Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB dosering dop

GHB dosering dop

32 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nog nooiy ghb gehad, maar ga het binnenkort wss proberen. Hoeveel zou ik nemen om te beginnen, en vooral, wat voor een soort dop-inhoud is dat?

Hoor namelijk van mensen dat ze een dop gebruiken van een fles om te doseren, ik heb namelijk niks anders, wat voor een dop is ongeveer een goede hoeveelheid?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gebruik de zoekfunctie

Een dopje is wel veel als je goede ghb hebt
Hangt ook af van hoe groot je bent, tolerantie, heb je juist gegeten....
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
2/3e coladop.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga gewoon ff naar de apotheek voor een doseerspuit, dan weet je t tenminste zeker dat je een goeie hoeveelheid binnenkrijgt :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Robdebob zei:
Ga gewoon ff naar de apotheek voor een doseerspuit, dan weet je t tenminste zeker dat je een goeie hoeveelheid binnenkrijgt :)
Klik om te vergroten...
precies, neem een spuitje uit het ziekenhuis ofzo. of regel een buisje.
o.a. hier te bestellen; www.wapwinkel.nl
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#6
waarom zit iedereen hier altijd te zeveren over dosering ik pak gewoon een heel flugel flesje op 1 avond goede kwaliteit
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#7
DarkScope zei:
Is dit dan gevaarlijk er zitten namelijk nog druppels alcohol in.
Klik om te vergroten...

HHAHAHAHAHHAAHA :wave:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#8
precies en daarna ga je met messentrekkers een berg coke van de tafel snuiven net als Tony Montana
M
MissMarieLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zou in het begin 1/2 tot 2/3 cola dop nemen en na een uur anderhalf uur bij doseren als je denkt dat je daar behoefte aan hebt
en dan ongeveer 1/3 er bij pakken ofsow
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#10
k zou in het begin 1/2 tot 2/3 cola dop nemen en na een uur anderhalf uur bij doseren als je denkt dat je daar behoefte aan hebt
en dan ongeveer 1/3 er bij pakken ofsow
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eckster C zei:
waarom zit iedereen hier altijd te zeveren over dosering ik pak gewoon een heel flugel flesje op 1 avond goede kwaliteit
Klik om te vergroten...

hahaha, hoe schattig
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je moet zo'n AA-flesje helemaal vullen met GHB en in één keer opdrinken, anders merk je er niks van hoor :openmouth:
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Delirium zei:
Je moet zo'n AA-flesje helemaal vullen met GHB en in één keer opdrinken, anders merk je er niks van hoor :openmouth:
Klik om te vergroten...

zeg dat nou niet straks ik er echt zo'n gek die dat doet :openmouth: :wave: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb het net gekregen, heb 60 e betaald voor 30 ml, das wel duur volgens mij ma boeit me niet zo. Die gast zei dat ik het per se koud moest bewaren, zo niet, hoelang is het dan goed?

Verder is het kleurloos, en het zit in 2 flesjes van 'Vluggertje" , maar het ruikt wel naar zon zoet drankje, maar het is iig geen vluggertje, dit is namelijk blauw. Kan het dan als de zoete mix uit vluggertje eruit is gedaan, en dan de GHB erin, dat je toch die zoete geur van Vluggertje blijft ruiken?'

Is dit dan gevaarlijk er zitten namelijk nog druppels alcohol in.
M
MissMarieLid
01-01-2024, 00:00
#15
van die druppels alcohol die er in zaten ga je echt niet dood icm ghb
verder is het best duur ja
ik betaal 60 euro voor 250ml en zelfs dat is niet echt goedkoop
mja...
verder is het wel goed houdbaar ook rond kamertemperatuur
zelfs nooit problemen mee gehad
maar is zou wel de dop er telkens goed op doen anders droogt het uit
en krijg je er witte kristallen erop
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
anneenna zei:
van die druppels alcohol die er in zaten ga je echt niet dood icm ghb
verder is het best duur ja
ik betaal 60 euro voor 250ml en zelfs dat is niet echt goedkoop
mja...
verder is het wel goed houdbaar ook rond kamertemperatuur
zelfs nooit problemen mee gehad
maar is zou wel de dop er telkens goed op doen anders droogt het uit
en krijg je er witte kristallen erop
Klik om te vergroten...

Oke bedankt voor je reactie, en de geur, hoe hoort die te zijn?

Verder zei hij: paar gasten die het hadden gehad zagen alles golven, maar zodra er een nuchtere persoon bijkomt ben je opeens ook nuchter, is dit normaal :confused:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#17
DarkScope zei:
Oke bedankt voor je reactie, en de geur, hoe hoort die te zijn?

Verder zei hij: paar gasten die het hadden gehad zagen alles golven, maar zodra er een nuchtere persoon bijkomt ben je opeens ook nuchter, is dit normaal :confused:
Klik om te vergroten...

Ik vind GHB erg chemisch ruiken. Ook een beetje zuurachtig.

Dat laatste is gewoon onzin. Als je opeens nuchter wordt dan was het gewoon een placebo effect.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eckster C zei:
DarkScope zei:
Is dit dan gevaarlijk er zitten namelijk nog druppels alcohol in.
Klik om te vergroten...

HHAHAHAHAHHAAHA :wave:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, belachelijke vraag eigenlijk, maar onder het motto: better be safe than sorry.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Delirium zei:
DarkScope zei:
Oke bedankt voor je reactie, en de geur, hoe hoort die te zijn?

Verder zei hij: paar gasten die het hadden gehad zagen alles golven, maar zodra er een nuchtere persoon bijkomt ben je opeens ook nuchter, is dit normaal :confused:
Klik om te vergroten...

Ik vind GHB erg chemisch ruiken. Ook een beetje zuurachtig.

Dat laatste is gewoon onzin. Als je opeens nuchter wordt dan was het gewoon een placebo effect.
Klik om te vergroten...

Dus als het naar alcohol ruikt ( het ruikt als zon soort drankje dat er oorspronkelijk inzat ), kan het dus niet goed zijn?
Of zou het kunnen dat je dat nog gewoon ruikt ( ervaring?)?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jong proeft is met uw vinger he. En 60 euro das echt dik in de zeik gezet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."