#1
In mijn ervaring:Tja onbewust dan misschien…. Want dit is zoooo veeeel. Ik herken dit niet bij mezelf. En doe ik er dan goed aan om het zo te laten gebeuren, laat ik dan echt iets los? Dank voor je reactie….
Ik heb meer dan 100 keer getript op diverse middelen en dacht altijd dat ik er vooruitgang mee boekte. Maar dat was altijd maar een tijdelijk gevoel. Je echte ontwikkeling gebeurt in het echte leven. Ik zou eerder aanraden om nuchter te gaan zitten met je eventuele gevoelens (ook wel meditatie genoemd) en te werken aan praktische dingen, mocht dat nodig zijn.