Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels in het bos: met of zonder muziek?

Truffels in het bos: met of zonder muziek?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laat die spullen thuis. Ook zou ik alleen een huissleutel meenemen en wat los geld en niks wat echt vervelend zou zijn als je het kwijtraakte.
C
CumulonimbusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo!

Wat vinden jullie het prettigst? De vorige keren in het bos zat ik continue muziek aan muziek uit te doen, ik kon niet echt kiezen. Was wel een fijne trip, maar dit was toch vervelend. Dus de volgende keer ga ik denk ik geen oortjes meenemen.

Maar dan kan het gebeuren dat je een prachtige plek tegenkomt om tegen een boom in de zon te zitten en dat je denkt, had ik maar muziek!
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien helpt het als je van tevoren een beslissing neemt en je hieraan houdt? Ofwel geen muziek meenemen, ofwel muziek aan en niet uitdoen. Dan is het wellicht makkelijker om in je keuze te berusten en je op de trip te focussen.

Waarom deed je je muziek de vorige keer steeds afwisselend aan en uit?
Ik merk tijdens een trip weleens dat ik niet kan kiezen of ik wil zitten of staan of liggen en wat bij mij helpt is om dan iets te gaan doen, zoals schilderen of wandelen of in de tuin werken, gewoon even je focus een andere kant op richten.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een bos zonder muziek geniet mijn voorkeur. Zowel nuchter als in een trip.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik in de natuur trip vind ik de geluiden en omgeving essentieel, dus ik vind het zelf zonde van de mooie geluiden van de natuur om oortjes in te hebben.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cumulonimbus zei:
Hallo!

Wat vinden jullie het prettigst? De vorige keren in het bos zat ik continue muziek aan muziek uit te doen, ik kon niet echt kiezen. Was wel een fijne trip, maar dit was toch vervelend. Dus de volgende keer ga ik denk ik geen oortjes meenemen.

Maar dan kan het gebeuren dat je een prachtige plek tegenkomt om tegen een boom in de zon te zitten en dat je denkt, had ik maar muziek!
Klik om te vergroten...
Zonder muziek is veel chiller. Kun je naar de vogels luisteren en de ruisende bladeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."