Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat zijn eigenlijk een beetje de effecten enz? Ben inmiddels wel nieuwsgierig geworden. Dus wat info is altijd leuk (wil vaak alles weten). Denk hierbij aan dosis, overdosis, schade, wat gebeurd er in de hersenen etc. Zit om deze drugs ook een "termijn" net als bij MDMA/XTC? Ben benieuwd naar de reacties en misschien binnenkort eens uitproberen"
"Heb er ook vaak last van, vooral in combinatie met speed. Veel zout tot je nemen en daarbij erg veel vocht drinken. Alleen vocht drinken werkt vaak niet omdat je dat bijna gelijk weer eruit plast. Sowieso vind ik het lekker om na het zuipen iets te eten, dan is me maag de volgende dag niet zo leeg."
"Zoek op van die griekse import sites, echte zelfgestookte raki is best moeilijk te krijgen in het buitenland. Je moet gewoon iemand hebben die wat terug meeneemt van vakantie/reis. Ik krijg binnenkort weet!"
"vaak als ik wat bier drink met vrienden en ik kom thuis neem ik nog even een lekkere afsluiter, wat er vaak meer worden dus dan gaan ik wel richting de tieves ja heb me vast wel eens alleen de tieves in gezopen. zit wel vaak aan een biertje wat er ook nog wel eens meer kunnen worden tot je opeens denk van he, ik heb toch wel wat op :P"
"Biertje, lekker in de zon En wiskeycola, hmmm heerlijk. Daar blijf je gewoon helder van Vodka-redbull, Goldstrike, Cognac, allemaal heerlijk... Ga de volgende dag alleen nog wel eens bad van alcohol"
"Minder koolhydraten en meer eiwitten (alleen voor spieropbouw) en verder geen producten met "barcode" zoals koekjes, snoepjes etc. Verder zoals Phosphorus al zei, frisdranken zijn funest en de light is puur marketing want het werk averechts. En als je echt wilt afvallen moet je zo bewegen dat je lichaam niet om extra eten vraagt. Het beste is dus om 3 uur lang te fietsen op zo'n rustig tempo dat je niet zweet en een normaal gesprek kan voeren. Dan zal je niet meer honger krijgen dus haalt je lichaam de energie uit je lichaam waardoor je zal afvallen. Snel of explosief trainen krijg je honger van en eet je de versporten energie gelijk weer aan. En daarbij letten op wat je eet! Dat is het aller belangrijkste."
"heeeel erg vet! [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WI7H5q28ykI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WI7H5q28ykI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] deze gozer heeft t ook gemaakt, niet zo gedetailleerd maar wel heel erg vet gefilmd"
"Eerst dit: [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/O9GStjnaMKg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/O9GStjnaMKg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Dan dit: [youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3YYV4OiGpgc&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3YYV4OiGpgc&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube] En dan slapen na een leip huisfeesie"
"Afgelopen zaterdag avond, na awakefest , een super trip gehad. Was mijn eerste keer en omdat ik niet heel fit was lekker rustig aan begonnen. We hebben de trap beklommen, steeds iets meer, steeds iets verder in de space. Eerst beetje vaag voelen en na wat treetjes omhoog gingen de itunes visuals in 3d. Steeds dubbel van t lachen, geen adem meer en tranen over de wangen echt niet normaal. De eerste keer lopen is ook super vaag, ik deed zo lichtjes dat ik als een ballerina de kamer uit kwam heheh. Zeker dat ik vaker aan de keta ga, nu ook omdat ik weet wat ik moet voelen en het meer kan sturen. Heb er nu al zin an! :P"
"Nog nieuwe ontwikkelingen met het zuiveren? Ben namelijk erg benieuwd naar de resultaten Volg t onderwerp stil op de achtergrond"