Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPositief getest 50 uur na speed bommetje

Positief getest 50 uur na speed bommetje

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TrickVLLid
01-01-2024, 00:00
Hier schrik ik best wel even van.

Ik heb vrijdagnacht twee speed bommetjes ingenomen, 2 stuks van ieder 100 mg ongeveer.
Ik heb gisterenmorgen, en zojuist nog, zelf een urinetest gedaan om te kijken of ik positief test op amfetamine.

En zelfs nu nog op de maandagmorgen, test ik hier positief op. Is het normaal dat dit spul zo lang in je lichaam blijft? Ik had verwacht dat dit na 48 uur wel weg zou zijn.
N
N3K0Lid
Nou dan blijkbaar liegt je test 🤣🤭

P.s zo moeilijk is het niet om het ff opte zoeken natuurlijk. Topic aanmaken kost meer tijd.

Deze afbraakstoffen zijn afhankelijk van het type test tot 2 tot 4 dagen in urine aantoonbaar. In het haar is speed nog tot een halfjaar aantoonbaar. Bij sollicitaties en bij keuringen wordt bij hoge uitzondering op drugs getest en alleen na jouw uitdrukkelijke toestemming.

Hoelang blijft speed in je lichaam? | Jellinek

Speed is 2 tot 4 dagen aantoonbaar. Het grootste deel van de amfetamine verlaat in onveranderde vorm via de urine het lichaam.
www.jellinek.nl www.jellinek.nl
H
HappyMindLid
Op de site van Trimbos staat tot maximaal vier dagen aantoonbaar in urine na gebruik. Hoezo schrik je ervan?
T
TrickVLLid
My bad, volgende keer beter googlen inderdaad. 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."