Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEr was eens een microgolf/magnetron alleen...

Er was eens een microgolf/magnetron alleen...

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#1
acidboy zei:
wat een dubieuze discussie....
Klik om te vergroten...

haha ja! bepaalde dingen lijken nu eenmaal interessant als je stoned bent.. :hearteyes: guess not
M
MoonlightInfernoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chocolade in de magnetron. Niet echt een tof idee. Ik had hetzelfde idee als u, en toen ik knetter buiten een dikke joint zat te roken, kwam ik erachter dat er een vrij grote rookontwikkeling plaatsvond. Dit alles gebeurde in mijn ouderlijk huis.
Wat zou er eigenlijk gebeuren met wiet in de magnetron? :grin: :openmouth: :grin:
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Laag wattage, bij blijven, korte intervallen, dan kan je zeker weten goed chocola smelten in een magnetron. Ik vind het wel een beetje nutteloos gedoe hier btw, je kan ook gewoon experimenteren :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat een dubieuze discussie....
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan ik een Weed gerecht maken met uitsluitend de microgolf :) ???
IK had gedacht da chocolade te smelten was (om dan wat Weed in te smijten)...

:mrgreen:
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Juist even bakken met baard gecheckt.
Kan ik gewoon chocolade en boter smelten, daarna de Wiet erbij, weer nog wat laten smelten in de microgolf(/magnetron in Nederland???)

En dan in de diepvries laten stollen..

Deze chocolade is chill :hearteyes: (pure 50 - 70 % cacao)
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vroeg me al af wat een microgolf was ^^

en volgens mij moet het wel lukken, als je onder de 200 graden blijft.

(THC verdampt dan)
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
kan ik zo warm gaan ??? (help)
Zo te zien kan ik de temperatuur niet regelen...
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#9
tja, heb je geen oven?:P
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#10
tja mijn keuken wordt juist verbouwd
:) nog 1weekje wachten (nog 5 keer slapen)
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#11
normaal kan je een "microgolf" wel instellen op een temperatuur, mja ik ben ook maar onder invloed :rolleyes: :P

:wave:
S
SithisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat voor ''Microgolf'' (vindt het best een leuk woord :P ) heb je dan? een digitale of analoog (analoog= met draai knoppe etc)
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#13
mja, er is een microgolf en er is een microgolfoven (België)
microgolfoven zit ook een oven in en daar kan je zeker de temperatuur instellen, nu nog weten welke van de 2 je hebt :grin:

en niets mis met het woord microgolf btw, in het engels is het toch ook microwave? :P
S
SithisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Suntablet zei:
mja, er is een microgolf en er is een microgolfoven (België)
microgolfoven zit ook een oven in en daar kan je zeker de temperatuur instellen, nu nog weten welke van de 2 je hebt :grin:

en niets mis met het woord microgolf btw, in het engels is het toch ook microwave? :P
Klik om te vergroten...
Wil nog niet zeggen dat je altijd alles maar letterlijk moet vertalen he.. :)
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
er staat in op 80W is 100 graden in 1 -2 min...
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sithis zei:
Suntablet zei:
mja, er is een microgolf en er is een microgolfoven (België)
microgolfoven zit ook een oven in en daar kan je zeker de temperatuur instellen, nu nog weten welke van de 2 je hebt :grin:

en niets mis met het woord microgolf btw, in het engels is het toch ook microwave? :P
Klik om te vergroten...
Wil nog niet zeggen dat je altijd alles maar letterlijk moet vertalen he.. :)
Klik om te vergroten...

Microgolfoven, niets mis met dat woord. Microgolf werkt toch op Watt d8 ik? Wordt dus gebruikt om kant en klaar maaltijden te bereiden in 3 min ofzo..

:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."