Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslachgas: wat doe ik verkeerd

lachgas: wat doe ik verkeerd

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
spacefan3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,
ik hoorde mooie verhalen over lachgas dus ik dacht ik ga dat ook eens halen.
ik dacht goedkoop uit te wezen en haalde alleen patronen. want ik had van een vriend
gehoord dat je dan gewoon met een naald de opening kon openen en dan in een balon laat lopen. nou ik ging dat dus proberen en het werken voor geen meter, eerst met een naald gebrobeerd, en toen dat niet lukt met een spijker. met spijker lukte dat wel maar sloeg meteen een gat in de balon :(

nou heb ik zoon soda iphon gehaald ( komt op het zelvde neer als zoon slagroom spuit ding) dat werkt prima. maar het probleem is dat ik het gas nouwelijks ingeademd krijg. ik weet niet of het aan de patronen ligt want ik heb patronen met citroen smaak ofzo. als ik dan inadem is dat heel vervelend en moet ik meteen stoppen.

weet iemand waar het aan licht? al het aan de patronen licht welke moet ik dan wel halen?
ik hoop dat iemand mij kan helpen
gr.
~ spacefan3~
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacefan3 zei:
ik weet niet of het aan de patronen ligt want ik heb patronen met citroen smaak ofzo. als ik dan inadem is dat heel vervelend en moet ik meteen stoppen.
Klik om te vergroten...
:confused: , nog nooit van gehoord?

Ik heb de deze:
http://www.lolgas.nl/wp-content/uploads ... tronen.jpg

Kijk ook ff op de verpakking als je lachgas van een ander merk koopt, of het 'zuiver' lachgas is.
Wat jij nu in handen hebt is me een raadsel, ik haal de mijne in de makro, doosje van 50 patronen voor een 12 eurotjes denk ik.

Als je de goeie hebt, 2 patronen in een ballon....alle lucht uit je longen dan vullen met lachgas en vervolgens in en uit blijven ademen in de ballon tot je wegvalt....of zweeft :)
s
spacefan3Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb ze ook van de makro van het merk kayser 10 voor 4.50 ofzo
er staan citroenen op en het smaakt ook naar citroen. heb ook geen anderen bij de makro zien liggen.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
In welke makro ben je geweest?
s
spacefan3Lid
01-01-2024, 00:00
#5
nijmege.
maar ben nu naar een cook speciaal zaak geweest daar hadde ze ze wel zonder smaakje ofzo :grin: nu lukt die !
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacefan3 zei:
:grin: nu lukt die !
Klik om te vergroten...
PsssshhhHHHHsSSSShhhhht........UUUUUUUoooooooUUUUUUooooooo....*POEF*

Enjoy! :)
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Raar verhaal..

Na wat onderzoek denk ik dat je de eerste keer CO2 (koolzuurgas) patronen had. Op de verpakking, van Kayser, staan citroenen en de prijs komt ook overeen. Hoe dat smaakt weet ik niet maar kan me voorstellen dat het vervelend voelt.

Ik vind zo snel geen N2O patronen met een smaakje in elk geval...

Dus, niet om Spacefan's intelligentie te ondermijnen maar gewoon even voor de zekerheid:

Lachgas = N2O

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."