Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssmaak?

smaak?

39 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Teveel zien ze wel.
Zeker als ze je proberen wakker te maken en je ligt out. Dan moet je toch met een zeer goede uitleg komen, maar inderdaad, je ziet het imo niet zo erg hard als andere drugs.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
TechNora zei:
Doodkapje zei:
een beetje als sperma dus :grin:
Klik om te vergroten...

Nee totaal anders naar mijn mening. Ik zal niet teveel uitweiden, maar GHB is ranziger :mrgreen:
Klik om te vergroten...

dat ligt aan het mannetje natuurlijk :wink:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Serenity zei:
rotte eieren en zeezout. Echt, het goorste goedje wat ik ooit door mn keel heb gejast. Smerig spul, maar het effect :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zie je dan is GHB dus toch viezer :beer:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op google vind ik overal dat het smaak-en geurloos is, als het wel een geur heeft, is het dan per defenitie iets anders?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat voor een geur heeft het normnaal gezien, of kan deze erg verschillen?
M
MissMarieLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat is dus een goed voorbeeld waarom je alles op internet niet gelijk kan geloven
het is dus echt niet smaak en geurloos
ik vind het in een drankje heel zout smaken en puur brand het op je tong met een zuurige zoute smaak
hoe het ruikt...
ik heb hier nix meer bij de hand maar het ruikt gewoon chemisch
als je het ruikt weet je gelijk eigenlijk dat het iets is wat je niet in hoort te nemen
zelfs als ik het had at the momentzou ik er voor jou niet speciaal aan gaan ruiken
wordt kotsmisselijk van de geur
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
anneenna zei:
dat is dus een goed voorbeeld waarom je alles op internet niet gelijk kan geloven
het is dus echt niet smaak en geurloos
ik vind het in een drankje heel zout smaken en puur brand het op je tong met een zuurige zoute smaak
hoe het ruikt...
ik heb hier nix meer bij de hand maar het ruikt gewoon chemisch
als je het ruikt weet je gelijk eigenlijk dat het iets is wat je niet in hoort te nemen
zelfs als ik het had at the momentzou ik er voor jou niet speciaal aan gaan ruiken
wordt kotsmisselijk van de geur
Klik om te vergroten...

Thnx voor je antwoord, en goede beginnershoeveelheid? Om rustig aan te beginnen, met ongekende sterkte? Vind om internet ook allemaal verschillende antwoorden hierop.
M
MissMarieLid
01-01-2024, 00:00
#8
kijk bij je eigen gestarte topic zou ik zeggen http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10374
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
anneenna zei:
kijk bij je eigen gestarte topic zou ik zeggen http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10374
Klik om te vergroten...

Weet ik, maar heb nu wél een doseerspuitje, hoeveel ml raad je aan, wil rustig aan beginnen?

EDIT: het ruikt idd chemisch en smaakt zout, als je er lang aan ruikt krijg je hoofdpijn een beetje, normaal?
M
MissMarieLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat is wel beetje normaal ja
als je de zoekfunctie zou gebruiken zou je het ook weten
maar omdat ik me toch verveel:P
ik zou met 3.5 ml beginnen
ik ben begonnen met 5ml en vind dat eigenlijk wel te veel
na 1uur/2uur denkt van dat mag wel heftiger of je voelt helemaal nix
kan je bij pakken en ik raad je aan om 2ml bij te pakken
en mischien de volgende keer gelijk 4 pakken
en volgende keer misschien nog meer
je moet je eigen hoeveelheid die jij prettig vind ff uitzoeken
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
anneenna zei:
dat is wel beetje normaal ja
als je de zoekfunctie zou gebruiken zou je het ook weten
maar omdat ik me toch verveel:P
ik zou met 3.5 ml beginnen
ik ben begonnen met 5ml en vind dat eigenlijk wel te veel
na 1uur/2uur denkt van dat mag wel heftiger of je voelt helemaal nix
kan je bij pakken en ik raad je aan om 2ml bij te pakken
en mischien de volgende keer gelijk 4 pakken
en volgende keer misschien nog meer
je moet je eigen hoeveelheid die jij prettig vind ff uitzoeken
Klik om te vergroten...

Goed maar ik weet dus nog niks over de sterkte he, misschien is die wel heel sterk? En, als ik al hoofdpijn krijg van de geur en de smaak maakte me echt letterlijk een beetje misselijk, hoe kan het effect dan chill zijn? :P
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#12
DarkScope zei:
anneenna zei:
dat is wel beetje normaal ja
als je de zoekfunctie zou gebruiken zou je het ook weten
maar omdat ik me toch verveel:P
ik zou met 3.5 ml beginnen
ik ben begonnen met 5ml en vind dat eigenlijk wel te veel
na 1uur/2uur denkt van dat mag wel heftiger of je voelt helemaal nix
kan je bij pakken en ik raad je aan om 2ml bij te pakken
en mischien de volgende keer gelijk 4 pakken
en volgende keer misschien nog meer
je moet je eigen hoeveelheid die jij prettig vind ff uitzoeken
Klik om te vergroten...

Goed maar ik weet dus nog niks over de sterkte he, misschien is die wel heel sterk? En, als ik al hoofdpijn krijg van de geur en de smaak maakte me echt letterlijk een beetje misselijk, hoe kan het effect dan chill zijn? :P
Klik om te vergroten...
Neem eens een dipje mdma zou ik zeggen...
Je gaat bijna over je nek...maar het gevoel :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
yaaaw zei:
DarkScope zei:
anneenna zei:
dat is wel beetje normaal ja
als je de zoekfunctie zou gebruiken zou je het ook weten
maar omdat ik me toch verveel:P
ik zou met 3.5 ml beginnen
ik ben begonnen met 5ml en vind dat eigenlijk wel te veel
na 1uur/2uur denkt van dat mag wel heftiger of je voelt helemaal nix
kan je bij pakken en ik raad je aan om 2ml bij te pakken
en mischien de volgende keer gelijk 4 pakken
en volgende keer misschien nog meer
je moet je eigen hoeveelheid die jij prettig vind ff uitzoeken
Klik om te vergroten...

Goed maar ik weet dus nog niks over de sterkte he, misschien is die wel heel sterk? En, als ik al hoofdpijn krijg van de geur en de smaak maakte me echt letterlijk een beetje misselijk, hoe kan het effect dan chill zijn? :P
Klik om te vergroten...
Neem eens een dipje mdma zou ik zeggen...
Je gaat bijna over je nek...maar het gevoel :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Klopt helemaal.
d
doityourselfLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamWeaver zei:
Ellesdee zei:
DreamWeaver zei:
fragany zei:
dus best altijd mengen met iets van drinken :)

best niet in iets alcoholisch zkr?
Klik om te vergroten...

Je gaat dood vriend. Rustig aan met de alcohol.
Klik om te vergroten...

whahaha
wolla bila jongen iek sweer jou
Klik om te vergroten...

jeweettoch :wink:
Klik om te vergroten...

in sinas gooien dan proef je er (bijna) NIKS van !!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Doodkapje zei:
een beetje als sperma dus :grin:
Klik om te vergroten...

Dit weet ik niet en wil ik ook niet weten :grin:

In mijn ervaring is het geurloos, en gewoon zout... ?

over chemisch, rottend, en naar eieren stinkend kan ik niet meepraten... :) gewoon zout
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tss, komt nog wel als je steeds meer gaat gebruiken
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#17
dus best altijd mengen met iets van drinken :)

best niet in iets alcoholisch zkr?
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe smaakt en ruikt ghb eigelijk of heeft het geen smaak of geur?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
chemisch en vies

als ik t door vruchtesap heen gooi dan smaakt t net alsof je drankje te lang buiten de koelkast heeft gestaan, in de zon :rolleyes:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zout en Rottend

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."