Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProdigy's "Smack My Bitch Up" gemaakt met Ableton

Prodigy's "Smack My Bitch Up" gemaakt met Ableton

34 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze gast heeft SMBU nagemaakt met Ableton live, alle samples gejat. Erg knap gedaan.

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/eU5Dn-WaElI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/eU5Dn-WaElI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Je kan hem gratis downloaden op Youtube.
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#2
pff wat een baas..!
M
Mokum3.33Lid
01-01-2024, 00:00
#3
heeeel erg vet!
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WI7H5q28ykI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WI7H5q28ykI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
deze gozer heeft t ook gemaakt, niet zo gedetailleerd maar wel heel erg vet gefilmd
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zit zeker al bijna 9 jaar achter de apparatuur, maar dit is echt wonderbaarlijk, bijna onmogelijk, dat stukje waarvan de gitaar is gesampled, hoe kom je der achter
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
wat een owner die man
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
alcoholist zei:
ik zit zeker al bijna 9 jaar achter de apparatuur, maar dit is echt wonderbaarlijk, bijna onmogelijk, dat stukje waarvan de gitaar is gesampled, hoe kom je der achter
Klik om te vergroten...

Een goed muzikaal oor hebben, veel muziek kennen, en veel vrije tijd hebben.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
zit in de familie,plus ik ben al zooo lang met muziek bezig,dag in dag uit, zeg maar eens wat voor beat jij wil horen,maak ik er speciaal een voor jou.maakniet uit watvoor genre,en ik ga dan geen samples gebruiken zoals prodigy, maar speel het zelf in met mn keyboard
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Andrew zei:
alcoholist zei:
ik zit zeker al bijna 9 jaar achter de apparatuur, maar dit is echt wonderbaarlijk, bijna onmogelijk, dat stukje waarvan de gitaar is gesampled, hoe kom je der achter
Klik om te vergroten...

Een goed muzikaal oor hebben, veel muziek kennen, en veel vrije tijd hebben.
Klik om te vergroten...
sounds like me:grin:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
of dat is zijn leven
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
alcoholist zei:
Andrew zei:
alcoholist zei:
ik zit zeker al bijna 9 jaar achter de apparatuur, maar dit is echt wonderbaarlijk, bijna onmogelijk, dat stukje waarvan de gitaar is gesampled, hoe kom je der achter
Klik om te vergroten...

Een goed muzikaal oor hebben, veel muziek kennen, en veel vrije tijd hebben.
Klik om te vergroten...
sounds like me:grin:
Klik om te vergroten...

En waarom heb jij een goed muzikaal oor dan?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
All along the watchtower van Bob Dylan, nu.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Andrew zei:
All along the watchtower van Bob Dylan, nu.
Klik om te vergroten...
hahahaha prachtig gozer, dat gaat niet lukken man :flushed: maar dat is echt puur band werk.
als je nou wat opnoemt wat een beetje met computers is gemaakt, maar tog erg professioneel is..
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
alcoholist zei:
Andrew zei:
All along the watchtower van Bob Dylan, nu.
Klik om te vergroten...
hahahaha prachtig gozer, dat gaat niet lukken man :flushed: maar dat is echt puur band werk.
als je nou wat opnoemt wat een beetje met computers is gemaakt, maar tog erg professioneel is..
Klik om te vergroten...
Muzikaal oor my ass dus.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Andrew zei:
alcoholist zei:
Andrew zei:
All along the watchtower van Bob Dylan, nu.
Klik om te vergroten...
hahahaha prachtig gozer, dat gaat niet lukken man :flushed: maar dat is echt puur band werk.
als je nou wat opnoemt wat een beetje met computers is gemaakt, maar tog erg professioneel is..
Klik om te vergroten...
Muzikaal oor my ass dus.
Klik om te vergroten...
wat lul je nou, hoe ga ik dat na maken met een keyboard, dat is gitaarwerk waarvoor je gwn goed in je vak voor moet zijn, ik kan goed keyboard spelen, en wat heeft dat te maken met een oor voor muziek hebben??? geen reet
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
alcoholist zei:
wat lul je nou, hoe ga ik dat na maken met een keyboard, dat is gitaarwerk waarvoor je gwn goed in je vak voor moet zijn, ik kan goed keyboard spelen, en wat heeft dat te maken met een oor voor muziek hebben??? geen reet
Klik om te vergroten...
Keyboard speel je noten, gitaar speel je noten, noten die samen in verband staan, akkoord, akkoorden worden in het nummer gespeeld, akkoorden kunnen ook op een keyboard, dus wat is het probleem?
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Andrew zei:
alcoholist zei:
wat lul je nou, hoe ga ik dat na maken met een keyboard, dat is gitaarwerk waarvoor je gwn goed in je vak voor moet zijn, ik kan goed keyboard spelen, en wat heeft dat te maken met een oor voor muziek hebben??? geen reet
Klik om te vergroten...
Keyboard speel je noten, gitaar speel je noten, noten die samen in verband staan, akkoord, akkoorden worden in het nummer gespeeld, akkoorden kunnen ook op een keyboard, dus wat is het probleem?
Klik om te vergroten...
jij hebt echt geen verstand van beats he :P

kijk, in synthesizers heb je sounds, in dit geval bevat dat liedje van bob dylan gitaar,mondharmonica,het begin, elke synthesizer heeft zn eigen opgenomen sounds, soms neppe,die gemaakt zijn door computers, soms live opgenomen sounds,, stel je voor de sounds zijn live opgenomen, dan heb je dus opgenomen snaren van een gitaar in je prog. staan,die je met je keys kan inspelen, maar hoe de fuck ga je het geluid krijgen van bijv. een slide, kan je moeilijk met je keyboard doen he , of bijv. met een plectrum, dat is ook weer een heel anders geluid.

en die harmonica,dat is ook onmogelijk na te spelen op een keyboard,omdat je gwn die marnier van spelen niet kan doen,je hoort geblaas,de overloop naar een ander akkoord,is gwn niet met een keyboard te doen.. kan wel,maar dat klinkt gwn vooor geen meter.

en alsnog mijn vraag... wat heeft dit met een muzikaal oor te maken?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jij zegt dat jij een goed muzikaal oor hebt maar je kan niet de akkoorden van All along the watchtower spelen? Doe dan maar Eine kleine nachtmusik
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#18
Andrew zei:
Jij zegt dat jij een goed muzikaal oor hebt maar je kan niet de akkoorden van All along the watchtower spelen? Doe dan maar Eine kleine nachtmusik
Klik om te vergroten...
Zijn dat criteria voor een muzikaal gehoor? Een a mineur een G en een F#?
Kom op zeg. Jij denkt zeker dat je omdat je goeie nummertjes bij naam een toenaam uit je mouw kan schudden jij een goed gehoor hebt? Kom op zeg!
Ik dacht dat muzikaliteit juist ontstond uit diversiteit en vernieuwing.
Neen, jij hebt 't helemaal bij het rechte eind. Coverbands zijn ook gewoon de meest muzikale musici die er op deze planeet rondlopen, pffff. Stel je voor dat je met een pc die nummertjes kan maken, dan ben je echt zoooooo goed. :rolleyes:

ot:
Meesterlijk bedacht, die gast heeft wel heel veel tijd om dit soort dingen in elkaar te draaien... misschien geen leven?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#19
drain bamage zei:
Andrew zei:
Jij zegt dat jij een goed muzikaal oor hebt maar je kan niet de akkoorden van All along the watchtower spelen? Doe dan maar Eine kleine nachtmusik
Klik om te vergroten...
Zijn dat criteria voor een muzikaal gehoor? Een a mineur een G en een F#?
Kom op zeg. Jij denkt zeker dat je omdat je goeie nummertjes bij naam een toenaam uit je mouw kan schudden jij een goed gehoor hebt? Kom op zeg!
Ik dacht dat muzikaliteit juist ontstond uit diversiteit en vernieuwing.
Neen, jij hebt 't helemaal bij het rechte eind. Coverbands zijn ook gewoon de meest muzikale musici die er op deze planeet rondlopen, pffff. Stel je voor dat je met een pc die nummertjes kan maken, dan ben je echt zoooooo goed. :rolleyes:

ot:
Meesterlijk bedacht, die gast heeft wel heel veel tijd om dit soort dingen in elkaar te draaien... misschien geen leven?
Klik om te vergroten...
Heb ik ergens gezegd dat IK wel een goed gehoor heb? Nee. Hij beweert een goed muzikaal oor te hebben dus wil ik wel eens kijken wat hij allemaal kan spelen, en dan komt hij ineens aan met ''beats'' enzo.. :rolleyes:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#20
Andrew zei:
Hij beweert een goed muzikaal oor te hebben dus wil ik wel eens kijken wat hij allemaal kan spelen
Klik om te vergroten...
Ik vraag je nogmaals: zijn dat criteria, nummertjes spelen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."