#1
jongens en meisjes, het is duidelijjk dat niemand van jullie medicinale cannabis gebruikt. ik weet alleen dat ik met mijn Bediol (soort met het laagste thc/dronabidiol en hoogste cannabidiol) omdat ik niet stoned wil worden. alle 4 soorten worden van de leverant aan de apotheek gelevert in potjes waar 5 gram in zit. potjes zijn verzegeld. het is ook voor mij met meerdere ernstige ziektes ( aids/ kaker / neuropathie ieder jaar over nieuw aanvragen bij de zorgverzekering en dan maar hopen en duimen dat ze het blijven vergoeden. ( dat doen sowieso maar 8 verzekeraars) en ze vergoeden het pas sinds 4 jaar. vroeger in de trialfase was het maar 3 euro per gram , nu uit de apotheek 9 euro en ik kan alleen het Bediol soort verdragen wegens de lage thc gehalte. ik bid nog steeds van harte dat het nu eindelijk als officieel medicijn erkent wordt en wij ernstig zieken niet ieder jaar daar ook nog zorgen over hoeven te maken. ik verdamp het . thuis met een kleine de verdamper ( is het mildst bij intensiev gebruik en op stap heb ik de vapirno2. als ik op reis ga ( wat ik vaak doe) moet ik een schengenverklaring meenemen. en toen ik een keer gekontroleerd werd in denemarken zei de duanier dat hij iemand met ms kende die het ook gebruikte. hij erkende het potje dus meteen. ik kan dus met de juiste papieren in heel europa reizen , maar hoe andere zieke europeanen hun mediwiet krijgen , heb ik tot nu toe niet gezien.
be happy , your alive!!
be happy , your alive!!