#1
Vitamine C is een ander verhaal. Er zullen maar een paar zijn die toxisch worden; maar dat is dan waarschijnlijk na VEEL meer jaren en wordt ook aangeduid met een rode streep enzo.
Dat jouw oxazepam slecht is bestaat een kans van bijna nihil.
Dat jouw oxazepam slecht is bestaat een kans van bijna nihil.

