Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB capsules?

GHB capsules?

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik zo nu en dan ghb maar ik vind het innemen er van TE smerig. :kots:
Zou het niet mogelijk om een klein beetje in een capsule te doen, 1ml ofzo, en het zo in te nemen?
Niemand ooit gedaan?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Robdebob zei:
Ik gebruik zo nu en dan ghb maar ik vind het innemen er van TE smerig. :kots:
Zou het niet mogelijk om een klein beetje in een capsule te doen, 1ml ofzo, en het zo in te nemen?
Niemand ooit gedaan?
Klik om te vergroten...
ik zou zeggen kook u ghb uit tot poeder...
vettig werk lijkt net op kaarsvet eerst in de pan...!!
ik heb miss 1 hele liter zo uitgekookt maar ik vond de hoeveelheid te veel die je moest nemen dus heb ik alles maar weggeflikkert :wave:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verdunnen en opdrinken.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Robdebob zei:
Ik gebruik zo nu en dan ghb maar ik vind het innemen er van TE smerig. :kots:
Zou het niet mogelijk om een klein beetje in een capsule te doen, 1ml ofzo, en het zo in te nemen?
Niemand ooit gedaan?
Klik om te vergroten...
chocomelk maken met goed veel cacaopoeder erin en dan proef je helemaal NIETS meer:)
chocomelk werkt beter dan sinaasappelsas!!! daar proef je het nog door:) :wave:
M
MissMarieLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet alles is gewoon even lekker
je moet die smerige smaak er vor over hebben
ook kan je proberen met welk drinken je het lekkerst is enzo
ik vind met cola echt te smerig ga bijna over mijn nek dan
maar met ananassap proef je er nix van (vind het zelfs lekkerder met wat G erin :wink: )
dus gewoon allemaal uitproberen en probeer combi's die andere je aanraden
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon met water, je bent toch geen mietje?
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
waarom mengen ..

ooit leer je de smaak te waarderen :P

de
Zwavel smaak :kots: XD
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flugeltje zei:
Gewoon met water, je bent toch geen mietje?
Klik om te vergroten...

idd! na de eerste slokken kan je de smaak zelfs aprecieren :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."