Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRilatine

Rilatine

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ALs je lekker wil gaan moet je er 2 nemen. Haal wel het poeder uit de capsule anders krijg je inderdaad die vertraagde afgifte.
Voor de zekerheid kan je misschien het beste met eentje beginnen, maar als je al het een en ander gewend bent is 60 mg een mooi begin.
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

Ik ga vanavond naar Dirty Workz Deluxe (Nog iemand? :P )
Was van plan eens rilatine te proberen, heb ongeveer 6 capsules van 30 mg van een vriend van me,
heb geen ADHD, hoeveel moet ik er ongeveer nemen?
Heb gezocht maar zie alleen mensen die het nemen om te concentreren hier :tongueout:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit zijn btw Rilatine MR pillen (die maar langzaam afgeven zodat je ze voor een hele dag kunt gebruiken als je ADHD hebt) Moet ik dan dat poeder eruit halen & dat appart opsnuiven/oraal innemen ?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deze mag naar de farmaceutische drugs...
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor het verplaatsen, & sorry dacht er niet echt bij na. :tongueout:

Heb 2 van die kapsules in een een beetje water gedaan & dan doorgespoeld, was een leuke avond, tot het uitgewerkt was, toen had ik echt een drang om meer te nemen, als ik had gehad had ik zeker meer genomen, dus moet er wel mee opletten.
Heb ook absoluut geen kater of depressief gevoel ofz.
Was leuk :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."