Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMemorabele avond spacecake

Memorabele avond spacecake

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Moet ik ook een keertje proberen dan :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook al eens een hasj brownie gegeten en ook onderschat. :grin:
Was geweldig toen, moet ik snel nog eens doen. :)
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga dit weekend een cake maken van knipafval.Naja eerst boter maken,dan cake . :smoke:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mrrow14 zei:
Ik ga dit weekend een cake maken van knipafval.Naja eerst boter maken,dan cake . :smoke:
Klik om te vergroten...

Tripreportje ? :grin:

En veel succes en plezier natuurlijk ! :wink:
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Sublimo zei:
Mrrow14 zei:
Ik ga dit weekend een cake maken van knipafval.Naja eerst boter maken,dan cake . :smoke:
Klik om te vergroten...

Tripreportje ? :grin:

En veel succes en plezier natuurlijk ! :wink:
Klik om te vergroten...

Als er wat te reporten valt ,dan zal ik dat doen. :grin:
Meestal ben ik zo stoned dat ik in slaap val :hearteyes:
En ik zal wat fotos maken en posten van de boter///cake . :smoke:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt als een leuk avondje!
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
bij roken gaat er heel veel thc weg door verbranding, bij cake wordt alles opgenomen :sunglasses: vandaar dat 1g joint veel minder is als 1g in spacecake, het duurt ook veel langer :wink:
d
devilslayahLid
01-01-2024, 00:00
#8
SjaakT hier, dit is mijn oudere account, aangezien ik problemen heb met de e-mail van SjaakT.

Het effect van spacecake lijkt op het begin veel op roken, lachkicks en het wazig worden.
Het verschil zit hem in het veel intenser overkomen van alles.
Lachkicks zijn veel en veel harder en langer als een blowtje.
Je word veel waziger dan van roken, maar het grootste verschil zit hem toch in het lichamelijke gevoel: Het lijkt net alsof je als een raket gaat. Je hele lichaam lijkt op te stijgen, dan weer keihard naar beneden te vallen, alsof je in een achtbaan zit als het ware. Je lichaam staat op zijn kop, veel ongecontroleerder en bovenal veel heftiger dan een blow.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klinkt goed moet ik ook maar een keertje gebruiken :)

Geeft het wel ongeveer hetzelfde effect als roken of zijn er ook nog andere uitwerkingen?
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gisteravond, namen ik en B (vriend van me) spacecake.
Het was zijn eerste keer, dus ik besloot een mini-cake te bakken, verdeeld over 8 punten.
In de 8 punten zat 2 gram hasj, dus 0,25g per plak.

21:00 B komt langs, en we praatten wat, keken filmpjes etc.

21:20 Ik stel voor om de eerste plak te nemen.

21:50 Ik merk al verandering. B voelt niks, en we nemen een 2de plak.

22: 15 Ik ben toch al aardig wazig. B voelt nog steeds niks, 3rde plak voor B en voor mij.

22: 30 Ik krijg het warm/koud en continue lachkicks. B zegt dat hij nog niks voelt, en we nemen allebei de 4de en laatste plak.

22: 35 B krijgt een geweldige lachkick en ik ook.

22:35 - 02:30
Geweldige lachkicks beiden, en we worden langzaam "dommer". Simpele woorden als "wet" schreven we nu als "wed",maar hadden wel door dat het fout was, en er volgden weer 2-3 lachkicks.
We wilden iemand bellen, en ik had het nummer ingetypt en op bellen gezet. Lijn verbonden en ik geef de telefoon aan B. B wist blijkbaar niet dat het een telefoon was, want hij zei: "Wat moet ik hier nou mee?" vervolgens doet hij alsof het een pistool is en zegt: "Bam ik schiet je dood!" en ik zeg: "Wat doe je, je moet bellen hoor". Gruwelijke grote lachkick volgt.
Na een tijdje gelachen te hebben, beginnen we het NOG erger te voelen. We gaan xboxen, en vanaf dat punt begon het echt vreselijk hard te gaan. Ik begon langzaam steeds verder weg te zakken in mn gedachten en het spelen ging bijna op automatische piloot. B onderging hetzelfde lot want B herhaalde oppeens continue dat hij "niet zelf speelde, maar naar een film zat te kijken". Hij had het erover dat hij een flashback had naar een eerder moment dat wij samen praatten en gameden. B begint dus te trippen, ik ben geestelijk nog net genoeg aanwezig om door te hebben dat hij tripte. Xbox na een tijdje uitgedaan, en zijn we beiden gaan liggen. B beschreef wat hij voelde: hij viel naar beneden zonder ooit de grond te raken. B begint te vertellen over hoe lekker hij het vind voelen, en ik beaam dat. Ik krijg ondertussen steeds hardere hartkloppingen. Vervelend, maar ik prent mezelf in dat het door de cake komt, en langzaam gaat het weer weg. B had z'n hand in de lucht gehouden om ergens naar te wijzen, en naar eigen zeggen kreeg hij die hand niet meer naar beneden. Ik zeg niks terug. Tussen dat moment en 20 seconden later ligt B te slapen. Ik val ook langzaam weg.

Volgende dag: Ik word wakker, en ik ben knetter en knetterstoned nog steeds. Ik zet de tv aan en ga liggen kijken. B wordt ook langzaam wakker, en is ook duidelijk nog onder invloed. We praten weinig, en B gaat naar huis.

Ik ben nu, 25 uur na de inname nog steeds niet helder, en ben nog altijd high. Het was een hele leuke ervaring, maar ik denk niet dat ik deze dosering gauw opnieuw ga proberen.

Ik blow eens per 1-2 weken, en heb spacecake gruwelijk onderschat. Er is een hele leuke ervaring uit voort gekomen, en het is een hele leuke avond geweest, maar 1g per persoon is toch echt een hoeveelheid die je helemaal op je kop zet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."