Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De laatste tijd heb ik meegemaakt dat je zeker licht kan trippen van wiet. Vorige week had ik een enorme mindfuck... Ik ging zo diep nadenken over van alles en nog wat, en leek in steeds diepere "dimensies" te raken. Ook toen ik gesmoked had en in bad stapte kon ik allemaal figuren om mij heen zien vliegen (). Het waren geen duidelijke visuals, maar eerder een soort van schaduwen die vormen aannamen. Ik merk ook des te meer je smoked, des te meer je de grenzen van dit middel weet op te zoeken. De grenzen van wiet liggen voor mij bij licht trippen. Wil je die grenzen voorbij gaan dan moet je iets zwaarders gaan zoeken."
"Of je hebt de Parkpop-smokers zoals mijn mams. Geen wonder dat ik een paar plantjes in m'n kamer mag groeien. Wat een leven heb ik toch."
"Cremers, Den Haag. Beste shop in 't Haagie imho"
"Chocolade in de magnetron. Niet echt een tof idee. Ik had hetzelfde idee als u, en toen ik knetter buiten een dikke joint zat te roken, kwam ik erachter dat er een vrij grote rookontwikkeling plaatsvond. Dit alles gebeurde in mijn ouderlijk huis. Wat zou er eigenlijk gebeuren met wiet in de magnetron?"
"Blowen verstoord inderdaad flink je slaappatroon. Ik kan nog wel herinneren dat ik na een avonddienst flink heb zitten blowen en de volgende ochtend 4 uur te laat voor mn werk aan kwam zetten. Daarna nooit meer geblowed als ik de volgende dag verplichtingen had. Voor de droomfanaten onder ons, probeer eens melatonine (supplement die bij elke drogisterij verkrijgbaar is volgens mij), geeft je hevige dromen! ."
"Gemiddeld 3 per week gok ik Gek genoeg nooit in het weekend, doordeweeks is het toch vooral de zorgen van de universiteit even vergeten ."
"Mijn eerste keer, en tevens mijn eerste post, zal mij altijd bij blijven staan. Een goede vriend van mij had al veel ervaring opgedaan met wiet dankzij zijn zussen, en toen het op een gegeven moment ter sprake kwam wilde ik uit mijn nieuwsgierigheid het zeker eens proberen. Het was nog de tijd van alles stiekem doen (ik was pas 14 :P), en toen de dag daar eindelijk was (nadat ik me eerst uitgebreid belezen had op internet), liep ik met deze gast en nog een gezamenlijke vriend de bosjes bij een speeltuin in om voor het eerst te blowen (tevens ook de eerste keer dat ik rookte). Ik hoestte de longen uit mijn lijf, gadver wat was dat smerig. De fles liptonice was daarom ook geen overbodige luxe. Het effect kwam langzaamaan opzetten, met vreselijk zware benen zwalkte ik over staart en crashtte ik bij hem op de bank, heerlijk TV gekeken en frikandellen soldaat gemaakt . Het bleek dat ze tevergeefs een paar keer tegen mij hebben lopen praten, maar blijkbaar was ik zo opgegaan in de effecten dat ik het niet in de gaten had. Al met al was het een fijne eerste ervaring, het heeft mijn hypocriete blik op drugs volledig verworpen. Tegenwoordig, 4 jaar later, ben ik een student, en ook nu blow ik zeker nog elke week met een maat. Die eerste keer was de top van de ijsberg, ondertussen heb ik zoveel meegemaakt met wiet, wat een heerlijke drug. Ik heb nog zoveel anekdotes te vertellen, maar die bewaar ik mooi voor later ."
"Zojuist halve liter Amstel Sterk 7.5%. Jammie... ik heb er een favoriet bij."
"Dumpy zei: Broodje Mario, de trots van Utrecht deze foto vond ik even snel, maak zelf nog wel eens een hippe foto als ik niet stoned ben. Klik om te vergroten... Eerst de Andersom in duiken en dan zo'n heerlijke Italiaanse bol. Life's good."
"(hasj-)bolletjes slikken?"