Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen met Nitrazepam, Lormetazepam en Flurazepam

Ervaringen met Nitrazepam, Lormetazepam en Flurazepam

19 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met deze medicijnen. Ik ga stoppen met blowen en ben benieuwd of deze een beetje geschikt zijn. Ik kan ook wel wat gaan googlen, maar hoor liever ervaringen van dit forum. (makkelijk op geslapen, hoe werkten ze, bijzonderheden)

Ik ben midazolam gewend, vind die hypnotische werking wel lekker zeg maar, ga ik dan tevreden zijn of vallen deze benzo's wel mee?

Thanks voor de reacties alvast!
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
kwezel zei:
Ik ga stoppen met blowen en ben benieuwd of deze een beetje geschikt zijn.
Klik om te vergroten...

Geschikt waarvoor? Een nieuwe verslaving?
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee.

om voor een weekje of wat gewoon te kunnen slapen en even een buffer op te bouwen, dat werkt over het algemeen wel motiverend.

houdt aub. je wijsheden voor je en reageer op de vraag en post anders gewoon liever niet. hier zit ik niet op te wachten, we zitten hier op het drugsforum, niet een forum voor huismoeders.

dank.
t
tukkerjanLid
01-01-2024, 00:00
#4
kwezel zei:
nee.

om voor een weekje of wat gewoon te kunnen slapen en even een buffer op te bouwen, dat werkt over het algemeen wel motiverend.

houdt aub. je wijsheden voor je en reageer op de vraag en post anders gewoon liever niet. hier zit ik niet op te wachten, we zitten hier op het drugsforum, niet een forum voor huismoeders.

dank.
Klik om te vergroten...

Beste Kwezel.

Alle Pammetjes hebben bijna dezelfde werking, de één wat sterker dan de andere.
Ik ben verslaafd aan die krengen en heb de nodige ervaring met verslavingen.

Je zou voor een tijdje Flurazepam kunnen gebruiken voor het slapen maar dan echt maar voor een paar weken want geloof me, je blijft er zo inhangen.
Ik ben van de ene in de adere verslaving(en) terecht gekomen en als je dan af wil afkicken is het heel zwaar.

Ik wens je in ieder geval heel veel succes en je kunt altijd vragen want daar is het forum immers voor.

Groeten,

Jan :wink:
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#5
dank voor de reactie.

ik heb in het verleden al 1,5 jaar midazolam gebruikt en ik weet dat ze behoorlijk verslavend zijn. ik gebruik ze echter maximaal voor een week. ik heb in het verleden wel hogere dosissen uitgeprobeerd maar altijd max een paar dagen. (heb in het verleden ook vanalles gebruikt, gelukkig is het blowen het enigste wat nog lastig is voor me)

maar als ik je goed begrijp is die flurazepam vrij sterk en vallen die andere 2 wel mee?

moet ook wel een beetje fit op mijn werk aankomen, ik had begrepen dat flurazepam een halfwaardetijd heeft van 50/100 uur. kan je die bijv. om 22:00 slikken en smorgens gewoon om 09:00 fris weer werken?

nogmaals thanks voor de info.

groet
dennis
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laat je zelf je eigen ervaringen ook ff weten..
Heb Lormetazepam 2 mg een keer genomen icm temazepam 20 mg en diazepam dus kan er niet goed over oordelen,die benzo zelf.
Slapen kwam het natuurlijk op uit ..
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn ervaringen met midazolam zijn goed, echt veruit de beste benzo die ik tot nu toe heb gehad (diazepam, oxazepam en temazepam had ik daarvoor al wel eens gebruikt)/

midazolam klapt behoorlijk hard in, je wordt euforisch en gaat zwalken van 2 stuks. niet te vergelijken met alle pammetjes die ik hierboven noem in ieder geval)

ik heb de meds vandaag binnen gehad en zat te denken om te beginnen met een nitrazepam om vervolgens een half uurtje later een fluraze te nemen, aangezien dat capsules zijn.. laat zeker nog weten hoe het bevallen is en of ik zonder wiet goed heb kunnen slapen (ga ervan uit iig)

groet,
dennis
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe zit je erbij,komt ie al wat op of slaap je al :wave:
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik was begonnen met nitrazepam 5 mg, iets later een lormetazepam 2 mg. Daarna een half uurtje gechild `(wel lekker, niet bijzonder, wellicht ook door tolerantie) en toen die ik die fluraze erbij nam was het een haf uur einde wel verhaal.

ik heb in ieder geval zeer goed en lang geslapen :)

nu nog wel een beetje gaar whehe..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met benzo´s heb ik soms ook een andere smaak maar niet per definitie vies.
Soms eet ik zelfs meer en smaakt het eten lekkerder.
Van zolpidem heb ik wel meer gehoord van smerige bek ja.
Maargoed die 3 benzo´s door mekaar is ook niet niks in ieder geval,van alleen die nitrazepam of flurazepam had je dnek ik ook wel geslapen en ben je minder ´gaar´ zoals je zegt.
Las dat sommige ook als een roosje sliepen op alleen lormetazepam (2mg)

Zijn je flura's 15 of 30 mg ?

Oi ..
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#11
minpuntje:

ik heb de hele dag al een smerige smaak in mijn mond, lijkt heeft wel wat weg van zopiclon!

iew
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik weet het, was een flinke combo!

gister 2 stuks lormetazepam genomen, niet erg veel van gevoeld, wel de rust natuurlijk.

na 1,5 uur in bed gaan liggen en ook perfect geslapen!

ik denk dat ik die fluras maar bewaar voor als ik een keer echte bonkers nodig heb, hehe..

ze zijn 30 mg.
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#13
probeer gewoon zonder iets te slapen gast, of probeer een kopje warme melk, en zoek anders uit waarom je niet kan slapen.
maar ga er niet niet-voorgeschreven medisch/psychologische pillen voor nemen.
je word hooked
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb wel eens Lormetazepam gehad voor na de pepmarathon. Heb er helaas 1 keer problemen mee gehad, 2 pillen genomen voor het slapen maar niet in slaap kunnen komen..

Helaas zijn het spierverslappers waardoor ik de gehele dag scheef heb gelopen :confused:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb ze alle 3 gehad(en heb nog wat achter de hand voor eigen gebruik) maar die dingen raadt ik niemand aan aan helemaal niet voor langere tijd (2-3 weken of langer flunitrazepam bijv. aan het eind van de weken kon ik zo een strip van 2 mg flunitrazepam opeten(20mg)..... En dan schakel je weer over naar flurazepam omdat het andere niet goed genoeg meer werkt etc. ik spreek uit ervaring wiet verslaving is geestelijk benzos lichamelijk. En lormetazepam die 2 mg tabletjes voel ik persoon niets van en ja ze waren echt netjes in doosje met bijsluiter etc. heb er eens zeker 10mg van genomen en bijna geen effect.

En bij dagelijks gebruik van deze middelen (flura en flunitrazepam) is ook een probleem dat ze lang werken wat inhoud dat het zich ophoopt in je lichaam door een nieuwe te nemen terwijl de andere nog werkt.
Dus kort gezegd ik raadt het je sterk af. Afbouwen van flunitrazepam na een tijdje (te)veel dagelijks te hebben genomen is erg hard... ben inmiddels op diazepam overgestapt wat ook een hele moeilijke overgang was... + dat mijn geheugen een zeef is geworden door de flura en flunitrazepammetjes.... kijk uit voordat je per ongeluk de reclame door de wc spoelt ipv in de prullenbak te doen doordat je er niet helemaal bij bent....(is me 1x overkomen :flushed: )

Goed dat je wilt stoppen met blowen. Meditatie is waar ik voor zou gaan.
Het beste ermee, zorg goed voor je geest!
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn ervaring met nitrazepam is dat het wel een stuk minder goed werkt om in te slapen vergeleken met bijvoorbeeld temazepam.
Maar hoe werkzaam is nitrazepam eigenlijk vergeleken met lorazepam, clonazepam, andere middelen met ongeveer dezelfde werkingsduur?
Het word ook niet echt veel voorgeschreven ondanks dat het wel een voorkeursmiddel is of wel :openmouth: niet voor epilepsie that is.
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ben nu vanaf vrijdag gestopt met blowen, maandag wilde ik even freaken en heb ik een combo genomen van alledrie. dat heb ik geweten ook, geslapen tot in de middag.

nu heb ik de fluraze laten liggen, aangezien ik er de dag erna nog pangaar van was, plus vieze smaak in de mond.

heb nu de afgelopen dagen een nitrazepam gecombineerd met lormetazepam en dat is goed bevallen, geen bij-effecten maar dat is ook niet nodig, als ik maar slaap.

donderdag stop ik met de benzo's, dan is alles ook op (behalve de flurazepam). zoals gezegd bewaar ik die wel voor als ik ze ECHT nodig heb zeg maar.

het stoppen met blowen lukt aardig, ondanks dat je na 13 jaar blowen wel iets mist in je dag. nu kan ik nog vooruitkijken naar een benzootje of 2 elke avond, maar vrijdag komt het lastigste, slapen op natuurlijke basis.

ik heb dan maar besloten om naar de sportschool te gaan en mezelf helemaal af te bekken. wellicht op die manier toch een beetje slapen en hopelijk maandag weer gewoon fris op t werk.

maar dan begint het pas... het stoppen met blowen is niet zo moeilijk, maar houdt het maar ns vol!

bedankt voor de reacties boys (en natuurlijk pas ik op met die pillen, ik weet hoe of wat, thanks voor de waarschuwingen iig)
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#18
jimi zei:
probeer gewoon zonder iets te slapen gast, of probeer een kopje warme melk, en zoek anders uit waarom je niet kan slapen.
maar ga er niet niet-voorgeschreven medisch/psychologische pillen voor nemen.
je word hooked
Klik om te vergroten...
ik snap je punt, maar blowen verbruikt nu eenmaal zoveel energie dat er niet makkelijk iets vervangends voor is (natuurlijk).

ik ga wel vrijdag flink sporten en hoop dat ik dan in ieder geval wat uurtjes slaap (zonder wiet en na een week benzos).
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#19
hmkey zei:
Mijn ervaring met nitrazepam is dat het wel een stuk minder goed werkt om in te slapen vergeleken met bijvoorbeeld temazepam.
Maar hoe werkzaam is nitrazepam eigenlijk vergeleken met lorazepam, clonazepam, andere middelen met ongeveer dezelfde werkingsduur?
Het word ook niet echt veel voorgeschreven ondanks dat het wel een voorkeursmiddel is of wel :openmouth: niet voor epilepsie that is.
Klik om te vergroten...

tja, als je midazolam gewend bent, wat extreem kortwerkend is en zwaar hypnotisch dan ga je van nitrazepam niet uit je dak of zo. maar dat is ook niet waar ik nu echt naar op zoek ben, gewoon slapen en verder nuchter blijven is het eerste doel.

maar ik slaap heerlijk op 10 mg nitraze, of ik er nu iets van voel of niet.
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#20
laatste comment:

voor mij geen flurazepam meer, de halfwaardetijd (50/100 uur) is gewoon te lang, dag erna ben je aardig lam en je houdt 3 dagen lang een smerige smaak ik je mond.

Ben wel nog steeds gestopt met de jointjes, daar heeft het me wel bij geholpen, maar om nu te zeggen dat ik lekker op mn werk zat als ik ze de avond ervoor gebruikt had.. nee.

als ik over een tijdje weer eens benzo's bestel, worden het zeker kortwerkende.

Groet,
Dennis

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."