#1
je moet altijd een beet je cocaine op je tong doen of op je tanden en dan krijg je het gevoel dat je bij de tandarts bent geweest. het verdoofd helemaal dan heb je de echte shit kristal.
westside zei:je moet altijd een beet je cocaine op je tong doen of op je tanden en dan krijg je het gevoel dat je bij de tandarts bent geweest. het verdoofd helemaal dan heb je de echte shit kristal.
sabe007 zei:ik ga het binnenkort ook een gebruiken. maar moet het eerst weten te vinden hier in belgie.
de prijs is toch 25 euro de gram.
waarom dan niet eens een gram opsnuiven in een keer![]()
Special_K zei:€25/g?!
Is dit standaard in Nederland?!
is nie altijd waar!!!Wacky zei:Special_K zei:€25/g?!
Is dit standaard in Nederland?!
Alleen als je kilos koopt of bakmeel. Voor coke is 50E per gram in nederland standaard.

BS...westside zei:je moet altijd een beet je cocaine op je tong doen of op je tanden en dan krijg je het gevoel dat je bij de tandarts bent geweest. het verdoofd helemaal dan heb je de echte shit kristal.
verdoven is wel een goed teken mits het de goeie verdoving is toch...pipoxyz zei:BS...westside zei:je moet altijd een beet je cocaine op je tong doen of op je tanden en dan krijg je het gevoel dat je bij de tandarts bent geweest. het verdoofd helemaal dan heb je de echte shit kristal.
ik weet zo ff niet meer waar het naast suikers nog meer mee versneden wordt, maar wel weet ik dat het vaak verdovende medicatie is..
Juist om mensen die denken zoals jou voor het lapje te houden door de verdoving die je op je tandvlees voelt.
verdovend gevoel in je smoel is GEEN indicatie voor goede coke.
..das alleen zo in miami vice![]()

da heb ik u net gezegd!!Flowerpower zei:en hoe kan ik dan van t brokje coke , basecoke maken??
of zoals ik nog al eens heb vermeld met een fles amoniak,lepel en aanstekersabe007 zei:ik denk dat je alleen maar kunt weten dat je goede coke hebt. als je het bij een vertrouwde dealer zoekt.
en als je hem getest hebt![]()
Frisko zei:verdoven is wel een goed teken mits het de goeie verdoving is toch...pipoxyz zei:BS...westside zei:je moet altijd een beet je cocaine op je tong doen of op je tanden en dan krijg je het gevoel dat je bij de tandarts bent geweest. het verdoofd helemaal dan heb je de echte shit kristal.
ik weet zo ff niet meer waar het naast suikers nog meer mee versneden wordt, maar wel weet ik dat het vaak verdovende medicatie is..
Juist om mensen die denken zoals jou voor het lapje te houden door de verdoving die je op je tandvlees voelt.
verdovend gevoel in je smoel is GEEN indicatie voor goede coke.
..das alleen zo in miami vice![]()
een regelmatig cokegebruiker merkt het verschil tussen lidocaine verdoving of de echte cokeverdoving...
lidocaine bv verdoofd bijna dadelijk en bij coke duurt het 5,6,7 min voor je verdoofd bent!!!
en het gevoel is ook anders,valt moeilijk uit te leggen!!!
cokegebruikers weten wel wat ik bedoel![]()
amen,toch eindelijk iemand die der iets vanaf weetacidboy zei:Frisko zei:verdoven is wel een goed teken mits het de goeie verdoving is toch...pipoxyz zei:BS...westside zei:je moet altijd een beet je cocaine op je tong doen of op je tanden en dan krijg je het gevoel dat je bij de tandarts bent geweest. het verdoofd helemaal dan heb je de echte shit kristal.
ik weet zo ff niet meer waar het naast suikers nog meer mee versneden wordt, maar wel weet ik dat het vaak verdovende medicatie is..
Juist om mensen die denken zoals jou voor het lapje te houden door de verdoving die je op je tandvlees voelt.
verdovend gevoel in je smoel is GEEN indicatie voor goede coke.
..das alleen zo in miami vice![]()
een regelmatig cokegebruiker merkt het verschil tussen lidocaine verdoving of de echte cokeverdoving...
lidocaine bv verdoofd bijna dadelijk en bij coke duurt het 5,6,7 min voor je verdoofd bent!!!
en het gevoel is ook anders,valt moeilijk uit te leggen!!!
cokegebruikers weten wel wat ik bedoel![]()
Inderdaad, bij coke duurt het meestal wel even voordat je de boel verdoofd is, da's relaxt altijd![]()
En zoals je al zegt, lidocaine verdoofd vrijwel direct.. en voelt gewoon anders.
pipoxyz zei:..maar is het niet een beetje naief om te denken dat dat het enige is waarmee het versneden wordt?
maargoed...ik begrijp dat het dus voornamelijk lidocaine is..?
wel handig om er de symptomen van te weten idd..ik wist het iig niet![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."