#1
Dan hadden wij misschien nog véél slechtere. ![:grin:]()
harry123 zei:Zou zomaar kunnen, heb het zelf iid geval nog nooit gehad.. Misschien was de sfeer gespannen of zo? Of het is rotzooi..
willemvaag zei:zoals ik het lees denk ik dat de coke rotzooi was lijkt me sterk dat het effect zoveel beinvloedt wordt door iemand zijn stemming vooral omdat jullie beide er geen voordeel aan hebben gehad. Stel het lag aan de situatie dan zou 1 van de 2 zich toch wel goed gevoeld moeten hebben en voordelen ervaren dus ik denk dat het de coke zelf is. Wat voelt het soms net een spelprogramma antwoorden geven...
willemvaag zei:ok zeg het ook alleen maar.. mensen moeten zelf maar zien wat ze ermee doen..

harry123 zei:Nee het enige wat ik laatst heb meegemaakt met coke, is dat er glas door heen zat.. Had echt m'n hele neus kapot dus vertrouwde het niet, laten testen en kwam dat er uit, hele minuscule deeltjes, niet veel iets van ppaar% of zo, maar blijkbaar genoeg om mijn neus kapot te maken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."