Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"allemaal leuk dat stoppen met roken als je zwanger bent, maar wat als het kindje straks geboren is.? wil iedereen dan ook zijn of haar hele omgeving verbieden om in een straal van 20 meter bij het kindje uit de buurt te gaan staan wanneer er gerookt word.?"
"Exceptional Insight zei: Wacky zei: Eh ja idd, dat is toch normaal, en dat doet toch iedereen met een baby ? Klik om te vergroten... Miepje91 niet. Klik om te vergroten... wel, ben er mee eens dat roken slecht voor je is. maar bedoel er meer mee te zeggen je kan niet van de halve wereld verwachten dat ze het niet doen zelf rook k zowizo al niet dus ik zou ind niet roken bij een baby in de buurt"
"melissa zei: Ik heb (oeps sorry had )precies hetzelfde. De day after nog superfit,idd lekker scherp en bijdehand. Dag 2,die dan meestal op maandag viel werd het al een beetje zwaarder. Dag 3 was ik dan helemaal op. Op woensdag kwam ik weer redelijk op gang. Donderdag voelde ik me dan weer enigzins de oude,om dan weer op zaterdag de hele cyclus te herhalen . Wat ben ik blij dat ik die circel doorbroken heb. Klik om te vergroten... dat lijkt me wel, bij het idee word ik alleen al moe:P"
"Re: lekkerste,, uhm Safari-cola. en verder ben ik wel van de zoete drankjes, ranzig; tequila *of je het ook schrijft* wat kan je ziek worden van die zooi"
"ik denk dat wanneer je het verbied, het alleen maar erger word. want dat is ook volgens mij ook een beetje de reden dat jongeren onder de 16 drinken. want het is oo zo stoer om voor je 16e helemaal straalbezopen te zijn (not) en reken maar dat er onder de 16 heel wat mensen in het ziekenhuis belanden door drank. dus wann je die leeftijd naar 21 zou brengen zou het geen moer uitmaken. maar ot mensen drinken omdezelfde reden als andere drugs gebruiken. a, of voor de gezelligheid, b, of door probemen, of c, ze simpel weg niets beters te doen hebben."
"(ik vind het best wel kut om dronken te zijn) Klik om te vergroten... het dronken zelf is wel te doen, maar de volgende dag.. en ind de smaak speelt bij drank bij bepaalde gebruikers zeker een rol. enige jammere is dat dat lang niet bij iedereen zo is."
"mannen met donker haar en donkere ogen Ben over het algemeen niet zo gecharmeerd van buitenlandse mannen. en zelf ben ik nog steeds heel blij met me blonde koppie:d"
"KingSizeSmoker zei: Miepje91 zei: dit klinkt zo bekend, het is bij mij en me vriend precies het zelfde gelopen. alleen dan andersom. dus me vriend was niet goed genoeg voor mij. en ook een beetje om dezelfde redenen. Geen diploma, drugs, aanraking met de politie, ouders gescheiden, niet zo heel veel geld. terwijl mijn ouders zich ook genoeg kunnen veroorloven zeg maar. wij hebben ondertussen bijna 3 jaar een relatie, en me ouders staan nog steeds niet te springen. wat bij ons wel heeft geholpen. is praten. Want 1 voor jou is het heel k*t dat haar ouders zo doen. maar voor haar zelf is het ook niet leuk. Want hoe je het ook draait zij zit er altijd tussen. Op laatst was ik dat zet. ben eerst alleen met me ouders gaan praten, en toen met me ouders en vriend. het heeft niet meteen gewerkt. maar je weet op dat moment wel waar ze zich aan storen. maar ga alsjeblieft niet bij haar weg. tenminste niet om die reden. want daar word je beide niet gelukkiger van. enige wat je kan blijven doen is jezelf zijn, lief zijn voor je vriendin. en hopen dat ze bijdraaien. en wanneer je uiteindelijk samenwoont heb je er allemaal veel minder last van Klik om te vergroten... ik weet dat het voor haar nog erger moet zijn dan voor mij, want eerlijk gezegt, mij intereseerd het niet wat die mensen over mij denken, terwijl mijn vriendin een enorm goede band heeft/had met haar moeder, die nu verwaterd door mij.. vandaar de gedachte soms van een punt te zetten achter de relatie, maar daar zie ik mn vriendin veel te graag voor.. Klik om te vergroten... jullie komen er zeker samen wel uit zolang jullie er samen maar over blijven praten."
"ook even een minpunt van beide, persoon dat overduidelijk veelste zwaar, dat persoon staat dan bij de mac voor je in de rij. besteld een menu van hier tot tokio. "met een cola light alstublieft" om vervolgens aan een tafeltje te gaan zitten. "goh ik moet toch echt een beetje op me gewicht gaan letten""
"Re: stuikerken zei: Ik heb voor de moment een vriendin die niets gebruikt, zelfs niet rookt ofzo, en heb alles eerlijk opgebiecht dat ik heroine verslaafd ben en aan de ene kant is ze er niet al te blij mee logisch ook he, maar langs de andere kant kan ze er wel mee leven als ik het maar niet doe als ze het ziet. Klik om te vergroten... is dta laatste niet een beetje je kop in het zand steken, ik heb in het begin ook geroepen als je het niet bij mij in de buurt doet vind k het best. maar wat nou als het zo serieus is dat je wilt gaan samenwonen.?"