Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hahaha gast ga je 's effe inlezen ofzo. Je kan het in je mond steken ja maar 35 mg is voor een beginner nogal een fikse dosis"
"^wat zij zeggen.. neurotoxin zei: Dit middel sloopt een ieders leven! Klik om te vergroten... Ik en velen andere gebruikers van deze stof zijn (nog?) niet gesloopt.. Raap je ballen bijmekaar en vertel Jouw verhaal.."
"Dus je neemt een substantie voor de 1e keer. Neemt een dosis groter dan wat al als sterk wordt benoemd. En doet dat ook nog nasaal, wat de werkingskracht nog eens verdubbeld... En dan vind je de substantie maar niks? Deze negatieve ervaring heeft niks te maken met 2c-e, maar enkel met jou k0isk0 zei: stomme kop Klik om te vergroten..."
"Nee sorry, wel benieuwd vandaar de *bump. Ondertussen niet zelf geprobeerd?"
"Inmiddels 4-mec geprobeert. Niks bijzonders, en toch was de twee gram snel op... Naar mijn mening mag 't van de markt af, doet meer kwaad dan goed."
"Hoe legaal en/of onschuldig de stof ook is die je bij je draagt, als een douanier een zakje poeder of kristallen bij je vindt, of het nou cathinonen, waspoeder of bakmeel is, je gaat een paar hele vervelende uren tegemoet. In hele vervelende kamertjes zitten, met hele vervelende mensen, met hele vervelende vragen. En al blijkt uiteindelijk dat je onschuldig bent. Ga er maar vanuit dat er een aantekening wordt gemaakt in één of ander dossier: "[persoon], vervoert verdachte substantie" Beter maar gewoon van niet dus."
"zaagmans zei: Pentedrone daarentegen was wel top Klik om te vergroten... Cool. Steeds al benieuwd naar geweest maar niet genoeg motivatie om te bestellen. Te zijner tijd maar eens doen."
"Heel gaaf dit. Heb een soortgelijke bijzondere ervaring, relatie met de stof Dank voor het delen, Namasté (edit: via dit topic kun je bijdragen aan de strijd voor een betere regulering van "medicijnen", "drugs"."
"Nee helaas ook pentedrone maakt mij niet gelukkig. Weet niet wat het is, misschien wel een soort allergie... 4mmc,3mmc,4mec,pentedrone... Die hele categorie (cathinones?) , mijn lichaam wordt er niet blij van. Mijn ervaring is dermate negatief dat ik de neiging heb het een ieder af te raden maar er schijnt toch een aanzienlijk deel van de wereldbevolking goed te varen op deze substanties. Dus zal het wel aan mij liggen.. So be it"
"Hoi! 2c-e is een vrij stevig tripmiddel maar gezien je ervaring zou dat geen probleem moeten zijn. Het heeft bij mij (!) nooit de zwaarte gehad die bijvoorbeeld paddo's of LSD wel in zich draagt, het gaat diep, maar toch op een oppervlakkige manier. Voornaamste zorg vanuit mijn oogpunt is dan ook de lengte van de trip. Dat betekend dus rekening houden met hoe laat je uiterlijk wil slapen. Maar vooral ook hoe en waar je aan eten en drinken komt, waar een plek is om even een beetje rust om je heen te hebben, hoe contact te houden met je verloren mede-trippers en/of tripsitters. Op een festival dus eerst goed de boel verkennen zodat je weet waar je botgezegd poept,eet en slaapt. Verder is 2c-e een heerlijke drug, prachtige Visuals, intense ervaringen en geniale hersenkronkels. Prima op een festival te doen voor de ervaren psychonaut. Maar wees dus gewoon goed voorbereid"