Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Inmiddels een jaar verder. nog meer mensen die lange termijn gevolgen ervaren? zelf gebruik ik nu al jaren niks meer. heel soms een enkel shotje alcohol en nog minder vaak een stukje spacecake. Mijn geheugen is helaas nog niet beter geworden. ook mijn concentratievermogen is ver te zoeken. het verergerd wel als ik moe ben of al druk ben geweest."
"ik zou het niet weten ik wet wel dat ik er op het moment ook last van heb helaas bij mij is zo dat ik in de week ongeveer 20 tot 30 ml gebruik (GHB) en sinds woensdag is het op dus sinds woensdag dus niet meer gebruikt bij mij zou ik denken dat het een beetje afkick iets is maar zoals ik het zo uit jouwn verhaal lees heb jij het maar 1 keer gebruikt of heb ik het hier verkeerd? als je naar de dokter gaat wil ik graag horen wat hij te zeggen had :P misschien handig voor mezelf :P"
"ik stem voor loting"
"van die druppels alcohol die er in zaten ga je echt niet dood icm ghb verder is het best duur ja ik betaal 60 euro voor 250ml en zelfs dat is niet echt goedkoop mja... verder is het wel goed houdbaar ook rond kamertemperatuur zelfs nooit problemen mee gehad maar is zou wel de dop er telkens goed op doen anders droogt het uit en krijg je er witte kristallen erop"
"niet alles is gewoon even lekker je moet die smerige smaak er vor over hebben ook kan je proberen met welk drinken je het lekkerst is enzo ik vind met cola echt te smerig ga bijna over mijn nek dan maar met ananassap proef je er nix van (vind het zelfs lekkerder met wat G erin ) dus gewoon allemaal uitproberen en probeer combi's die andere je aanraden"
"dat heb je wel eens niet te veel ghb zorgt ook voor een effect een beetje vergelijkbaar met alcohol misschien daardoor ik weet het niet"
"@ technora: lees eens goed gbL mja... on topic: ik heb geen ervaring met GBL wel met ghb maar ik denk dat je na een uur wel 0.5 tot 1 ml erbij kan nemen maar je zult zelf moeten uitvinden wat voor jou het lkkrst is enzo maar nu heb je iig een richtlijn"
"hallucinaties zijn niet zo heel raar met G ik ben nogal gevoelig ervoor en kan met goede G al bij 7ml aan het trippen zijn het is natuurlijk niet ter vergelijken met paddo's maar het is wel degelijk trippen snap mensen niet die het bij andere mensen in hun drinken doen"
"dat is dus een goed voorbeeld waarom je alles op internet niet gelijk kan geloven het is dus echt niet smaak en geurloos ik vind het in een drankje heel zout smaken en puur brand het op je tong met een zuurige zoute smaak hoe het ruikt... ik heb hier nix meer bij de hand maar het ruikt gewoon chemisch als je het ruikt weet je gelijk eigenlijk dat het iets is wat je niet in hoort te nemen zelfs als ik het had at the momentzou ik er voor jou niet speciaal aan gaan ruiken wordt kotsmisselijk van de geur"
"kijk bij je eigen gestarte topic zou ik zeggen http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10374"