Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DutchCookie zei: sipan zei: Ik had een mooie reis door een onbeschrijfelijk mooie werelden en zag 1000den engelen,, planeten etc. Klik om te vergroten... lolwut dit horen truffels eerlijk gezegd niet te doen, meer dingen zien golven en lichtelijk vervormen of kleuren wat feller zien. Klik om te vergroten... Dit is voor iedereen anders.Elke portie is anders. Een aantal van mijn vrienden hebben zelf nooit echt hallucinaties gehad.Zij werden alleen maar blij ,de hele tijd lachen en veel energie. Ik zelf trip altijd heel intens.Als ik mijn ogen dicht doe zie ik de meest geweldige symetrische patronen.Kleuren en figuren die ontploffen.Des te leuker ik de visuals vind , des te heftiger de beelden worden. Naar de sterren kijken ook zo vet. En de natuur ziet er altijd totaal anders uit.Bomen bestaan uit kleine symetrische versies van het Atomium.Gras ziet er uit als mooie grote groene stekels golvend met de wind mee.(alles danst) Tijdens mijn badtrip ben ik ook ergens anders geweest.Dit was nadat ik zat rond te schreeuwen dat ik gestoken werd met een mes.En dat mijn benen een vermaler ingingen.(ik zal eens een trip report van deze maken) Ik weet dat ik in een hoekje op de grond ben gaan zitten,me ogen dicht deed en 20 minuten later weer op de wereld was.Het voelde niet als 20 min, maar dit is mij verteld geworden. Ik weet dat ik in de herhaling ga ,maar truffels/paddo's werken altijd wel een beetje anders. Het is nooit hetzelfde (gelukkig) Voor de één wat meer dan de ander."
"Gewoon lekker gaan trippen. Het kan best dat je de eerste keer alleen maar lachkiks en veel energie krijgt. Ik zelf was de eerste keer niet echt visueel aant trippen(9jaar geleden).2de keer was een 'bad'trip Maar na die 2de keer heb ik nooit meer dan een halve portie gehad Nu heb ik altijd de meest indrukwekkende trips. Visuals,closed eye visuals alles erop en eraan."
"Hier is nog een linkje http://www.stoelendans-deventer.nl/?cat ... d&page=449 Ik zelf vind buiten het leukst.Als die parkjes redelijk dicht bijelkaar in de buurt zijn. Dan zouden wij gewoon van park tot park gaan Maarja wij beginnen zelf altijd bij iemand thuis en zodra het een beetje begint te werken naar buiten.Meestal zijn we dan ook wel met een paar man. We hebben ook vaak gehad dat we naar buiten gingen, weer terug naar binnen en weer naar buiten :P Nadat ik eenmal buiten had getript,heb ik tijdens andere trips nooit meer volledig binnen getript. Park/bos altijd een vet sprookje"
"Golden Teacher hij zal het je wel leren"
"Beetje Passiebloem roken/drinken"
"Omgeving Heerlen in het zuiden van Limburg weet ik heel wat leuke plekken om te trippen"
"Als ik jou was dan zou ik toch nog gewoon proberen te praten met je vriendin. Met de gedachte dat je liegt ,bedriegt en dingen moet achterhouden..Dat klinkt voor mij als een badtrip setting.Als ik met die gedachtes zou gaan trippen en me niet bezig zou houden met de natuur(in het bos)of met vette muziek die me afleid.Dan ga ik denken en malen over die dingen en voor ik het weet ga ik bad. Also praten met de mensen die in me leven zitten me ouders,vriendin en vrienden is voor mij een must.Ik vind het altijd heel relax om dingen van me af te praten. Dus ik vind het juist goed dat je dat al hebt ondernomen,gewoon door gaan nu.Niet veel denken en malen voor trips.En voordat je weer gaat trippen probeer deze shit op een rijtje te krijgen"
"Het zijn de White Diamonds geworden"
"Jaja dit weekend truffels met een van me vrienden Mountainbike route te voet met onze trip survival pakketjes Waarschijnlijk de Atlantis ,sinds ze daar aleen Atlantis en Space Shuttles verkopen."
"Zien er nog best wel redelijk uit hoor"