Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 januari ... net een peuk gerookt gefaald of toch niet ?

3 januari ... net een peuk gerookt gefaald of toch niet ?

66 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mike zei:
Ik zag dit topic en dacht "hé, er was toch een 'stoppen met roken' topic van Marla?"

Zoeken, zoeken, gevonden.... In de afvalbak!

Dat is te makkelijk hoor! Als ik of iemand anders zo'n topic had gemaakt en daarna zou falen dan zou ik diep door het stof moeten en ook al zou ik vragen om een slotje dan zou ik het niet gekregen hebben lijkt me. En terecht!

Sowieso stom dat je, ondanks je zwangerschap, nog steeds rookt, maar een beetje zwak om van je mod rechten misbruik te maken door het topic dicht te gooien!!! :(
Klik om te vergroten...

haha echt, heeft ze die gesloten? haha.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mike zei:
Je weet nu bij wie je dat verzoek kan indienen.... :grin:
Klik om te vergroten...
Och, het wegstoppen en hopen dat niemand het gezien heeft is zinloos.

Wel zal ik nooit meer loze kreten als "IK GA DRIE MAANDEN STOPPEN!" roepen.

Maar we dwalen toch een beetje af, denk ik.

Olle
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met hezelfde gemak gooi je het in de afvalbak. In ieder geval milieu-bewust bezig. :)

Maar waarom niet zo'n laserbehandeling doen? Dan heb je geen last van de afkick.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Petrovic zei:
Met hezelfde gemak gooi je het in de afvalbak. In ieder geval milieu-bewust bezig. :)

Maar waarom niet zo'n laserbehandeling doen? Dan heb je geen last van de afkick.
Klik om te vergroten...


Hmmmmmmmm, een beetje om dezelfde reden waarom ik ook niet houd van een :

magnetron

Het Kan Toch Niet Goed Zijn ?
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
M'n oom en tante die op Aruba wonen hebben zich allebei laten hypnotiseren om te stoppen met roken, en het is wel gelukt ze roken allebei niet meer :openmouth:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ollemann zei:
Mike zei:
Je weet nu bij wie je dat verzoek kan indienen.... :grin:
Klik om te vergroten...
Och, het wegstoppen en hopen dat niemand het gezien heeft is zinloos.

Wel zal ik nooit meer loze kreten als "IK GA DRIE MAANDEN STOPPEN!" roepen.

Maar we dwalen toch een beetje af, denk ik.

Olle
Klik om te vergroten...

Sorry hoor, maar wegstoppen en hopen dat niemand het gezien heeft, was niet echt mijn doel toen ik het topic weer sloot. Denk je nou echt dat ik dacht dat jullie er niks van zouden merken? Jullie kunnen het toch ook gewoon weer terugvinden in de afvalbak?

Het doel van mijn topic was om wat support te krijgen bij het stoppen, maar aangezien ik weer rook, had het topic voor mij verder ook geen functie meer. Daarom heb ik het weer gesloten. Als iemand anders zo'n topic had geopend en ook was gefaald, had ik het topic net zo goed ook weer gesloten als de desbetreffende persoon dat gewild had. Ik snap niet zo goed waar jullie een punt van maken... :confused: Ik zie het iig niet als misbruik maken van mijn functie als mod.

Verder heeft E I een "prachtig topic" aangemaakt in het onzin forum n.a.v. mijn falen. Daar kunnen mensen reacties op achter laten. Ik heb dat topic toch ook niet gesloten? Het is echt niet zo dat ik het probeer te verbergen ofzo. Het topic had slechts geen functie meer voor mij en daarom is het nu dicht.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marla Singer zei:
Yups, ik trok het gewoon echt niet... Stoppen moet vanuit mezelf komen en niet omdat ik gepusht word door mijn omgeving. Anders lukt het gewoon niet.
Klik om te vergroten...
JE BENT ZWANGER!
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
Het doel van mijn topic was om wat support te krijgen bij het stoppen, maar aangezien ik weer rook, had het topic voor mij verder ook geen functie meer. Daarom heb ik het weer gesloten.
Klik om te vergroten...

Marla Marla toch, je gaat me toch niet vertellen dat je na 1 dag stoppen, een pakje koopt.. en dat dat het was? dat was je stoppoging en laat maar zitten nu?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yups, ik trok het gewoon echt niet... Stoppen moet vanuit mezelf komen en niet omdat ik gepusht word door mijn omgeving. Anders lukt het gewoon niet.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja dat zit in je toch?
M
Miepje91Lid
01-01-2024, 00:00
#11
allemaal leuk dat stoppen met roken als je zwanger bent,
maar wat als het kindje straks geboren is.?
wil iedereen dan ook zijn of haar hele omgeving verbieden om in een straal van 20 meter bij het kindje uit de buurt te gaan staan wanneer er gerookt word.?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Miepje91 zei:
allemaal leuk dat stoppen met roken als je zwanger bent,
maar wat als het kindje straks geboren is.?
wil iedereen dan ook zijn of haar hele omgeving verbieden om in een straal van 20 meter bij het kindje uit de buurt te gaan staan wanneer er gerookt word.?
Klik om te vergroten...
Ja.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
Miepje91 zei:
allemaal leuk dat stoppen met roken als je zwanger bent,
maar wat als het kindje straks geboren is.?
wil iedereen dan ook zijn of haar hele omgeving verbieden om in een straal van 20 meter bij het kindje uit de buurt te gaan staan wanneer er gerookt word.?
Klik om te vergroten...
Ja.
Klik om te vergroten...

Eh ja idd, dat is toch normaal, en dat doet toch iedereen met een baby ?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wacky zei:
Eh ja idd, dat is toch normaal, en dat doet toch iedereen met een baby ?
Klik om te vergroten...
Miepje91 niet.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
Wacky zei:
Eh ja idd, dat is toch normaal, en dat doet toch iedereen met een baby ?
Klik om te vergroten...
Miepje91 niet.
Klik om te vergroten...

Marla wel
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Winehouse zei:
Marla wel
Klik om te vergroten...
Hoe ben je daar zo zeker van?
M
Miepje91Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
Wacky zei:
Eh ja idd, dat is toch normaal, en dat doet toch iedereen met een baby ?
Klik om te vergroten...
Miepje91 niet.
Klik om te vergroten...

wel, :wink: ben er mee eens dat roken slecht voor je is. maar bedoel er meer mee te zeggen je kan niet van de halve wereld verwachten dat ze het niet doen:)

zelf rook k zowizo al niet dus ik zou ind niet roken bij een baby in de buurt
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
Winehouse zei:
Marla wel
Klik om te vergroten...
Hoe ben je daar zo zeker van?
Klik om te vergroten...

Als de baby er is mag er idd niet meer gerookt worden in ons huis. Net zoals dat er op mijn verjaardagfeest afgelopen zondag alleen buiten werd gerookt, omdat er ook kinderen bij in huis waren. Sterker nog, we gaan in februari het hele huis een opknap- en schilderbeurt geven. Zodra dat is gebeurd, mag er al niet meer gerookt worden in huis. We willen geen nicotine-aanslag meer op onze muren en spullen hebben namelijk...

Ook vandaag heb ik nog maar 1 sigaret op. Het is echt niet zo dat ik op de automatische piloot nog steeds een pakje per dag weg paf... Daar was ik al mee opgehouden vanaf het moment dat ik er achter kwam dat ik in verwachting was. Alleen er helemaal mee stoppen is momenteel gewoon nog erg lastig voor me. Ik weet niet, het is iets psychologisch volgens mij. Ik hoop dat als ik die kleine echt in mijn armen heb, ik dan wel helemaal zou kunnen stoppen. Maar dan nog, ik hoef me helemaal niet te verantwoorden vind ik. Het is mijn leven, mijn lichaam, mijn kind, ik bepaal dus zelf op welke manier ik het doe.

Ik weet toevallig dat jouw eigen moeder ook rookte tijdens haar zwangerschappen E I. Ik vind het heel erg dat twee van de drie kinderen nu astmatisch zijn, maar maakt haar dit meteen ook een slechte moeder? Ik snap dat je misschien boos bent op haar, omdat ze gerookt heeft, maar reageer dan je woede gewoon op haar af en niet op mij, want ik heb niks met jullie te maken verder.
Mijn moeder heeft tijdens haar twee zwangerschappen ook gerookt. Mijn zusje en ik hebben er niets aan overgehouden. Zoals het er nu uit ziet is ons kindje ook kerngezond, zit ze qua groei zelfs iets boven het gemiddelde en zien alle orgaantjes er prachtig uit. Ik leef heel bewust en ook het roken doe ik dus echt zo min mogelijk. Ik stel iedere sigaret uit tot het moment wanneer ik pas echt begin te snakken en steek ze niet meer zonder na te denken op.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#19
Onze moeder kan je wel een slechte moeder noemen ja.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Andrew zei:
Onze moeder kan je wel een slechte moeder noemen ja.
Klik om te vergroten...

Het spijt me dan oprecht om dat te horen... :( Heb gewoon soms het idee dat E I mij opzettelijk aanvalt en te kakken probeert te zetten, omdat jullie moeder ook tijdens de zwangerschap gerookt heeft. Verder ken ik haar en jullie situatie nou eenmaal niet, maar ik geloof dat ik zelf wel een goede moeder zal zijn en er alles aan zal doen om ons kindje een zo fijn en liefdevol mogelijk leven te geven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."