#1
Hallo allemaal,
ik ben erg geinteresseerd in psychedelica, en na talloze boeken te lezen heb ik voor het eerst een poging gedaan om het zelf te ervaren. Misschien eerst wat context :
Man - 40 jaar - 80kg bij 1.79 - Set: goede gemoedstoestand, beetje nerveus voor de eerste keer - setting : thuis, in een natuurlijke omgeving/tuin
Inname : 15gram Atlantis, Lemon Tek methode (eerst vermalen, 20 minuten laten trekken). Ik heb de harde stukken niet mee ingenomen.
Hierbij wil ik vermelden dat ik ADD heb, en dat ik wellbutrin neem ivm concentratie. Ik heb deze 2 dagen voorheen stopgezet, gezien op 2 dagen wellbutrin uit het systeem zou moeten zijn. Los daarvan zou wellbutrin geen invloed mogen hebben op psychedelica, maar dat is een hele andere discussie.
Wat ik heb ervaren wil ik met jullie graag delen, want ik vraag me af of dit het normale effect is van psychedelica of dat ik meer kan verwachten.
Mijn ervaring:
Het heeft tot 1.5 uur geduurd (ondanks Lemon Tek) vooreer ik iets begon te voelen. Ik voelde me zwaar, en een beetje anders. Hierop ben ik buiten gaan zitten in de tuin. Waneer ik erg focusde op planten of bomen en "staarde" dan begonnen er wel dingen te bewegen, kleuren te veranderen. Hetzelfde had ik wanneer ik in het gras naar een bloemetje keek, ik had daar wanneer ik focus op het bloemetje, kaleidoscopische effecten, herhalende patronen en een 'licht' dansend bloemetje.
The catch : wanneer ik wou "kijken" naar deze effecten, en dus mijn focus verlegde en mijn "gestaar" stopte, was het effect meteen ook weg. Dan moest ik opnieuw focussen : 30 sec - 1 min vooreer het effect er weer was. Met mijn concentratie problematiek was dat dus een uitdaging
Toen het niet meer lukte om te focussen, ben ik op bed gaan liggen met muziek. Daar heb ik wel het gevoel dat er veel impact was. Muziek was erg mooi, er waren geen patronen met de ogen gesloten. Ik kon me wel openstellen voor gevoelens wanneer ik aan belangrijke personen in mijn omgeving dacht... dat was erg mooi.
Mijn vraag:
Ik heb het gevoel dat ik :
- Ofwel redelijk tolerant ben voor Psilocybine
- Ofwel er iets schort aan mijn lemontek methode (toch alles innemen ? ook de harde stukken)
- Ofwel ik iets verwacht wat met 15gram truffels nooit zal gebeuren
Wie kan er wat inzichten geven in mijn verhaal ? Ik wil graag binnen een maand of 2 maand een 2de poging wagen![:wink:]()
ik ben erg geinteresseerd in psychedelica, en na talloze boeken te lezen heb ik voor het eerst een poging gedaan om het zelf te ervaren. Misschien eerst wat context :
Man - 40 jaar - 80kg bij 1.79 - Set: goede gemoedstoestand, beetje nerveus voor de eerste keer - setting : thuis, in een natuurlijke omgeving/tuin
Inname : 15gram Atlantis, Lemon Tek methode (eerst vermalen, 20 minuten laten trekken). Ik heb de harde stukken niet mee ingenomen.
Hierbij wil ik vermelden dat ik ADD heb, en dat ik wellbutrin neem ivm concentratie. Ik heb deze 2 dagen voorheen stopgezet, gezien op 2 dagen wellbutrin uit het systeem zou moeten zijn. Los daarvan zou wellbutrin geen invloed mogen hebben op psychedelica, maar dat is een hele andere discussie.
Wat ik heb ervaren wil ik met jullie graag delen, want ik vraag me af of dit het normale effect is van psychedelica of dat ik meer kan verwachten.
Mijn ervaring:
Het heeft tot 1.5 uur geduurd (ondanks Lemon Tek) vooreer ik iets begon te voelen. Ik voelde me zwaar, en een beetje anders. Hierop ben ik buiten gaan zitten in de tuin. Waneer ik erg focusde op planten of bomen en "staarde" dan begonnen er wel dingen te bewegen, kleuren te veranderen. Hetzelfde had ik wanneer ik in het gras naar een bloemetje keek, ik had daar wanneer ik focus op het bloemetje, kaleidoscopische effecten, herhalende patronen en een 'licht' dansend bloemetje.
The catch : wanneer ik wou "kijken" naar deze effecten, en dus mijn focus verlegde en mijn "gestaar" stopte, was het effect meteen ook weg. Dan moest ik opnieuw focussen : 30 sec - 1 min vooreer het effect er weer was. Met mijn concentratie problematiek was dat dus een uitdaging
Toen het niet meer lukte om te focussen, ben ik op bed gaan liggen met muziek. Daar heb ik wel het gevoel dat er veel impact was. Muziek was erg mooi, er waren geen patronen met de ogen gesloten. Ik kon me wel openstellen voor gevoelens wanneer ik aan belangrijke personen in mijn omgeving dacht... dat was erg mooi.
Mijn vraag:
Ik heb het gevoel dat ik :
- Ofwel redelijk tolerant ben voor Psilocybine
- Ofwel er iets schort aan mijn lemontek methode (toch alles innemen ? ook de harde stukken)
- Ofwel ik iets verwacht wat met 15gram truffels nooit zal gebeuren
Wie kan er wat inzichten geven in mijn verhaal ? Ik wil graag binnen een maand of 2 maand een 2de poging wagen