#1
Laat die spullen thuis. Ook zou ik alleen een huissleutel meenemen en wat los geld en niks wat echt vervelend zou zijn als je het kwijtraakte.
Zonder muziek is veel chiller. Kun je naar de vogels luisteren en de ruisende bladeren.Hallo!
Wat vinden jullie het prettigst? De vorige keren in het bos zat ik continue muziek aan muziek uit te doen, ik kon niet echt kiezen. Was wel een fijne trip, maar dit was toch vervelend. Dus de volgende keer ga ik denk ik geen oortjes meenemen.
Maar dan kan het gebeuren dat je een prachtige plek tegenkomt om tegen een boom in de zon te zitten en dat je denkt, had ik maar muziek!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."