#1
Hier schrik ik best wel even van.
Ik heb vrijdagnacht twee speed bommetjes ingenomen, 2 stuks van ieder 100 mg ongeveer.
Ik heb gisterenmorgen, en zojuist nog, zelf een urinetest gedaan om te kijken of ik positief test op amfetamine.
En zelfs nu nog op de maandagmorgen, test ik hier positief op. Is het normaal dat dit spul zo lang in je lichaam blijft? Ik had verwacht dat dit na 48 uur wel weg zou zijn.
Ik heb vrijdagnacht twee speed bommetjes ingenomen, 2 stuks van ieder 100 mg ongeveer.
Ik heb gisterenmorgen, en zojuist nog, zelf een urinetest gedaan om te kijken of ik positief test op amfetamine.
En zelfs nu nog op de maandagmorgen, test ik hier positief op. Is het normaal dat dit spul zo lang in je lichaam blijft? Ik had verwacht dat dit na 48 uur wel weg zou zijn.