Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is wat ik doe//mee bezig ben als millenial Sparen voor Japan. Taal leren. (Japans) Anime kijken. Lunchen met vrienden. Leuke dingen alleen doen. Beetje werken. Nieuwe dingen proberen//leren. Vrijwillers werk. ( nog niet aan het doen maar wel opzoek naar) Sporten. (Proberen om voor me 40ste eens een gezond gewicht/lijf te hebben ) Familie onderhouden ( contact met ouders enzo onderhouden) Hobby`s "spiritualiteit" En ik vind nog steeds veel dingen leuk van toen ik een tiener was maar who cares doe ze gewoon nog steeds Soms zit ik ook gewoon vast dan denk ik is dit nou mijn leven. ( Ik zit teveel vastgeplakt aan schermpjes) Denk dat ook gewoon beetje bij het leven hoort (het vastzit gevoel) Soms meer een doel voor ogen en andere tijden geen doel en wat meer vast zitten in het leven/stramien. Maar kheb me er maar bij neergelegd dat het soms zo is. En dat dat weer ruimte kan bieden voor wat anders. Ook ik denk wel eens ik wil buiten beetje hangen enzo als vroeger Waarschijnlijk heeft een groot deel ook gewoon een gezin met partner en kids en is dat hun leven. En tijd gaat snel maar kheb opzicht wel genoeg tijd altijd. Geen idee of dit antwoord op je vraag is."
"Jaaaaah vroeger standaard heel veel bier en lekker pepjes Of MDMA. Super leuke tijd!! Maar nu ben ik saai oud en verstandig en vier ik geen karnaval meer."
"4 weken Japan = Main Quest."
"Pantertje zei: Weet al niet eens wat ik ben, Klik om te vergroten... Brahman Sat Chit Ananda"
"Don Draper zei: Ja hoor zeker! Ik zit ook heel veel aan schermen en merk dat ik al decennia lang dezelfde spellen speel bijvoorbeeld. Had laatst bijvoorbeeld Counter Strike: Source aan en had dikke pret. Maar met moderne spellen kom ik steeds minder mee en heel de tijd hetzelfde spelen is ook vervelend. Ik hou van films en series maar betrap me meer op dat ik de films en series van mijn tijd en die daarvoor zit te checken. De zogenaamde golden age of television gaat helemaal langs me heen. Heb zelfs meeste van mijn abonnementen opgezegd en zit ik maar een rtl 7 film te kijken s'avonds. En zo wel meer. Klik om te vergroten... Toch niks mis mee? Ik kijk ook nog steeds graag oude films veel films van nu vind ik ja nogal bagger vooral Netflix originals. Vooral doen waar jij je goed bij voelt"
"_shikantaza zei: Aoshima zeker? Bekijk bijlage 58169 Klik om te vergroten... I wish maar ik kom daar jammer genoeg niet inde buurt. Misschien de volgende keer (Triggert a new future event ) Mindless zei: Wat hebben katten toch een heerlijke persoonlijkheid: ik zit hier te chillen en ik geef geen fuck om niemands mening. Klik om te vergroten... Nyan nyan its me"
"Mindless zei: (Wel even helemaal luisteren.) En ja, katten zijn toch ook wel soort van mijn spirit animal... Sommige mensen zijn als een golden retriever: hart van goud, vertrouwt zowat iedereen. Ik ben als een kat: eigenwijs/eigenzinnig tot aan arrogant aan toe, koppig, trots, doe mijn eigen ding. Ik probeer ook wat meer als een golden retriever te zijn! Klik om te vergroten... Ach zo een kwijlende allemansvriend is ook niks 🤣 En je vergeet nieuwschierig, niet bang, super lief als ze je eenmaal vertrouwen, mediteren bijna de hele dag door. Leven altijd in het hier en nu. (Heb zoveel geleerd van haar) zorgeloos. Zijn super schoon plus verwend hahahaha. Eten alleen het beste! Grappig niet te vergeten. Slim."
"miles zei: En jij vergeet dan weer; ondankbaar, zwervende en moordend voor de lol Klik om te vergroten... Je moet niet jou dingen op die lieve wezens projecteren 😘"
"Mindless zei: Brahman speelt liever dat "hij" niet weet wie/wat "hij" is en is daar zo goed in dat "hij" "zijn" gespeelde rol gelooft. En tja eenmaal op dat punt speelt je rol eigenlijk jou. Klik om te vergroten... Braham speelt niks Het is alles al. Of het is NoThing. Maar kheb Alan Watts het ook horen vertellen. The play of god."
"Ik kan tijdens het trippen meestal geen muziek verdragen. Want veel muziek voelt als veel.. To much/te intens😔"