Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels in de avondm

Truffels in de avondm

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
Thijmen155Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heyy dit is de eerste keer dat ik een bericht aanmaak.

Het plan is om met zen 2en truffels te gaan gebruiken in de avond wanneer het donker is. We hebben zelf al een keer eerder truffels genomen overdag. Nou is mijn vraag is dat verstandig? En krijg je nog steeds het zelfde effecten of gaan de visuele effecten verloren?

Mvg Thijmen
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Truffels kunnen soms wat overweldigend zijn, in het donker meer dan overdag. Ik heb zelf de ervaring dat ik meer visuals heb als het donker is, maar geen idee of dat voor anderen ook geldt. Mijn fantasie is in de avond ook actiever, emoties worden versterkt door truffels, dus ik zou eerder een versterkt effect verwachten. Elke keer kan anders zijn, lees je vooral goed in en bereid je goed voor. Veel plezier!
T
Thijmen155Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Danku voor de reactie!
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind trippen in het donker leuker en zorgt bij mij voor meer visuals.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maakt niet uit, je hebt lampen thuis neem ik aan?
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Truffels heb ik altijd meer ervaren als een "binnen tripje", en daarmee vind ik het juist fijner als het buiten donker is. Kleed je kamer leuk aan met (kleuren) lampen, dekentjes, kussens, dingen met patronen enz en je gaat een fijne trip tegemoet!
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het nu een keer buiten gedaan (hangmat opgehangen in de uiterwaarden van een rivier) en een keer binnen, 's avonds.
Elke trip zal anders zijn, maar beide trips waren zeer de moeite waard! CEV's waren in beide gevallen duidelijk aanwezig. Met de ogen open was de beleving natuurlijk anders, maar dat waren mijn intenties ook.
Buiten smakelijk gelachen om de boten die voorbij kwamen en allemaal van die CARS gezichtjes hadden. Een industriepark aan de overkant van de rivier waar wolken overheen dreven die bommen loslieten. De zinloosheid van windenergie als het niet waait, waardoor de stilstaande windmolen maar uit verveling ging dansen. Als er een boot voorbij kwam waarbij de golven in het water overgingen in het golven van het strand en de grond erachter.
Binnen was voor mij een serieuzere trip, waarbij ik de angst in de ogen heb aangekeken (een gekke, enge en gele man met bloeddoorlopen ogen en een hoop duisternis om zich heen), waarna de angst oploste in een kleurenfontein. Verder een veel dromerige trip, waarbij ik ook een oud-trauma van afwijzing tegenkwam, waarbij ik haast zelf een soort van famileopstelling ging doen (ik deed dit met twee vrienden die ook aan het trippen waren).

Dezelfde truffel, andere setting, andere mindset, andere trips. Ik zou het gewoon uitproberen!
B
BroodzakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thijmen155 zei:
Heyy dit is de eerste keer dat ik een bericht aanmaak.

Het plan is om met zen 2en truffels te gaan gebruiken in de avond wanneer het donker is. We hebben zelf al een keer eerder truffels genomen overdag. Nou is mijn vraag is dat verstandig? En krijg je nog steeds het zelfde effecten of gaan de visuele effecten verloren?

Mvg Thijmen
Klik om te vergroten...
uit eigen ervaring zou ik zeker zeggen dat dit zeker wel de moeite waard is als je iets van kleurenverlichting hebt zeker aanzetten geeft voor mij in iedergeval een aangename warme sfeer en ook vooral op plekken gaan zitten in huis waar je je fijn voelt voor mij was dit op een gegeven moment zelfs de badkamer.

als je wil laat even weten hoe het was als je het gaat doen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."