Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doet keta precies met je?

Wat doet keta precies met je?

57 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Damn..dan ben je wel ver weg hoor!
Kan je keta ook in verschillende plateau's indelen? vastwel!
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#2
het verkracht je hersens een beetje...
Maar op de leuke manier :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben erg nieuwschierig naar deze drug... het moet een ongelofelijk mooie ervaring zijn...?

Ik hoef geen wetenschappelijke antwoorden.. maar meer antwoorden vanuit ervaringen.

Ik weetdat keta een zwaar verdovend middel is.. zoiets als GHB toch?
Is het ook net zo gevaarlijk? Dat wanneer je teveel neemt, de kans op outgaan groot is? Ik dacht dat 75mg voldoende moet zijn..

Maarrrr krijg je ook hallucinaties?
Waarmee is de drug het meest te vergelijken?

alvast bedankt!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wat doet keta nouw precies met je?

Qocaïne zei:
Ik ben erg nieuwschierig naar deze drug... het moet een ongelofelijk mooie ervaring zijn...?

Ik hoef geen wetenschappelijke antwoorden.. maar meer antwoorden vanuit ervaringen.

Ik weetdat keta een zwaar verdovend middel is.. zoiets als GHB toch?
Is het ook net zo gevaarlijk? Dat wanneer je teveel neemt, de kans op outgaan groot is? Ik dacht dat 75mg voldoende moet zijn..

Maarrrr krijg je ook hallucinaties?
Waarmee is de drug het meest te vergelijken?

alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
ik denk als ge de eerste keer 75 mg echt goeie keta hebt da je hennig weg bent (wel op de goede manier) nie slecht gaan ofzo
en iik vind da het nie echt met een andere drug te vergelijken is
gewoon erg goed spul :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok thnx bob! Wat raad je aan als beginners dosis?
Dan moet ik dat binnenkort maar eens proberen :)!!

Is het leuk in je eentje?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is het meest te vergelijken met DXM, het is geen verdovend middel, het is een dissociative(weet de nederlandse term niet).

Ik heb het 1 keer gedaan icm coke, dat was mijn allereerste lijn, het was heel intens allemaal ik vond het een vette ervaring maar ik heb er niets van geleerd, ik wil nog wel een keer alleen ketamine doen, maar mn dealer wil me dat niet verkopen.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
@ schranzie: Op wat voor manier ben je dan weg? Verdovend, hallucinerend, activerend/adrenaline rush achtig?

@Bob: DXM dus.. oh, dat lijkt me niet echt wat. Robot achtig wordt je dan hè? =D wanneer je zegt je arm omhoog te doen, doet hij dit allemaal met een vertraging van ongeveer 1 sec. ofzoiets..
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met ketamine liggen de effecten echt aan de dosis, net zoals dxm, een lage dosis geeft een mild stimulerend effect en hogere dosis leiden tot hallucinaties en out of body ervaringen.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
het effect van keta is gek genoeg elke keer weer iets anders :mrgreen:

maar je kan nog maar moeilijk lopen , visuals en spacen en ja vooral veel VAAG , maar keta is toch wel echt iets wat je mote doen voordat je weet wat hte met je doet
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Was eigenlijk wel eens benieuwd naar de werking in je lichaam, hoe dat in zijn werk gaat.
Maakt K nou ook bepaalde stoffen los of hecht het zich ook weer aan aan bepaalde delen van je hersenen??
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacekonijn zei:
het effect van keta is gek genoeg elke keer weer iets anders :mrgreen:

maar je kan nog maar moeilijk lopen , visuals en spacen en ja vooral veel VAAG , maar keta is toch wel echt iets wat je mote doen voordat je weet wat hte met je doet
Klik om te vergroten...
idd vind ik ook
en idd zeer vaag spul
en lopen is echt grappig voor te proberen ma of het lukt (nu spreken we wel over een goeie dosis he)
klein beetje gaat da nog wel lopen
maar dan heb je wel een erg grappig loopje
beste kun je het doen op een rustige plaats
en ergens waar je tegoei kunt zitten
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
@Bob: DXM dus.. oh, dat lijkt me niet echt wat. Robot achtig wordt je dan hè? =D wanneer je zegt je arm omhoog te doen, doet hij dit allemaal met een vertraging van ongeveer 1 sec. ofzoiets..
Klik om te vergroten...

Bij mij gingen mijn bewegingen erg losjes ipv robot achtig, meer te soepel, Ik wou een sigaret in mijn mond steken en ik had de hele filter tussen me lippen :openmouth:. Slechte hand-oog coordinatie op dat moment.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar bob is het echt mogelijk om uit je lichaam te treden met Keta?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haze zei:
Maar bob is het echt mogelijk om uit je lichaam te treden met Keta?
Klik om te vergroten...
ja
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haze zei:
Maar bob is het echt mogelijk om uit je lichaam te treden met Keta?
Klik om te vergroten...

ja in je geest ja, ma je treedt niet echt uit je lichaam je ervaart t zo
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
DarkScope zei:
Haze zei:
Maar bob is het echt mogelijk om uit je lichaam te treden met Keta?
Klik om te vergroten...
je treedt niet echt uit je lichaam je ervaart t zo
Klik om te vergroten...
wat is t verschil?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zo heb ik 't anders niet ervaren, heb best wat afgeschnatst toen, maar als ik m'n best deed kon ik nog wel lopen.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is zeker mogelijk, katten die onder Ketamine een operatie krijgen zitten in een vette K hole, mischien is de reden waarom mijn kat zo rustig is na zn castratie gewoon het trauma van die k-hole, die zag zichzelf geopereert worden :openmouth:
Who knows..

Het zijn niet echt plateau's.
Maar een lage dosis kan licht stimulerent zijn, hoe meer je bijpakt hoe belachelijker je gaat lopen en uiteindelijk kan je geen K meer pakken omdat je niet kan bewegen :P
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb mijn roeping gemist he
was beter dierenarts geworden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
een beetje keta voor de kat en een beetje keta voor mij :smoke: :smoke:
c
crazy jackLid
01-01-2024, 00:00
#20
keta is een vaag spulletje.neem t nooit met alcohol in iedr geval.je gaat vaag lopen,vaag praten,alles wordt vaag na een kwart gram dosis.en je kan uit je lichaam treden.op tekno partys is t wel tof,in combinatie met coke om wakker te blijven.dat t net lijkt of je geest uit je lichaam geblazen wordt op t ritme van de beat als je voor een box gaat staan,een toffe ervaring!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."