#1
Ja hoor, je kan gewoon stoppen. Als je binnen 3 uur na je laatste g geen ernstige lichamelijke klachten krijgt kun je veilig stoppen.

Flugeltje zei:Je moet niet afkicken met drank, je moet afkicken met ghb, want daar vraagt je lichaam naar.
Vooral die speed in het weekend is gevaarlijk. In combi met speed neem echt veel ghb.
J89 zei:en wat ik zelf ook erg relaxt vond, na een tijd gestopt met de g te zijn. als je daarna weer een x een dosis neemt op een speciale gelegenheid!!!
voelt ie weer zo heerlijk als eerst toen je het nog niet gebruikte om normaal te kunnen functioneren
Ik voel weer dingen, ik zie weer dingen. G demt echt veel gedachtens en gevoelens! Als je langer door gebruikt bedoel ik.
Flugeltje zei:Ik voel weer dingen, ik zie weer dingen. G demt echt veel gedachtens en gevoelens! Als je langer door gebruikt bedoel ik.
Net zoals de meeste drugs waarin je kan vluchten als je jezelf niet goed voelt.
. ben er niet trots op hoor. wil onderhand wel eens "normaal" door het leven gaan. schijnt dat alleen ik dat kan doen. dat vind ik dan weer zo jammer! heeft er niemand een toverstafje ofzo??richelle zei:Hoe gaat t nu met je?
Ik de kliniek vertelden ze mij dat de afkick van GHB (vooral als je zo lang verslaafd bent) levensgevaarlijk is. Eerst stoppen de nieren en lever en later je hart, vandaar idd het afbouwen (heel belangrijk!).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."