt vreselijk. Ik zie mezelf nog weggedoken...christus wat'n hel.
En kon geen oorzaken bedenken waardoor ik zo reageerde.
Na 2x nooit meer meegemaakt.
Wat mij verbaast aan je verhaal is dat je je meteen raar voelde. Mss vermoeidheid, spanningen, te hard getraind, andere toekomstige onderliggende dingen waar je tegen opziet?
Mss hadden sit-ups en push-ups je kunnen helpen, weer wat positieve energie opwekken zeg maar.
p
pipo35Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychose ligt gelukkig wat verder weg en zo ver heen was ik ook niet. Ik weet wel dat de combinatie van eerst een harde training en vervolgens coke gebruiken voor mij weinig gelukkig was. Goed om te lezen dat andere opwekkende middelen ook tot onverklaarbare resultaten kunnen leiden. Ik was er op dat moment van overtuigd dat ik per ongeluk speed had genomen en door die overtuiging ben ik wellicht ook de bijbehorende lichamelijke reacties gaan vertonen. Het is allemaal maar giswerk, maar ik vond dit spul altijd vrij onschuldig tot nu dus.
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#12
Droge mond heb ik wel vaker bij cocaine.
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#13
alcoholist zei:
Bxl zei:
Droge mond heb ik wel vaker bij cocaine.
Klik om te vergroten...
wie niet(de mensen die geen coke usen)
Klik om te vergroten...
ik citeer:
Ik geloof niet dat je van sos die symptomen zoals grote pupillen, droge mond, niet plassen en rare bekken van een paar lijntjes krijgt. Wat jij beschrijft heb ik met speed
Klik om te vergroten...

daarmee dat ik zei dat ik dat ook wel vaker heb
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#14
right...
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bxl zei:
alcoholist zei:
Bxl zei:
Droge mond heb ik wel vaker bij cocaine.
Klik om te vergroten...
wie niet(de mensen die geen coke usen)
Klik om te vergroten...
ik citeer:
Ik geloof niet dat je van sos die symptomen zoals grote pupillen, droge mond, niet plassen en rare bekken van een paar lijntjes krijgt. Wat jij beschrijft heb ik met speed
Klik om te vergroten...

daarmee dat ik zei dat ik dat ook wel vaker heb
Klik om te vergroten...

Ik vrijwel nooit, omdat ik daarnaast drink als een tierelier. Elke slok alcohol vernieuwt het euforische gevoel.
En de volgende dag nergens last van. Vreemd eigenlijk, waar gaat die shit allemaal naartoe? :confused:
N
NoMoreSmokingLid
01-01-2024, 00:00
#16
kan ook zijn dat ze je coke gemengd mt afkickcoke hebbe gegeve, daar krijg je namelijk zware hartkloppingen van... angstig gevoel(door de hartkloppinge) enz..
als het speed was had je het wss wel gemerkt mt het snuiven...
p
pipo35Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Pitigrilli zei:
Ik vrijwel nooit, omdat ik daarnaast drink als een tierelier. Elke slok alcohol vernieuwt het euforische gevoel.
En de volgende dag nergens last van. Vreemd eigenlijk, waar gaat die shit allemaal naartoe? :confused:
Klik om te vergroten...

Wat glijden ze lekker naar binnen na een lijntje :)
Hoe ouder je wordt, hoe meer last je er echter van krijgt. Dat is wel weer jammer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."