#1
Svali zei:Nadat ik wel eens () te veel heb gedronken krijg ik wel eens kramp in mijn slaap, en vooral in mijn kuiten. Nou weet ik dat dit komt omdat alcohol vocht onttrekt uit je lichaam en dat je daarom kramp krijgt. Maar waarom dan juist in mijn kuiten? Ik zou denken omdat daar de meeste spanning van je lichaam zit? Vandaag had ik het zo erg dat lopen me de hele dag pijn deed. Iemand ervaring mee?
Huh je beschrijft nu iets waar ik ook regelmatig last van heb/had. Heb op een gegeven moment er wat Diclofenacnatrium(50mg) voor gekregen als ik er last van heb. Dat werkt bij mij goed, echter kan ik beter niet meer drinken en geen meds nemen uiteraard. Maar heb er ook soms last van als ik geen druppel gedronken heb, de dokter kwam met dat voorstel min of meer na me verhaal..
Heb een aantal dagen last ervan meestal na de kramp en word er wakker van soms maar goed. Ik heb niets kunnen vinden persoonlijk dan pijnstillers/benzos, waarvan diazepam ook goed hielp maar de doks me liever op dit hebben blijkt of misschien speel ik half me eigen dokter aangezien ik zelf liever geen benzos neem meer. Hoop dat je er iets aan hebt!
Alle tips/suggesties/ervaringen zijn meer dan welkom
) te veel heb gedronken krijg ik wel eens kramp in mijn slaap, en vooral in mijn kuiten. Nou weet ik dat dit komt omdat alcohol vocht onttrekt uit je lichaam en dat je daarom kramp krijgt. Maar waarom dan juist in mijn kuiten? Ik zou denken omdat daar de meeste spanning van je lichaam zit? Vandaag had ik het zo erg dat lopen me de hele dag pijn deed. Iemand ervaring mee?