Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn eerste keer waren 3 (redelijk flinke) sleutelpuntjes. Ik wist eerst niet of ik iets voelde, maar een vriend van me die er bij was en het al een keer gedaan had zei "kijk eens heel snel naar links en dan naar rechts?" ik zo "vooruit dan maar...... wooooow what the fuck gebeurt er!!!" Alles leek uit verf te bestaan en de kleuren losten in elkaar op. Ik wist niet wat er gebeurde! We liepen naar huis en opeens stonden we op het midden van de straat stil en keken we elkaar zoooo ontiechelijk vaag aan "ouwe, hebben we toenet daar gelopen" "oh my god, check mijn handen, die schaduw op de muur is die van mij, woooooow" Het makkelijkste om het in mijn geval te beschrijven is alsof je door de ogen van iemand anders kijkt; je leven lijkt een film, maar wel een film die je kan beheersen je ziet jezelf niet, want je kijkt gewoon door je ogen,dus je ziet je rug niet of zo. MAar bijvoorbeeld die schaduw lijkt niet van jou te zijn. Vaagste wat ik ooit gedaan heb (ik heb niet zo veel dingen gedaan, dus het valt wel mee, maar het was ECHT vet!!!!!)"
"Tuurlijk niet man, hoe belachelijk is dat. Voor veel mensen die liever geen verboden dingen willen halen vinden het ook het risico niet waard om coke (of andere drugs) te gebruiken. Heel die bereid-zijn-tot-kopen-grens valt dan helemaal weg! Dan zit dus écht half Nederland aan de coke, zeker omdat de prijs dan veel lager wordt, omdat het in grotere hoeveelheden zal worden geproduceerd. En het is gewoon kutzooi en fucking slecht voor je lichaam, zoiets legaliseer je toch niet..."
"coke is inderdaad zóóó 2007! Speed is de toekomst"
"pure grenzeloosheid, ik was al zo van de kaart door pillen dat ik alles gebruikte wat me (toen gratis) werd aangeboden. Zoals jullie het lezen komt het een beetje stom van me over natuurlijk, maar als je gewoon gezellig zit te spacen bij een paar mensen die je ontmoet hebt in de discotheek en ze bieden je een paar punten aan, dan heb je gewoon schijt en dan doe je het. En een beetje groepsdruk natuurlijk, want je wilt niet als een sissy overkomen."
"Ik heb het alleen met speed, en dan elke 3 kwartier ongeveer. Bij MDMA heb ik soms zin om te pissen (vraag me niet waarom ) en dan sta ik daar en dan voel ik het gewoon een beetje tintelen zeg maar zoals het hoort alleen dan moet ik wel een minuut staan wachten voordat het eruit komt, maar het komt er wel altijd uit."
"Yo mensen, ik vraag me af of er meer mensen zijn die de effecten op lange termijn ook zo op een wetenschappelijke/objectieve kant bekijken zoals ik en daar een beetje depri/hopeloos van worden. Ik heb het specifiek gezien over de gevolgen van langdurig speedgebruik van 2 tot 4 dagen per week, 1 gram (goeie) per week, wat voor mij nogal wat is. Ik voel me namelijk de laatste tijd nogal kut/moedeloos/ongeconcentreerd zonder speed en dan lees ga ik een beetje erover leze online en dan hebben ze het over dat het de dopamine-aanmaak als gevolg van de afgestompte neuronen onherstelbaar beschadigd is. Hoe kut is dat, dan ga ik me voor de rest van mijn leven dus zo kut voelen kan je dan niet beter zoals Herman Brood gewoon ervoor kiezen verslaafd te zijn en je elke dag niet zo kut voelen? Ik zou er gewoon nog over nadenken ook, zeker als op mezelf zou wonen. Dan maar vroeg sterven, maar voor de rest van me leven zo kut voelen als dit, dat nooit. (btw het is 3 weken geleden dat ik voor het laatst gebruikt heb, dus het is niet zo, dat ik eergisteren gebruikt heb en last heb van de dinsdagdip of zo ) En het truukje van "probeer iets te vinden wat je interesseert, sport, hobby, iets en ga ervoor!" werkt niet meer bij mij. Niets interesseert me niet meer, ik heb nergens meer een passie voor. Als ik sport heb ik constant het gevoel dat ik door een waas heen kijk en gevangen ben in het staren en het denken aan niets. De mentale barrières zijn te groot geworden, niets doet me nog iets. Ik blijf dromen, maar ik wil weer wakker worden en helder kunnen denken!! Verhaal was bedoeld als uitlaatklep, maar reageer gerust als je een soortgelijke gedachtegang hebt en ik zal reageren."
"Chris Pontius zei: NexxtGen zei: Wat is de langste periode dat je gestopt bent met pep? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Mwja weet je wat het is... ik ben inmiddels wel geminderd met veel gebruiken tot één keer per 3 weken in het weekend, maar het gaat gewoon niet beter. Het is juist dat ik niet écht verslaafd aan die zooi ben, want anders zou ik het nu nog steeds vaker doen, maar ik zit er zo mee dat er iets kapot in mijn hersenen is gegaan wat nooit meer goed komt snap je? 3 weken geleden had ik gebruikt en daarvoor 2 maanden niet en tijdens die 2 maanden geen ENKELE verbetering... daarom ben ik een beetje de moed aan het opgeven. De geestelijke verslaving heb ik overwonnen, maar het is zo kut dat ik lichamelijk voor de rest van me leven met de gebakken peren zit...iets wat ik, nog veel erger, aan het accepteren ben met de hoploosheid tot gevolg."
"Zou het niet logischer klinken dat het eerder door lage bloeddruk zou komen dan door hoge, simpelweg omdat het hart moe is door de pep en dus het bloed met minder perskracht rond pompt nadat er pep is gebruikt?"
"komt door een te lage bloeddruk en het vooroorzaakt een te laag zuurstofgehalte in je hersenen. Als ik het heb, voel ik mijn hart ook flink te keer gaan de secondes erna."
"Ik dacht ook dat de kristalvorm de puurste vorm was. Maar dan kom ik weer in de war met een vroegere ervaring van mij toen ik voor de eerste keer ket gebruikt (hoho, zelfs de enigste keer ) Toen we toen naar de ket keken was het poeder maar bestaat poeder niet uit kristalletjes? Maar aangezien ik 3 volle sleutelpuntjes nodig had om ook maar IETS te voelen (naderhand vond ik toch wel dat ik gruwelijk hard ben gegaan maar dat terzijde) kan het toch geen kristalvorm geweest zijn van ket? Oftewel ik praat in mezelf want ik space weer .... sorry voor het in gebruik neme van dit stukje forum doei *NexxtGen gaat naar bedje toe en t.v. kijken want slapen gaat niet lukken voor de komende 3 dagen..."