Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje ivm trippen

Vraagje ivm trippen

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo df gebruikers,
na 2 maanden willen trippen, is het er nu eindelijk van gekomen, ik rijd zometeen met een vriend naar Nl en ga 2 bakjes truffels halen, nou had ik een vraag
Is het wel verstandig om als eerste keer truffels te eten met 2 personen zonder een tripsitter ofzo, we gaan wel elk maar een halve portie nemen om het gevoel enzo te verkennen
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moet goedkomen. Ik neem aan dat jullie allebei geestelijk een beetje stabiel zijn.
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Normaal gezien wel :tongueout:
p
paddofielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou persoonlijk geen sitter erbij doen, het geeft bij mij altijd irritatie als er iemand bij is die niet op hetzelfde niveau als jij zit. Ook kan de sitter zich gaan vervelen en als tripper kan je je daar dan ook aan ergeren.
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb dus de dolphin delights genomen, we hadden 2 bakjes genomen
en hadden elk een half bakje genomen, en later nog wat restjes van een andere vriend zijn bakje, eerlijk gezegd had ik het veel anders verwacht omdat ik eilek niets echt heel visueel heb gezien, niet dat dit mij stoorde omdat ik de eerste keer het gevoel van truffels wou verkennen, dit beviel me nochtans wel :grin: wat visuals had wel leuk geweest maar heb al bij al genoten van de avond
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verhoog volgende keer je dosis niet drastisch. Ik had de eerste keer ook een milde trip en nam gelijk 2 porties paddo's de keer daarop. Natuurlijke swingde dat visueel de pan uit en ben ik zwaar bad gegaan omdat de trip echt TE hard was...
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacelord zei:
Verhoog volgende keer je dosis niet drastisch. Ik had de eerste keer ook een milde trip en nam gelijk 2 porties paddo's de keer daarop. Natuurlijke swingde dat visueel de pan uit en ben ik zwaar bad gegaan omdat de trip echt TE hard was...
Klik om te vergroten...

als je iets meer dan high wil worden ga je toch ook niet 3 gram amnesia in een bong wegpaffen in 20 minuten? :P
beetje ondoordacht van je haha
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon lekker gaan trippen.
Het kan best dat je de eerste keer alleen maar lachkiks en veel energie krijgt.
Ik zelf was de eerste keer niet echt visueel aant trippen(9jaar geleden).2de keer was een 'bad'trip :openmouth:
Maar na die 2de keer heb ik nooit meer dan een halve portie gehad :mrgreen: Nu heb ik altijd de meest indrukwekkende trips. :hearteyes: Visuals,closed eye visuals alles erop en eraan. :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacelord zei:
Verhoog volgende keer je dosis niet drastisch. Ik had de eerste keer ook een milde trip en nam gelijk 2 porties paddo's de keer daarop. Natuurlijke swingde dat visueel de pan uit en ben ik zwaar bad gegaan omdat de trip echt TE hard was...
Klik om te vergroten...

Dat is zeer persoonlijk. Sommige mensen kunnen dat wel aan, andere niet.

Maar het is inderdaad beter om rustig op te bouwen, je weet in het begin immers nooit bij welke groep je hoort.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
'k Heb eigenlijk nog nooit echt duidelijke visuals gehad; gordijn dat lijkt te bewegen, verkleurende muren, beetje golvende omgeving. Maar wanneer ik me op 1 punt focus wordt de rest eromheen wel vaag.

Wel altijd dikke mindfuck en zware bodyload waardoor ik vrij passief word en eigenlijk nergens zin in heb, want het maakt allemaal niks uit.

Zijn er meerdere die dit ervaren? Of is er nog een andere kant van de paddo/truffel?
'k Ga binnenkort weer, dus wie weet wat het dit keer wordt. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."