#1
hallo,
ik hoorde mooie verhalen over lachgas dus ik dacht ik ga dat ook eens halen.
ik dacht goedkoop uit te wezen en haalde alleen patronen. want ik had van een vriend
gehoord dat je dan gewoon met een naald de opening kon openen en dan in een balon laat lopen. nou ik ging dat dus proberen en het werken voor geen meter, eerst met een naald gebrobeerd, en toen dat niet lukt met een spijker. met spijker lukte dat wel maar sloeg meteen een gat in de balon
nou heb ik zoon soda iphon gehaald ( komt op het zelvde neer als zoon slagroom spuit ding) dat werkt prima. maar het probleem is dat ik het gas nouwelijks ingeademd krijg. ik weet niet of het aan de patronen ligt want ik heb patronen met citroen smaak ofzo. als ik dan inadem is dat heel vervelend en moet ik meteen stoppen.
weet iemand waar het aan licht? al het aan de patronen licht welke moet ik dan wel halen?
ik hoop dat iemand mij kan helpen
gr.
~ spacefan3~
ik hoorde mooie verhalen over lachgas dus ik dacht ik ga dat ook eens halen.
ik dacht goedkoop uit te wezen en haalde alleen patronen. want ik had van een vriend
gehoord dat je dan gewoon met een naald de opening kon openen en dan in een balon laat lopen. nou ik ging dat dus proberen en het werken voor geen meter, eerst met een naald gebrobeerd, en toen dat niet lukt met een spijker. met spijker lukte dat wel maar sloeg meteen een gat in de balon
nou heb ik zoon soda iphon gehaald ( komt op het zelvde neer als zoon slagroom spuit ding) dat werkt prima. maar het probleem is dat ik het gas nouwelijks ingeademd krijg. ik weet niet of het aan de patronen ligt want ik heb patronen met citroen smaak ofzo. als ik dan inadem is dat heel vervelend en moet ik meteen stoppen.
weet iemand waar het aan licht? al het aan de patronen licht welke moet ik dan wel halen?
ik hoop dat iemand mij kan helpen
gr.
~ spacefan3~