Detroit303 zei:
Oom Klaas zei:
Wat een mongool
en nu ga ik op 't dak staan om even de hele buurt te laten weten dat ik nu keihard ga lachen.
Hm, wees blij dat hij het op die manier zich van kant wil maken en niemand anders meeneemt in zijn zelfdestructieve bui.
Hoe zeker weet je dat hij zichzelf van kant wou maken?
Met alleen benzo's lukt 't toch niet.
Maar blij ben ik niet genoeg, beter was hij dood want zulke idioten zijn een gevaar voor personen om hem/haar heen. Met een dosis temazepam van 100mg weet ik al niet meer wat ik doe, letterlijk, 'k ga flessen in jassen stoppen en koekjes proberen te koken boven op de salontafel zonder vuur...Met een dosis van 900mg valium kan ik dus wel aannemen dat je in een zelfde soort state of mind komt, of nog veel verder van jezelf weg.
Voor 't zelfde geld had hij z'n huis in de fik gestoken,
en waren nog meer mensen in 't ziekenhuis beland.
De dingen die ik heb gedaan zijn trouwens door m'n ma verteld, ik wist zelfs niets meer vanaf het moment dat ik ze innam.
Oh, en die dosis temazepam was een vergissing, 'k dacht 5x10mg te nemen maar had de foute strip gepakt...alsnog erg dom.