#1
Ik heb gisteren voor het eerst drugs gebruikt: 1/2 dosis (circa 1/2 gram) psilocybine microdose.
Ik was de hele dag door misselijk, voelde me ziek.
Rond 12.00 uur ingenomen, rond 18.00 uur naar bed gegaan, rond 21.00 uur licht gegeten en dan flink overgegeven. Dat luchte behoorlijk op. De nacht goed geslapen.
De hele dag door diarree.
Nu, de dag erop, voel ik me nog altijd verzwakt, nog altijd niet helemaal gezond. Heb nog altijd diarree.
Vraag: Zijn dat symptomen die aan me vertellen, toch maar beter niet aan psilocybine microdosing te doen? Of is het gewoon de eerste keer drugs gebruiken, de lichaam moet even wennen? Of nog iets anders?
Alvast dank voor het meedenken!
Ik was de hele dag door misselijk, voelde me ziek.
Rond 12.00 uur ingenomen, rond 18.00 uur naar bed gegaan, rond 21.00 uur licht gegeten en dan flink overgegeven. Dat luchte behoorlijk op. De nacht goed geslapen.
De hele dag door diarree.
Nu, de dag erop, voel ik me nog altijd verzwakt, nog altijd niet helemaal gezond. Heb nog altijd diarree.
Vraag: Zijn dat symptomen die aan me vertellen, toch maar beter niet aan psilocybine microdosing te doen? Of is het gewoon de eerste keer drugs gebruiken, de lichaam moet even wennen? Of nog iets anders?
Alvast dank voor het meedenken!