Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVage ervaring!*

Vage ervaring!*

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
-
-M-O-H-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb een x vage dingen gezien egt lachuuhh :)
ik zat in een auto samen met een kameraad van me en we stonden op een parkeer terrijn,ik had er 3 tegelijk op en wat jonko's gesmoked
ik keek toen naar een donkere plek en zag een grote mug staan met VET lange benen. ik keek in het midden van de mug en zag een grootschild op zijn buik.de schild ging open en kwam een stier op me af gerend. ik keek zo van EGT WAZIG! :smoke:.ik vertelde het aan me kameraad en hij kwam nie meer bij van het lachuhh.
of een gegeven moment keek ik naar zijn achteruit spiegel en zag een stuk been liggen van een mens :stoned: ik ging wel hard op die avond :grin: :grin: :grin: :smoke: :stoned:
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#2
amai da is gewoon te NEIG!!K kom hier ni meer bij vant lachen!!!
k zelf heb al veel x extacy gebruikt mor nooit iet gezien ofzo gelijk bij jou hoor!!mor ja komt wss door de combinatie met wiet!!!
k ondervind dit ook als ik wiet in combinatie met xtc gebruik word ik gelijk nog skeler en al!!!! :stoned: :stoned:
Mor k heb altijd xtc met mate gebruikt en da is voor mij vree belangrijk.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fijn is dat. Door mensen als jij krijgen drugs een slechte naam. Je bent toch achterlijk bezig als je met 3 pillen en wiet achter de kiezen achter het stuur gaat zit?

Echt, doe normaal man..
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bal0n zei:
Fijn is dat. Door mensen als jij krijgen drugs een slechte naam. Je bent toch achterlijk bezig als je met 3 pillen en wiet achter de kiezen achter het stuur gaat zit?

Echt, doe normaal man..
Klik om te vergroten...

schreef hem dat hij ah rijden was?!!!neen denk t niet,hij zat bij zijn maat in den auto.
en 10 pintjes op,en dan in uwen auto kruipen,heb je daar iets tegen?!!!
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
en 10 pintjes op,en dan in uwen auto kruipen,heb je daar iets tegen?!!!
Klik om te vergroten...
Lijkt me wel...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
2004!!!!!!???????????????????? :confused: :confused: :confused: :confused:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
psychopsychedelic zei:
2004!!!!!!???????????????????? :confused: :confused: :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

idd what the fuck....topic terug brengen uit het graf... :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."