Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeer effect bij meer MDMA

Meer effect bij meer MDMA

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#1
In mijn ervaring nemen bij hogere dosering de positieve effecten (euforie, empathie, energie) af en de negatieve (kaakspanning, slechte focus, algehele "vaagheid") toe.

Kan leuk zijn thuis of op een after met goede vrienden maar in principe niet wat ik met mdma wens te bereiken.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk als je content bent met de ervaring van de vorige keer je het gerust bij die hoeveelheid kunt houden🤗
D
DonsdekLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dag, ik (26, m) had een maand of 4 terug voor het eerst XTC genomen en ik had pilletjes die ongeveer uitkomen op 1.1 keer mij lichaamsgewicht aan MDMA. Ik had er toen 2 bij met de instelling er 1,5 te pakken, maar genoot al genoeg met 1 pilletje dat ik na die eene niet meer heb bijgepakt.

Nu komt er over een paar weken weer een festival aan en ben dan van plan om weer wat te snoepen. Ik zie alleen dat soms wordt aangeraden tussen de 1 a 1,5 of zelfs 2x mijn lichaamsgewicht te nuttigen voor het volledige effect. Bij sommige posts zie ik zelfs dat er soms nog heel wat meer wordt gepakt. Zou ik er dus nog meer van kunnen genieten als ik nu wel een grotere dosis van anderhalf pilletje zou pakken?
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meer MDMA is niet altijd een betere ervaring.

Ik zou gewoon weer dezelfde dosis doen een volgende keer.
W
WildeWillieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jaa je kan best wel veel hebben voordat je echt te veel neemt en bijvoorbeeld out gaat of een blackout krijgt. Ik heb dit zelf een keer meegemaakt, maar dat was echt pas met ongeveer een hele gram mdma in 1x. Ik heb er zelf weinig van meegemaakt dus ook geen negatieve ervaring aan overgehouden (gelukkig). Maar van het feest dus ook helemaal niks meegemaakt, dus een beetje zonde van de tijd en drugs.

Voor mij was m’n dosis altijd situatie afhankelijk, op een festival wou ik niet TE hard gaan. Anders zat ik het hele feest te chillen in een chil area en kreeg ik zo alsnog weinig van het feest zelf mee. Maar op een after of gewoon bij iemand thuis, vond ik het juist lekker om zo hard te gaan.
Op een festival was het dus voor mij vaak een halve pil van 180-200mg, dus 90-100mg per dosis. Op een after was het al snel een hele pil en als er mdma kristallen waren namen we soms wel eens een theelepeltje in 1x. Die laatste vond ik zelf altijd nog wel het leukst. Lekker knuffelen met je vrienden en vertellen hoeveel je van ze houdt xD alleen is dat voor mij wel echt iets wat ik alleen in een huis setting zou willen doen. Meestal moest ik dan ook wel eerst even kotsen en daarna knoeperdje hard gaan. Je gaat er trouwens wel echt uitzien als the walking dead xD dat is iets wat ik ook niet echt fijn vind op festivals.
W
WildeWillieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Torchic zei:
Ik denk als je content bent met de ervaring van de vorige keer je het gerust bij die hoeveelheid kunt houden🤗
Klik om te vergroten...
Dit is inderdaad wel een hele goede. Als je gewoon lekker gaat op de dosis die je nu neemt. Gewoon lekker daar aan vasthouden. Dan bouw je ook geen hogere tolerantie op en als het goed is zoals het is, waarom zou je dan meer willen🤷🏻‍♂️
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
WildeWillie zei:
maar dat was echt pas met ongeveer een hele gram mdma in 1x. Ik heb er zelf weinig van meegemaakt dus ook geen negatieve ervaring aan overgehouden (gelukkig).
Klik om te vergroten...

Het is niet zo verstandig op een openbaar forum te verkondigen dat je geen negatieve ervaring hebt aan overgehouden.
Beter erbij zeggen dat 1 gram MDMA ongelooflijk dom en onverstandig was.
In bepaalde gevallen kan 1 gram dodelijk zijn of ernstige neveneffecten bezorgen en levensgevaarlijke situaties.
W
WildeWillieLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Het is niet zo verstandig op een openbaar forum te verkondigen dat je geen negatieve ervaring hebt aan overgehouden.
Beter erbij zeggen dat 1 gram MDMA ongelooflijk dom en onverstandig was.
In bepaalde gevallen kan 1 gram dodelijk zijn of ernstige neveneffecten bezorgen en levensgevaarlijke situaties.
Klik om te vergroten...
Thanks voor je feedback, had ik niet bij stilgestaan en die extreme gevolgen was ik me ook niet bewust van. Dus bedankt voor het delen. Ik moet ook zeggen dat deze dosis ABSOLUUT niet de bedoeling was en ook NOOIT van mn leven nog een keer zal doen. We hadden deze avond mdma in de puurste vorm (vloeibaar) en dat is helemaal misgegaan met het doseren. Als ik dit zo hoor ben ik ontzettend dankbaar dat het met een sissertje is afgelopen.
D
DonsdekLid
01-01-2024, 00:00
#9
Torchic zei:
Ik denk als je content bent met de ervaring van de vorige keer je het gerust bij die hoeveelheid kunt houden🤗
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je bericht en ik denk dat ik het inderdaad weer met 1 pilletje ga doen. Ik vond het toch al een geweldige avond en kan het later altijd met meer proberen
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
WildeWillie zei:
We hadden deze avond mdma in de puurste vorm (vloeibaar)
Klik om te vergroten...

Was het niet gewoon GHB? Dat werd hier meestal in de volksmond ook wel eens vloeibare xtc genoemd.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#11
Donsdek zei:
Dag, ik (26, m) had een maand of 4 terug voor het eerst XTC genomen en ik had pilletjes die ongeveer uitkomen op 1.1 keer mij lichaamsgewicht aan MDMA. Ik had er toen 2 bij met de instelling er 1,5 te pakken, maar genoot al genoeg met 1 pilletje dat ik na die eene niet meer heb bijgepakt.

Nu komt er over een paar weken weer een festival aan en ben dan van plan om weer wat te snoepen. Ik zie alleen dat soms wordt aangeraden tussen de 1 a 1,5 of zelfs 2x mijn lichaamsgewicht te nuttigen voor het volledige effect. Bij sommige posts zie ik zelfs dat er soms nog heel wat meer wordt gepakt. Zou ik er dus nog meer van kunnen genieten als ik nu wel een grotere dosis van anderhalf pilletje zou pakken?
Klik om te vergroten...
Blij dat je toch even je vragen hier dropt voor je zomaar wat gaat doen.
Ik denk niet dat je meteen om zal vallen als je fors gaat over doseren maar goed is het zeer zeker niet.

Vind je sweet spot door langzaam te zoeken. Als je teveel pakt dan heb je vele minder plezier van de leuke effecten en veel meer last van de negatieve effecten. Kaakscbaatsen, waus zijn en dan heb ik het nog niet over de kater. Ook ik heb door onverstandig aankloten geleerd. Geloof me, een week na het feest nog steeds het gevoel hebben dat je bij de Appie zo tussen de toiletrollen kan vallen is niet tof.
Mijn startdosering ligt op 80mg (ik weeg 84kg}. Na anderhalf uur doseer ik 1x bij met 60/80mg en daar hou ik het bij. Maar nogmaals, jouw sweet spot kan zomaar op een iets andere dosering liggen.

Eindstand, less is more. Cliché maar echt waar. Zo kun je ook nog eens langer van de euforische effecten genieten omdat je je brein niet frituurt. Veel plezier en gebruik alsjeblieft bewust.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekz zei:
Was het niet gewoon GHB? Dat werd hier meestal in de volksmond ook wel eens vloeibare xtc genoemd.
Klik om te vergroten...
Haha die middelen lijken echt niet genoeg op elkaar daarvoor. :laughing:

Als mij "liquid xtc" werd verkocht en ik voel een ghb roes opkomen zou ik flink teleurgesteld zijn. Zeker als ik ook wat energie wil.
W
WildeWillieLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Was het niet gewoon GHB? Dat werd hier meestal in de volksmond ook wel eens vloeibare xtc genoemd.
Klik om te vergroten...
Nee dit was wel echt mdma xD


Mindless zei:
Haha die middelen lijken echt niet genoeg op elkaar daarvoor. :laughing:
Klik om te vergroten...
Ja precies dit xD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."