Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je hebt je pillen laten testen neem ik aan? Hoeveel mdma zit er in? Als je dit niet weet, en eigenlijk durf ik daar wel wat onder te verwedden, dan is er maar 1 conclusie mogelijk; Dat het een hele domme vraag is! Komt eigenlijk neer op: ik heb een half flesje drank, ik weet niet wat er in zit, maar ik wil graag weten hoe dronken ik wordt als ik de helft opdrink.... Snap je?"
"franker123 zei: hoe verander je trouwens je gebruikersnaam op dit forum? Klik om te vergroten... Even aanvragen in het feedback subforum."
"Dat gaat je echt niet meer helpen als je je receptoren naar de tering hebt geslikt Klik om te vergroten... Jij vind het echt fijn om iemand nog even verder de grond in te trappen die hier nota bene om hulp komt vragen he? Reageer dan gewoon niet man!"
"Amfy zei: Bedankt voor alle reacties, het gaat met de dag beter =) Ik wil wel melden dat het niet "weken" was, maar een ruime week (10 dagen). Ik zal maar is goed aan de vitaminen gaan. Nathaniel zei: En mocht je ooit weer de neiging hebben om in een weken lange xtc binge te vallen vul dan eens "Wendy" in in de forum doorzoekert.... Sterkte er mee man. Leer je lesje en ga voortaan wat respectvoller om met drugs en je lichaam. Klik om te vergroten... Hier ben ik even stil van.. Dit zal toch hopelijk niet met mij gebeuren he? Gezien het feit dat het voor mijn gevoel steeds beter gaat.. Klik om te vergroten... Blijf daar ook maar even stil van.... En nee, dat gaat niet met jou gebeuren, want een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus blijf stil én gewaarschuwd!"
"Paar grammetjes kristallen, that's it. Oh ja, één pilletje zaterdag, maar die viel verkeerd, dus tel ik maar niet mee. Ben eigenlijk best wel braaf geweest dit jaar. Overigens ben ik het deze vakantie aardig aan het inhalen dus er komt zeker nog wat bij voor 2010!"
"Ze heeft niet meer ingelogd na 1 oktober. Ik heb nog wel wat mailcontact met d'r gehad maar ook na 1 okt. niets meer gehoord.... Wendy laat even weten hoe het gaat!"
"100 mg is op zich een mooie dosis, je hebt kans dat je met een halfje nét niet het mdma gevoel krijgt en dat zou zonde zijn! Veel plezier!"
"Tjeeeezussss..... Mag dit topic alsjeblieft dicht? Of de mogelijkheid om te reageren sluiten?"
"Cuppie zei: Gast, waar maak jij je druk om. Het is jouw leven, jij doet wat je wilt, en als andere je daarop veroordelen dan hebben ze pech. En je ex? Boeiend man. Zonnebril op en gaan, met jou lopen er meer van dat soort gasten rond, dus lekker belangrijk. Heb ooit een keer onderinvloed van XTC op een feestje met een leverancier staan praten, met zonnebril op, tjah je bent in privé setting, werk en privé scheiden...heb em er nooit over gehoord. Maar kan me geen reet schelen, wat ik doe in mijn tijd is mijn zaak. Klik om te vergroten... Dat is wel heel kort door de bocht natuurlijk, hangt er echt wel vanaf wat voor een baan je hebt he?"
"Sprakeloos..."