#1
Ik gebruik zo nu en dan ghb maar ik vind het innemen er van TE smerig.
Zou het niet mogelijk om een klein beetje in een capsule te doen, 1ml ofzo, en het zo in te nemen?
Niemand ooit gedaan?
Zou het niet mogelijk om een klein beetje in een capsule te doen, 1ml ofzo, en het zo in te nemen?
Niemand ooit gedaan?
