Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer 30mg oxazepam

eerste keer 30mg oxazepam

6 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik was vorige week redelijk ziek waardoor ik al 2 dagen lang niet had geslapen. Toen kwam ik op het idee om mezelf kunstmatig in slaap te brengen met oxazepam die ik nog had. Ik had het al is eerder in een lage dosering genomen en daar voelde ik niet heel veel van. dus nu nam ik 3 pillen van 10mg.

Een uur lang voelde ik niets. Toen na 1.5 uur zat ik achter me computer en merkte ik opeens dan me armen heel erg zwaar waren geworden. Ik keek om me heen en merkte dat mijn beeld vertraagd was, mijn coördinatie vermogen aangetast was en me spieren behoorlijk slap waren geworden. Eerst werd ik een beetje bang omdat oxazepam pas na 3 uur de maximale bloedconcentratie bereikt. Ik begon te denken dat ik een overdosis had.

Echter een half uur later merkte ik dat mijn gedachte steeds minder actief werden tot ik uiteindelijk nergens meer aan dacht. Er was niks. Ik heb daarna nog even film gekeken maar die film ging wel een beetje langs me heen. Vervolgens met moeite naar me bed gelopen en direct in slaap gevallen. De volgende dag was ik al wat minder ziek door de goeie slaap die ik had gehad.

Ik merkte dat het wel anders dan alcohol was. Meer op GABA gericht terwijl alcohol ook nog als een HT3 agonist en NMDA antagonist werkt. Het voelde puurder, meer gericht op hersenactiviteit.
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#2
naja alcohol is het enigste andere ding wat ik heb gedaan wat een (deels)overeenkomstige farmacologische werking heeft met oxazepam dus vandaar :P
M
MarsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oxazepam wordt in 10mg maar ook in 50mg tabletten voorgeschreven en vooral ook om makkelijker te slapen / in slaap te vallen. Dus het lijkt allemaal wel goed te werken toch? :smoke:

Als tripmiddel zouden die twee nachten op wellicht meer effect hebben en maak er dan drie of vier van dan is alles wat net buiten je zicht valt eng lijkend op mensen en gezichten en zo.

Of een hogere dosis dus nemen zoals bijv die 50mg of iets meer en dan NIET gaan slapen, dan wordt het ook apart.

Volgens mij begrijp ik de vraag niet... :wave: als die er al was. Dus je bent nu door je oxazepam heen? Dat is wel balen! :wave:
A
AbsurdLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey, ik vraag me nu eigenlijk af waarom jij oxazepam met alcohol gaat vergelijken? Natuurlijk is het anders dan alcohol! :P
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Marsss zei:
Oxazepam wordt in 10mg maar ook in 50mg tabletten voorgeschreven en vooral ook om makkelijker te slapen / in slaap te vallen. Dus het lijkt allemaal wel goed te werken toch? :smoke:

Als tripmiddel zouden die twee nachten op wellicht meer effect hebben en maak er dan drie of vier van dan is alles wat net buiten je zicht valt eng lijkend op mensen en gezichten en zo.

Of een hogere dosis dus nemen zoals bijv die 50mg of iets meer en dan NIET gaan slapen, dan wordt het ook apart.

Volgens mij begrijp ik de vraag niet... :wave: als die er al was. Dus je bent nu door je oxazepam heen? Dat is wel balen! :wave:
Klik om te vergroten...

Kan je hallucineren van oxazepam :confused:
M
MeijerrLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het werkt bij mij hetzelfde als ghb.. daar bedoel ik mee dat als het uitwerkt ik me zwaar verrot en duizelig voel. Ben al anderhalf jaar gestopt met ghb, deze week voor het eerst een doosje oxazepam gekregen van de dokter.. 1e en 2e dag gingen nog wel, 3e dag als het uitwerkt voel ik me al verrot worden. Als je met afkickverschijnselen bekend bent weetje pas wat voor rotzooi het is wat de dokter jou voorschrijft.
W
WhiteWidowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pff, oxazepam, nooit meer.
Een vriend van me had wat 50mg pillen gekregen van een vriend van hem omdat die vriend aan het ontwennen was van alcohol.
Hij had het al een keer recreatief gebruikt, 50mg, maar zei dat hij er niks van voelde.
We deden 100mg per persoon omdat hij zei dat je van 50mg niks voelde (wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen achteraf), maar we hadden er nog 1 laten vallen in m'n tas, en toen we die gevonden hadden, besloten we die te delen.
125mg per persoon in totaal dus.
Ik weet helemaal niks meer van die avond, behalve dat m'n vriend zijn fiets was gestolen, ik een paar keer onderuit ben gegaan en mijn fiets kapot was.
Me ouders vertelde me dat ik er niet uitzag, helemaal bleek, bijna geen reactie en dat ze mijn wiet hadden gevonden.
Ben blij dat ik nog heelhuids thuis ben gekomen op een paar blauwe plekken na.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."