Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een prachtige trip hadden jullie, heel erg fijn dat jullie dit samen konden doen ♥️ Mooi dat jullie de emotie samen konden ervaren, heb je het idee dat deze trip iets heeft veranderd in jullie relatie? Wat voelde je toen je je teveel 'onder invloed' voelde tijdens het wandelen? Ben ook wel benieuwd naar meer details over de seks, vooral wat de LSD eraan toevoegde, en idd of je dat gevoel van 'samensmelten' had, lijkt mij geweldig! Thanks voor je report, met veel plezier gelezen!"
"Bij hoge pieken horen diepe dalen. Ik herken het ook, heb het niet altijd, maar kan soms best heftig zijn. Laat dat gevoel er zijn en weet dat het weer voorbij gaat. Heeft tijd nodig, maar het komt goed! Koester het gevoel wat je op het festival had, heel waardevol zo te lezen! 😍"
"Geweldig report, veel herkenbare dingen, prachtig hoe je alles beschrijft! ♥️"
"Ja natuurlijk! Anders heb je namelijk geen idee hoeveel je neemt en kun je dus niet spreken van een 'goede' of 'slechte' dosis 🤷"
"Heel herkenbaar allemaal, lijkt een beetje op mijn ervaringen met 6-APB, je denkt dat 't allemaal prima gaat en ineens is 't te laat en ga je out of kun je niks meer, voelt zo gek. Weinig of niks eten is niet verstandig, maar je moet ook wel het juiste eten. Ik werd na het eten halverwege de trip ineens heel misselijk, dat was ook niet handig. Goed om te zien dat je ook met een flinke dosering niet meer intensiteit of energie krijgt, dat miste ik ook, is dan blijkbaar gewoon eigen aan de werking van de stof. Niet teveel van verwachten wat dat betreft een volgende keer. Ik vind het fijn dat je bij elke keer weer dingen leert die je beter wel en niet kunt doen waardoor volgende ervaringen alleen maar beter worden (: Zou je het een volgende keer op zo'n festival weer doen of toch liever MDMA?"
"Interessant report! Klinkt alsof je je heel goed vermaakt hebt (: hoe lang duurde het, alles bij elkaar?"
"Wollukker zei: Ik denk dat ik het even bij 6-APB houdt. Ik vind het heerlijk dat ik niet waus word en vind het na een MDMA trip altijd doodzonde dat ik de helft van de avond kwijt ben, en achteraf ook amper meer iets herinner. Je weet dat je een leuke avond hebt gehad, maar alle details zijn je ontgaan. Ook vind ik de come up van 6-APB veel fijner, en dat je niet constant op je horloge staat te kijken omdat je zo nodig moet bijpakken. Oké het is allemaal wat minder intens en euforisch, maar alles bij elkaar vindt ik 6-APB wel een betere "deal". Klik om te vergroten... Same, vind de voordelen ook zwaarder wegen dan de mindere kanten. Nu alweer zin in mijn volgende keer over een paar maanden! Ben er alleen nog niet uit wat 't wordt qua dosering, dat vind ik bij 6-APB wel een stuk lastiger inschatten. Wel heerlijk om niet bij te hoeven nemen idd!"
"Tof dat je hebt kennis gemaakt met de stof waar je zo benieuwd naar was, en heel verstandig om dat thuis te doen! VanTegenNaarLiefhebber zei: Maandagochtond nam ik om 09.00 125μg 1b-lsd. Klik om te vergroten... Hoe heb je je dosis bepaald? Waar ging je voor qua effect? LSD kan op verschillende doses verschillende effecten hebben, wellicht was dit wat hoog voor een eerste keer. VanTegenNaarLiefhebber zei: Ik werd onwijs misselijk Klik om te vergroten... Wat mij altijd goed helpt tegen misselijkheid is gemberthee of capsules met gemberpoeder. VanTegenNaarLiefhebber zei: Hier kon ik wat meer ontspannen en mijn 'angst' om over te geven los te laten. Ik heb google gevraagd om wat happy tunes te vragen Klik om te vergroten... VanTegenNaarLiefhebber zei: . ik ervaarde de kou als een 'gemene emotie' Klik om te vergroten... Je emoties worden versterkt inderdaad, dus als je een kleine weerstand of angst voelt, kan die heftiger voelen op LSD. Slim om de muziek aan te passen, dat kan goed werken om die emotie te veranderen! VanTegenNaarLiefhebber zei: Maar hoewel mijn motoriek prima in orde was was mijn brein tot weinig meer in staat. Klik om te vergroten... LSD kan heel 'vreemd' aanvoelen idd, simpele dingen kosten moeite, logisch denken is niet logisch en je gedachten kunnen de vreemdste wendingen nemen. VanTegenNaarLiefhebber zei: wilde een broodje kaas. VIES! Klik om te vergroten... Brood zou ik ook niet uitkiezen, kan heel vreemd aanvoelen en niet lekker smaken. Vaak wordt voor smoothies, fruit oid gekozen. VanTegenNaarLiefhebber zei: om 0300 zijn we buiten wezen wandelen. Dit deed mij goed, hoewel de mensen om mij heen (ik woon in de stad) zorgde voor een behoorlijke overprikkeling. Klik om te vergroten... Je kunt je voorstellen hoe dit op een festival zou zijn! Sommigen hebbendaar geen problemen mee, maar een dergelijke dosis zou ik echt alleen thuis doen, niet in de buurt van (onbekende) mensen. VanTegenNaarLiefhebber zei: Nog een keer? Op dit moment; Nee, ik denk niet dat dit mijn ding is. t t bijzonder, dat zeker, maar ik merk dat ik weinig controle heb over wat er gebeurd. Er is ook weinig 'feel good' Klik om te vergroten... Heel fijn om te weten lijkt me! Weet wel dat een lagere dosis bij een tophumeur in een setting waar je geen remmingen voelt wellicht beter uit zou kunnen pakken (: VanTegenNaarLiefhebber zei: Ik zal het niet snel nog een keer doen, en god dank dat ik het niet op een festival heb geprobeerd! (iig in deze dosering) Klik om te vergroten... 👍 VanTegenNaarLiefhebber zei: Waarom vinden jullie lsd zo interessant? Krijg je meer controle als je 'leert' trippen? Klik om te vergroten... Het is magisch wat LSD je kan laten zien met open en gesloten ogen, je kunt hele reizen maken en de bizarste dingen bedenken. Mij geeft het ook een heerlijk gevoel, hoewel elk ongemak wat je hebt versterkt kan worden. Maar als je weet wat je kunt verwachten en hoe je er ongeveer op reageert, kun je er heel veel plezier aan beleven! Ik zou je adviseren om over een tijdje nog eens een flink lagere dosis te doen in een goede setting."
"Wollukker zei: Voor nu ben ik voorzichtig aan het proberen en vooral goed naar mijn eigen lichaam te luisteren. Klik om te vergroten... Dat is sowieso verstandig, het is ook voor iedereen anders, dus denk dat het slim is om te doen wat voor jou goed voelt! Dat probeer ik ook te doen."
"Pillen zijn niet gemaakt om te snuiven, al die vulstoffen nemen alleen maar plek op je neusslijmvlies in waardoor de werkzame stof minder goed opgenomen kan worden. Ik zou het niet doen."