Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed/Snelle/Pep

Speed/Snelle/Pep

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
Rott02Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik vroeg me wat af over Speed.

Ik doe t altijd als ik ga stappen. En dan neem ik bommetjes, 4 of 5 gespreid over de hele avond/nacht.

Maar soms krijg ik een donzig gevoel in mijn wangen aan t eind als mijn laatste bommetje aan het uitwerken is, en dan heb ik soms ook blauwe plekken op mijn knieën en benen.

Ik heb ook een keer oranje kleurige Speed gebruikt, maar 2 bommetjes... en toen was t nog heftiger! Benen/knieën blauw alsof ik keihard was gevallen. Ik had dat donzige gevoel niet alleen in mijn wangen maar in me nek en armen en me benen prikkelde... Voelde echt vreselijk.

Wat betekend t allemaal? Ik dacht misschien vernauwing van bloedvaten enzo, maar ik ben toch benieuwd wat mensen hier erop te zeggen hebben. Moet ik me zorgen maken? Doe ik teveel?

Alvast bedankt voor de reacties, groetjes.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is precies je dosering per bommetje? Weeg je dat af?

Weet je zeker dat het speed is? Heb je dit laten testen?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rott02 zei:
Ik dacht misschien vernauwing van bloedvaten enzo
Klik om te vergroten...
Deze vraag is al meerdere keren eerder gesteld en ja, dit is het. Door vernauwing van bloedvaten krijgen bepaalde delen van je lichaam geen bloed meer en krijg je bijv blauwe/koude knieën of voeten.

Je kunt je voorstellen dat als dit gebeurt je al te ver bent gegaan qua dosering. En je kunt je ook voorstellen wat er gebeurt als een ader in je hersens of hartstreek zich dichtknijpt. Voorzichtig, less is more!
R
Rott02Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Raver zei:
Wat is precies je dosering per bommetje? Weeg je dat af?

Weet je zeker dat het speed is? Heb je dit laten testen?
Klik om te vergroten...
Ik kan het helaas niet wegen omdat het te weinig is om gezien te kunnen worden op een weegschaal. Als ik met n mesje een beetje pak is t een puntje Speed.

Ik weet van de oranje speed niet wat er nog bij zit, heb proberen op te zoeken maar ook niks online. Heb ook geen idee met wat ik t zou kunnen testen en waarvoor.
R
Rott02Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Geneesmiddel zei:
Deze vraag is al meerdere keren eerder gesteld en ja, dit is het. Door vernauwing van bloedvaten krijgen bepaalde delen van je lichaam geen bloed meer en krijg je bijv blauwe/koude knieën of voeten.

Je kunt je voorstellen dat als dit gebeurt je al te ver bent gegaan qua dosering. En je kunt je ook voorstellen wat er gebeurt als een ader in je hersens of hartstreek zich dichtknijpt. Voorzichtig, less is more!
Klik om te vergroten...
Wat raad jij aan om veiliger te gebruiken? Ik wacht altijd wel 1,5 of 2 uur per bommetje, maar soms heb ik t nogsteeds. Bedankt voor je bericht.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oranje speed ben ik in al die jaren nog nooit tegen gekomen. Zou het laten testen. En los daarvan zou een bommetje speed best wel even moeten werken zodat je er niet 5 op een avond hoeft te nemen. Al weet ik niet hoeveel je erin doet natuurlijk.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rott02 zei:
Wat raad jij aan om veiliger te gebruiken? Ik wacht altijd wel 1,5 of 2 uur per bommetje, maar soms heb ik t nogsteeds. Bedankt voor je bericht.
Klik om te vergroten...
Je geeft aan niet te weten hoeveel er in je bommetje zit en überhaupt al meerdere bommetjes op een avond te nemen. Dat is beide al een grens over gaan als je bedenkt dat je met 1 bommetje speed 6-8 uur zoet bent en de doseringen van amfetamine heel nauwkeurig komen.

Kijk hier misschien eens rond. https://m.psychonautwiki.org/wiki/Amphetamine

Ik zou je aanraden een goede weegschaal te kopen en je speed van te voren af te wegen, een goede weegschaal kan in die range nauwkeurig wegen. Bedenk van te voren hoe groot je dosis wordt van die avond en verdeel die dosis dan over het aantal gewenste bommetjes, meestal volstaat 1 dosis, of maximaal 1 keer bijnemen.
R
Rott02Lid
01-01-2024, 00:00
#8
TheRealKoekert zei:
Oranje speed ben ik in al die jaren nog nooit tegen gekomen. Zou het laten testen. En los daarvan zou een bommetje speed best wel even moeten werken zodat je er niet 5 op een avond hoeft te nemen. Al weet ik niet hoeveel je erin doet natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Ik ook niet, had wat gekregen van een vriendin van me. Het werkt veel sterker dan normale Speed, maar niemand weet waarom het oranje is.

Weet je waar ik een test kit zou kunnen halen ervoor?

Dat klopt, maar ik doe niet veel in mijn bommetjes. Ik heb geen weegschaal die zo weinig kan aangeven dus ik kan alleen zeggen dat ik een klein mes puntje erin doe zodat ik t verspreid kan nemen.

Hoeveel zou je normaal gesproken in een bommetje doen om een paar uur iets ervan te voelen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rott02 zei:
Ik ook niet, had wat gekregen van een vriendin van me. Het werkt veel sterker dan normale Speed, maar niemand weet waarom het oranje is.

Weet je waar ik een test kit zou kunnen halen ervoor?

Dat klopt, maar ik doe niet veel in mijn bommetjes. Ik heb geen weegschaal die zo weinig kan aangeven dus ik kan alleen zeggen dat ik een klein mes puntje erin doe zodat ik t verspreid kan nemen.

Hoeveel zou je normaal gesproken in een bommetje doen om een paar uur iets ervan te voelen?
Klik om te vergroten...
Indien de kwaliteit goed is 100mg met lage tolerantie. Heb daar zelf al minimaal 8 uur effecten van.
Be safe en laat het testen en gebruik een weegschaal zoals al aangeraden wordt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Topic is verplaatst naar ‘Speed’ subforum.
R
Rott02Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Geneesmiddel zei:
Je geeft aan niet te weten hoeveel er in je bommetje zit en überhaupt al meerdere bommetjes op een avond te nemen. Dat is beide al een grens over gaan als je bedenkt dat je met 1 bommetje speed 6-8 uur zoet bent en de doseringen van amfetamine heel nauwkeurig komen.

Kijk hier misschien eens rond. https://m.psychonautwiki.org/wiki/Amphetamine

Ik zou je aanraden een goede weegschaal te kopen en je speed van te voren af te wegen, een goede weegschaal kan in die range nauwkeurig wegen. Bedenk van te voren hoe groot je dosis wordt van die avond en verdeel die dosis dan over het aantal gewenste bommetjes, meestal volstaat 1 dosis, of maximaal 1 keer bijnemen.
Klik om te vergroten...
Ik heb een weegschaal, maar die is meer bedoeld voor wiet af te wegen. Hij registreerd niet als ik kleine hoeveelheden poeder wil afwegen ofzo. Watvoor weegschaal heb je dan nodig?

Ik kan hier echt een hoop mee, hartstikke bedankt voor je advies. Ik hoop dat t wat helpt met die nare bloed vernauwing die ik soms heb. Wat een hoofdpijn kan je krijgen ervan zeg!! Ik had geen idee dat ik eigenlijk gewoon minder bommetjes kon nemen haha. Ik zal eens kijken op die site die je gestuurd hebt.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rott02 zei:
Ik ook niet, had wat gekregen van een vriendin van me. Het werkt veel sterker dan normale Speed, maar niemand weet waarom het oranje is.

Weet je waar ik een test kit zou kunnen halen ervoor?

Dat klopt, maar ik doe niet veel in mijn bommetjes. Ik heb geen weegschaal die zo weinig kan aangeven dus ik kan alleen zeggen dat ik een klein mes puntje erin doe zodat ik t verspreid kan nemen.

Hoeveel zou je normaal gesproken in een bommetje doen om een paar uur iets ervan te voelen?
Klik om te vergroten...
Dat is afhankelijk van de zuiverheid van je speed, je tolerantie, je stemming, hoe je gegeten en geslapen hebt.

Onthoud less is more, en bijnemen kan altijd. En ken de voorverschijnselen van dat je te veel hebt gehad. Dat is zeker een punt om te stoppen met nemen.
R
Rott02Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Tijdloos zei:
Indien de kwaliteit goed is 100mg met lage tolerantie. Heb daar zelf al minimaal 8 uur effecten van.
Be safe en laat het testen en gebruik een weegschaal zoals al aangeraden wordt.
Klik om te vergroten...
Ja ik heb eigenlijk ook wel best goeie kwaliteit Speed in bezit, maar ik had altijd t idee dat ik moest blijven bijnemen om dezelfde level te blijven. Ik ga het een keer anders proberen.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rott02 zei:
Ja ik heb eigenlijk ook wel best goeie kwaliteit Speed in bezit, maar ik had altijd t idee dat ik moest blijven bijnemen om dezelfde level te blijven. Ik ga het een keer anders proberen.
Klik om te vergroten...
Das het verslavende aan speed...
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb dit sws snel, ook zonder drugs. Als ik met koude temperaturen van de brommer af stap en m'n knieën check zijn ze soms ook blauw.

Dat is gewoon bloedvatvernauwing, met stimulanten niet heel gek.

Ik ga niet de huisarts uit lopen hangen, in mijn persoonlijke ervaring; zie het als een waarschuwing. Gek gaan op een avondje kan maar als je naar je lichaam kijkt en je ziet iets waarbij je denkt dit is een drugsforum post waard; dan is het wel even mooi geweest haha.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rott02 zei:
Watvoor weegschaal heb je dan nodig?
Klik om te vergroten...
Ik heb deze, ben ik heel tevreden mee. https://waage-shop.com/FC-20g-0001g...icht-Juwelierwaage-Praezisionswaage-Goldwaage
Rott02 zei:
Wat een hoofdpijn kan je krijgen ervan zeg!!
Klik om te vergroten...
Het klinkt alsof je gewoon een te hoge dosis neemt.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
StraatPiraat zei:
Dat is gewoon bloedvatvernauwing, met stimulanten niet heel gek.
Klik om te vergroten...
Dat is meteen ook de reden waarom je tijdens gebruik van stimulanten een 'stimpik' krijgt denk ik.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Rott02 zei:
maar niemand weet waarom het oranje is.
Klik om te vergroten...
Crepe papier 🤣
Rott02 zei:
Ja ik heb eigenlijk ook wel best goeie kwaliteit Speed in bezit
Klik om te vergroten...
Heb je het laten testen bij een testcentrum? Dan pas weet je of je goeie kwaliteit hebt of niet. Enof wat er nog meer inzit. O.a een kleurstof dus.

Vroeger wou de dealert die ik kende koninginnendag pep maken en had ook het idee om zijn pep oranje te gaan maken. Just for fun. 🤣
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#19
N3K0 zei:
Crepe papier 🤣

Heb je het laten testen bij een testcentrum? Dan pas weet je of je goeie kwaliteit hebt of niet. Enof wat er nog meer inzit. O.a een kleurstof dus.

Vroeger wou de dealert die ik kende koninginnendag pep maken en had ook het idee om zijn pep oranje te gaan maken. Just for fun. 🤣
Klik om te vergroten...
Het oog wil ook wat he :tearsofjoy:
Oranje poeder ook wat feestelijker/onschuldiger.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#20
N3K0 zei:
Crepe papier 🤣

Heb je het laten testen bij een testcentrum? Dan pas weet je of je goeie kwaliteit hebt of niet. Enof wat er nog meer inzit. O.a een kleurstof dus.

Vroeger wou de dealert die ik kende koninginnendag pep maken en had ook het idee om zijn pep oranje te gaan maken. Just for fun. 🤣
Klik om te vergroten...
Doet mij denken aan de chilli powder meth van jessie pinkman. :laughing:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."