#1
Ik heb nog nooit een kater gekregen van coke. Enkel wat moe, maar altijd fris en fruitig. Nooit opgelet of ik enkele dagen later wel wat ingekakt ben.
Het lijkt me echter logisch dat het gewoon toeval is dat je wat inkakte. De enige keer dat ik een kater van coke had was toen deze met speed versneden was, en het neemt ook de kater van de drank bij mij weg.
Olle
Het lijkt me echter logisch dat het gewoon toeval is dat je wat inkakte. De enige keer dat ik een kater van coke had was toen deze met speed versneden was, en het neemt ook de kater van de drank bij mij weg.
Olle
.