TrippyShit zei:Ik lees wel vaker dat je de eerste weken eraan moet wennen. Ik heb 1x anti-depressiva genomen. Weet niet meer welke het was maar was 60mg geloof ik. Was toen nog niet zo'n bewuste gebruiker was in de begin periode had toen alleen nog geblowed :P Maar iig die jongen had ze bij zich omdat hij ze slikte voor de fun. Ik en een vriend namen er 1, bij geblowed. En ik voelde me zoooooo relaxt ZWARE chillmode gewoon.Mn laatste sigaret viel op de grond en ik had gewoon geen zin om naar voren te gaan om te kijken waar hij lach zat zo lekker op dat bankje :P Haha was echt relaxt. MAARRR hoe kan dat nou als je er normaal aan moet wennen en het een tijdje duurt voor je het merk?? Of geld dat echt alleen voor de mensen die ook echt een depressie hebben?? Was hier altijd al benieuwd naar. Het was 100% niet door het blowen of een placebo effect of iets anders. Het was ECHT de anti-depresiva.
Vandaag heb ik mijn 2e dag ingenomen maar ik voel me ook zo raar, ik lijk wel gewoon leip van de xtc :P en heb ook erg grote pupillen
2dagen en vanavond xtc moet toch wel kunnen?
Mn laatste sigaret viel op de grond en ik had gewoon geen zin om naar voren te gaan om te kijken waar hij lach zat zo lekker op dat bankje :P Haha was echt relaxt. MAARRR hoe kan dat nou als je er normaal aan moet wennen en het een tijdje duurt voor je het merk?? Of geld dat echt alleen voor de mensen die ook echt een depressie hebben?? Was hier altijd al benieuwd naar. Het was 100% niet door het blowen of een placebo effect of iets anders. Het was ECHT de anti-depresiva.