Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vind het wel (een van de) verslavendste was er tijdje vanaf af en toe nog wat geprobeerd kijke of er nog goed spul was. maar niet echt, tot dat ik vrijdag wat aangeboden kreeg ik was super goed te pas zolang niet meer gehad dus haalde direkt meer natuurlijk (vakantie), de volgende dag, brak zere bek en nergens meer zin in (je voelt je toch beetje waardeloos) dat heb ik altijd zo'n 4 dagen nadat ik speed gehad heb, maar om dat tegen te gaan neem je natuurlijk drekt weer omdat je genoeg hebt. en zo gaat het bij mij door tot het op is, maar dan heb ik het wel op en voelt het wel weer goed, eindelijk rust denk ik het werkt gwoon het verslavendst bij mij omdat je het goedkoop is en je kan het altijd door gebruike (ook al moet je nog presteren). bij pillen of coke moet ik er meestal niet aan denken om direct weer te neme. en ja voor jou werkt speed mieschien niet verslafend ? bij mij heeft de ene keer heroine die ik geprobeert heb nooit iets verslafends nagelaten (beetje lam en misselijk ) whehe"
"wahwhaha doe niet zo zielig gewoon even 200 euro heroine kopen en non stop spuiten, je moet alles een keer doen toch. succes d'r mee tjah slecht advies weet het maar als je perce verslaafd wil zijn?"
"Er zijn er heel wat Probeer dit ook eens: http://www.last.fm/music/Brakeless+Trai ... less+Train peace"
"whehe ja gelukkig heb ik die tijd ook gehad :P een week lang wakker was toch wel een traditie in de vakantie's :P"
"CHIASME zei: Deze man is een ekte ekte, 16 jaar en nu al vollop aan de drugs menn jezus ekt G ben je. En ook nog de capsules jatten wat een lef mattie FF iemand zomaar slaan jEWEETTOG XD lachchh whaha jwt !!! Klik om te vergroten... laat mooi doen toch, met 16 heb je heus wel verstand. En volop aan de drugs valt nog mee. hij gebruikt zo te zien geen hard drugs. Dat jatten en slaan vind ik ook beetje fout ja."
"ISRFREAKER zei: Motorhead zei: CHIASME zei: Deze man is een ekte ekte, 16 jaar en nu al vollop aan de drugs menn jezus ekt G ben je. En ook nog de capsules jatten wat een lef mattie FF iemand zomaar slaan jEWEETTOG XD lachchh whaha jwt !!! Klik om te vergroten... laat mooi doen toch, met 16 heb je heus wel verstand. En volop aan de drugs valt nog mee. hij gebruikt zo te zien geen hard drugs. Dat jatten en slaan vind ik ook beetje fout ja. Klik om te vergroten... DXM geen hard drugs? ik weet het niet ik heb het zelf ook gedaan... een niveau 1 ( 2.4 mg per kilo ) en dat spul is zeker wel hard drugs... teminste het doet iets met je lichaam sindsdien heb ik alleen maar jeuk en rode uitslag.... Klik om te vergroten... owjaa je hebt gelijk het is echt wel hard drugs zeker zo hard als was dxm zelf ff vergeten"
"TrippyShit zei: Ik lees wel vaker dat je de eerste weken eraan moet wennen. Ik heb 1x anti-depressiva genomen. Weet niet meer welke het was maar was 60mg geloof ik. Was toen nog niet zo'n bewuste gebruiker was in de begin periode had toen alleen nog geblowed :P Maar iig die jongen had ze bij zich omdat hij ze slikte voor de fun. Ik en een vriend namen er 1, bij geblowed. En ik voelde me zoooooo relaxt ZWARE chillmode gewoon. Mn laatste sigaret viel op de grond en ik had gewoon geen zin om naar voren te gaan om te kijken waar hij lach zat zo lekker op dat bankje :P Haha was echt relaxt. MAARRR hoe kan dat nou als je er normaal aan moet wennen en het een tijdje duurt voor je het merk?? Of geld dat echt alleen voor de mensen die ook echt een depressie hebben?? Was hier altijd al benieuwd naar. Het was 100% niet door het blowen of een placebo effect of iets anders. Het was ECHT de anti-depresiva. Klik om te vergroten... Vandaag heb ik mijn 2e dag ingenomen maar ik voel me ook zo raar, ik lijk wel gewoon leip van de xtc :P en heb ook erg grote pupillen 2dagen en vanavond xtc moet toch wel kunnen?"
"voor alle duidelijkheid het komt niet uit de coffeeshop gwoon van een dealer, je koopt 20 euro je krijgt ongeveer 15 euro wiet en als je t zakje opendoet komt er een sterke citroen geur uit en zitte witte korrels aan t zakje en op de toppen. en dan nog iemand die denkt dat dit normale wiet is ? ik blow al paar jaar en heb nog nooit zo'n wietje gerookt dat zelfs verdoofd."
"*.exe zei: Als ik bewust een weekend oversla dan is het weekend erna drankloos niet mogelijk. Althans, dan sta ik het mezelf ook toe. Of niet en dan gaat het toch knagen. En dan ga ik alsnog naar de avondwinkel. Alsof het effect dan zo master is maar nee, dat is het niet. Dat lijk je alleen elke keer te vergeten vreemd genoeg. Door de weeks drink ik zelden, ik sport veel in de avond en moet vroeg op voor m'n zaak. Dus het is eigenlijk een minuscuul probleem in vergelijking met een echte alcoholist. Klik om te vergroten... Veel succes, na mijn idee gaat je het nooit helemaal lukken, ten eerste is het gewoon te lekker en ten tweede wat ik citeer zegt meer dan genoeg. ook al hou je het mischien wel een jaar vol je zult ooit wel een keer weer de behoefte krijgen om gezellig wat bier te drinken of mischien wat anders te gebruike om te ontspanne. oppervlakkig of hoe je het noemt? mischien wel maar tog wel beetje ervaring uit de gebruikrs omgeving."
"Toen je zei dat je het dagboek wou uitwerken tot een echt boek. Deed het me denken aan deze film http://www.moviemeter.nl/film/2920 gebaseerd op het boek van Jim Carroll die een boek schreef over zijn eigen leven. Misschien intressant om keer te kijken. peace"