#1
Hallo,
Ik was vorige week redelijk ziek waardoor ik al 2 dagen lang niet had geslapen. Toen kwam ik op het idee om mezelf kunstmatig in slaap te brengen met oxazepam die ik nog had. Ik had het al is eerder in een lage dosering genomen en daar voelde ik niet heel veel van. dus nu nam ik 3 pillen van 10mg.
Een uur lang voelde ik niets. Toen na 1.5 uur zat ik achter me computer en merkte ik opeens dan me armen heel erg zwaar waren geworden. Ik keek om me heen en merkte dat mijn beeld vertraagd was, mijn coördinatie vermogen aangetast was en me spieren behoorlijk slap waren geworden. Eerst werd ik een beetje bang omdat oxazepam pas na 3 uur de maximale bloedconcentratie bereikt. Ik begon te denken dat ik een overdosis had.
Echter een half uur later merkte ik dat mijn gedachte steeds minder actief werden tot ik uiteindelijk nergens meer aan dacht. Er was niks. Ik heb daarna nog even film gekeken maar die film ging wel een beetje langs me heen. Vervolgens met moeite naar me bed gelopen en direct in slaap gevallen. De volgende dag was ik al wat minder ziek door de goeie slaap die ik had gehad.
Ik merkte dat het wel anders dan alcohol was. Meer op GABA gericht terwijl alcohol ook nog als een HT3 agonist en NMDA antagonist werkt. Het voelde puurder, meer gericht op hersenactiviteit.
Ik was vorige week redelijk ziek waardoor ik al 2 dagen lang niet had geslapen. Toen kwam ik op het idee om mezelf kunstmatig in slaap te brengen met oxazepam die ik nog had. Ik had het al is eerder in een lage dosering genomen en daar voelde ik niet heel veel van. dus nu nam ik 3 pillen van 10mg.
Een uur lang voelde ik niets. Toen na 1.5 uur zat ik achter me computer en merkte ik opeens dan me armen heel erg zwaar waren geworden. Ik keek om me heen en merkte dat mijn beeld vertraagd was, mijn coördinatie vermogen aangetast was en me spieren behoorlijk slap waren geworden. Eerst werd ik een beetje bang omdat oxazepam pas na 3 uur de maximale bloedconcentratie bereikt. Ik begon te denken dat ik een overdosis had.
Echter een half uur later merkte ik dat mijn gedachte steeds minder actief werden tot ik uiteindelijk nergens meer aan dacht. Er was niks. Ik heb daarna nog even film gekeken maar die film ging wel een beetje langs me heen. Vervolgens met moeite naar me bed gelopen en direct in slaap gevallen. De volgende dag was ik al wat minder ziek door de goeie slaap die ik had gehad.
Ik merkte dat het wel anders dan alcohol was. Meer op GABA gericht terwijl alcohol ook nog als een HT3 agonist en NMDA antagonist werkt. Het voelde puurder, meer gericht op hersenactiviteit.
als die er al was. Dus je bent nu door je oxazepam heen? Dat is wel balen!