Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfit door cocainë

fit door cocainë

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nog nooit een kater gekregen van coke. Enkel wat moe, maar altijd fris en fruitig. Nooit opgelet of ik enkele dagen later wel wat ingekakt ben.

Het lijkt me echter logisch dat het gewoon toeval is dat je wat inkakte. De enige keer dat ik een kater van coke had was toen deze met speed versneden was, en het neemt ook de kater van de drank bij mij weg.

Olle
r
reese1986Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik niet zo vaak coke maar tijdens de jaarswisseling weer wel...
Het beviel goed haha ben rond 5;00uur naar bed gegaan ben gelijk gaan slapen
De volgende dag was ik super fit en ''fris'' in me hoofd geen kater haha..en was ook super scherp met opmerkingen enz..je kent het wel. 2januari was het precies hetzelfde ook super fit en scherp in me hoofd genoeg energie om het zo maar te zeggen..heerlijk
nu 4januari ben ik best wel weer lam en heb minder energie zou dit de tijdelijk coke kater zijn?
na de 3de dag pas...najah heb vroeger veel coke gesnoven maar heb dit nog nooit meegemaakt zo fit de volgende dagen erna... :) volgens mij dealer kocht ik flakes het koste ook 30euro voor een halve.. op naar de volgende keer COKE maar wist niet dat je een paar dagen zo fit kon zijn van een halve gram

Groet Reese
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat wist ik ook niet en heb ik ook nooit.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ligt aan veel omstandigheden. Meeste keren ben ik de volgende dag ook nog wel fit , eigenlijk ben ik erna ook niet zoo heeeel erg katerig ofzo, heb er alleen psychisch vooral last van.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ollemann zei:
Ik heb nog nooit een kater gekregen van coke. Enkel wat moe, maar altijd fris en fruitig. Nooit opgelet of ik enkele dagen later wel wat ingekakt ben.

Het lijkt me echter logisch dat het gewoon toeval is dat je wat inkakte. De enige keer dat ik een kater van coke had was toen deze met speed versneden was, en het neemt ook de kater van de drank bij mij weg.

Olle
Klik om te vergroten...

Als ik coke snuif heb ik ook heel vaak geen kater terwijl ik dan wel meer drink. Maar de volgende dagen "superfit" en super scherp met opmerkingen.. nou nee.
De volgende dag ben ik op mn fitst en scherpst als ik nuchter ben geweest.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb (oeps sorry had :) )precies hetzelfde.
De day after nog superfit,idd lekker scherp en bijdehand.
Dag 2,die dan meestal op maandag viel werd het al een beetje zwaarder.
Dag 3 was ik dan helemaal op.
Op woensdag kwam ik weer redelijk op gang.
Donderdag voelde ik me dan weer enigzins de oude,om dan weer op zaterdag de hele cyclus te herhalen :rolleyes:.
Wat ben ik blij dat ik die circel doorbroken heb.
M
Miepje91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
melissa zei:
Ik heb (oeps sorry had :) )precies hetzelfde.
De day after nog superfit,idd lekker scherp en bijdehand.
Dag 2,die dan meestal op maandag viel werd het al een beetje zwaarder.
Dag 3 was ik dan helemaal op.
Op woensdag kwam ik weer redelijk op gang.
Donderdag voelde ik me dan weer enigzins de oude,om dan weer op zaterdag de hele cyclus te herhalen :rolleyes:.
Wat ben ik blij dat ik die circel doorbroken heb.
Klik om te vergroten...

dat lijkt me wel, bij het idee word ik alleen al moe:P
r
reese1986Lid
01-01-2024, 00:00
#8
kijk ik ben dus niet de eenigste...alleen ik gebruik maar 1keer in de 3maanden ofzo dan blijft het leuk..ik weet trouwens 99% zeker dat er geen speed bij zit . ik kan in combinatie met alcohol altijd gewoon slapen..wel heb ik de volgende dag een sneller kloppend hart en meestal ook iets warmer


melissa zei:
Ik heb (oeps sorry had :) )precies hetzelfde.
De day after nog superfit,idd lekker scherp en bijdehand.
Dag 2,die dan meestal op maandag viel werd het al een beetje zwaarder.
Dag 3 was ik dan helemaal op.
Op woensdag kwam ik weer redelijk op gang.
Donderdag voelde ik me dan weer enigzins de oude,om dan weer op zaterdag de hele cyclus te herhalen :rolleyes:.
Wat ben ik blij dat ik die circel doorbroken heb.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."