Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskristal ket en ket?

kristal ket en ket?

14 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
flash kieke zei:
wat is het verschil?
Klik om te vergroten...
kristal is normaal de puurste vorm als ik me nie vergis
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat is het verschil?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
wat is het verschil?
Klik om te vergroten...
kristal is normaal de puurste vorm als ik me nie vergis
Klik om te vergroten...
het word gewoon kistal als je de vloeibare vorm uitkookt...
die kristallen worden ook al snel poeder hé...
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
wat is het verschil?
Klik om te vergroten...
kristal is normaal de puurste vorm als ik me nie vergis
Klik om te vergroten...
het word gewoon kistal als je de vloeibare vorm uitkookt...
die kristallen worden ook al snel poeder hé...
Klik om te vergroten...

Ja als je de kristallen plat stampt heb je poeder :P
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drazzic zei:
Frisko zei:
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
wat is het verschil?
Klik om te vergroten...
kristal is normaal de puurste vorm als ik me nie vergis
Klik om te vergroten...
het word gewoon kistal als je de vloeibare vorm uitkookt...
die kristallen worden ook al snel poeder hé...
Klik om te vergroten...

Ja als je de kristallen plat stampt heb je poeder :P
Klik om te vergroten...


Serieus
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja idd.. het verschil wordt gemaakt door een simpele vertaling van crystal naar kristal en 2 seconden redeneren..
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#7
aangezien jij het topic opstarte lijkt het me niet verwonderlijk als je dat niet zou weten..
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
slunse zei:
aangezien jij het topic opstarte lijkt het me niet verwonderlijk als je dat niet zou weten..
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
schranziewanzie zei:
slunse zei:
aangezien jij het topic opstarte lijkt het me niet verwonderlijk als je dat niet zou weten..
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
die zat ja :P
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
slunse zei:
aangezien jij het topic opstarte lijkt het me niet verwonderlijk als je dat niet zou weten..
Klik om te vergroten...

Dat topic is al oud hoor :wink:

En wat heeft mijn antwoord dan te maken met dees topic?
Ik vroeg wat het verschil was tussen christal ket en ket :wink:

En dat je kristallen plat stampt en dan poeder wordt weet het kleinste kind he :)
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#11
dat is het hem juist.. het enige verschil tussen crystal ket en ket is het verschil tussen kristallen en poeder :mrgreen:
als jij beweert te weten dat kristallen poeder worden als ze je platstampt dan zou je ook het vershil tussen crystalket en ket moeten weten en leek dit topic me overbodig, nee?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
slunse zei:
dat is het hem juist.. het enige verschil tussen crystal ket en ket is het verschil tussen kristallen en poeder :mrgreen:
als jij beweert te weten dat kristallen poeder worden als ze je platstampt dan zou je ook het vershil tussen crystalket en ket moeten weten en leek dit topic me overbodig, nee?
Klik om te vergroten...

Een naam van een drug en een uitleg is iets anders :)
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik dacht ook dat de kristalvorm de puurste vorm was. Maar dan kom ik weer in de war met een vroegere ervaring van mij toen ik voor de eerste keer ket gebruikt (hoho, zelfs de enigste keer :) ) Toen we toen naar de ket keken was het poeder maar bestaat poeder niet uit kristalletjes? Maar aangezien ik 3 volle sleutelpuntjes nodig had om ook maar IETS te voelen (naderhand vond ik toch wel dat ik gruwelijk hard ben gegaan maar dat terzijde) kan het toch geen kristalvorm geweest zijn van ket?
Oftewel ik praat in mezelf want ik space weer .... sorry voor het in gebruik neme van dit stukje forum doei

*NexxtGen gaat naar bedje toe en t.v. kijken want slapen gaat niet lukken voor de komende 3 dagen...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is niet erg.

Je mag wel een topic maken in het 'onzin' forum met teksten in bovenstaande stijl over het onderwep: damesondergoed. Lijkt mij wel trippy.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#15
schop :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."