Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZeer bizarre ervaring

Zeer bizarre ervaring

35 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan hadden wij misschien nog véél slechtere. :grin:
M
MVDLid
01-01-2024, 00:00
#2
hahaha nice :wink:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon een vaststelling. Heb dat normaal nooit en ik denk wel dat de "experten" me zullen gelijkgeven dat het rotzooi kon zijn.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee het enige wat ik laatst heb meegemaakt met coke, is dat er glas door heen zat.. Had echt m'n hele neus kapot dus vertrouwde het niet, laten testen en kwam dat er uit, hele minuscule deeltjes, niet veel iets van ppaar% of zo, maar blijkbaar genoeg om mijn neus kapot te maken.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#5
harry123 zei:
Zou zomaar kunnen, heb het zelf iid geval nog nooit gehad.. Misschien was de sfeer gespannen of zo? Of het is rotzooi..
Klik om te vergroten...

Sfeer was heel goed...
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deze week lag ik met 'n meisje klaar om wat te genieten.

Het gebruikelijke grammetje was aanwezig en in het begin gingen we er gezellig voor. Maar na enkele minuten viel alles stil: het werd koud op de kamer (en het was er al niet bijster warm), ik voelde me neerslachtig en zij was geïrriteerd.

Ik probeerde vanalles uit te kramen dat als grapje was bedoelt, maar er zo ernstig uitkwam dat het wel een politieke talkshow leek over de economische toestand. Ik bibberde, en had klappertanden. Dat eerste ging pas héél traag voorbij

Ik reed naar huis en plots realiseerde ik me dat het "bucht" moet zijn geweest. Ik snoof niet meer of minder dan gebruikelijk en daarbij, het was al zeker 3 weken geleden dat ik het nog had gebruikt.

Vanaf nu: slechts één iemand vertrouwen voor C.

Dit wil ik namelijk NOOIT meer meemaken. Ooit verontschuldig ik me nog wel bij haar.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is wel vreemd ja? Maar wat is je vraag? :P


En ik zie dat je nog nooit xtc hebt gehad? Dat had je beter kunnen doen met haar :P
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zou zomaar kunnen, heb het zelf iid geval nog nooit gehad.. Misschien was de sfeer gespannen of zo? Of het is rotzooi..
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#9
zoals ik het lees denk ik dat de coke rotzooi was lijkt me sterk dat het effect zoveel beinvloedt wordt door iemand zijn stemming vooral omdat jullie beide er geen voordeel aan hebben gehad. Stel het lag aan de situatie dan zou 1 van de 2 zich toch wel goed gevoeld moeten hebben en voordelen ervaren dus ik denk dat het de coke zelf is. Wat voelt het soms net een spelprogramma antwoorden geven...
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#10
willemvaag zei:
zoals ik het lees denk ik dat de coke rotzooi was lijkt me sterk dat het effect zoveel beinvloedt wordt door iemand zijn stemming vooral omdat jullie beide er geen voordeel aan hebben gehad. Stel het lag aan de situatie dan zou 1 van de 2 zich toch wel goed gevoeld moeten hebben en voordelen ervaren dus ik denk dat het de coke zelf is. Wat voelt het soms net een spelprogramma antwoorden geven...
Klik om te vergroten...

Intussen achter gekomen dat het weldegelijk de coke zelf was.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wil je de details prijsgeven? Mogelijk heeft iemand er nog wat aan in de toekomst.
d
desMaidaLid
01-01-2024, 00:00
#12
It at all does not approach me.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kijk...

Ik snuif als ik er 100% zin in heb. Soms zitten daar twee weken tussen, dan weer 4, soms zelfs eens minder dan één week.

Sinds een maand of 6 heb ik een kennis die optreedt als tussenpersoon. Zijn mannetje haalt alles uit Nederland...

Ik herken eindelijk de effecten die C kan hebben en Ik had al een voorgevoel dat ik bij m'n vorige verkoper niet altijd de beste kwaliteit had. Maar ja, ik had de dame in kwestie al lang niet meer gezien (zij was niet de eigenlijke leverancier).

Die maanden voorafgaand aan dit voorval heb ik NOOIT dergelijke symptomen gevoeld, je moet weten dat de eerste paar minuten wel tof verliepen. Opeens sloeg het in, en weg was sfeer. De droge tong was nog het minste.

Ik betaal hetzelfde als hiervoor en toch is het zo verschillend. En dat is de beste testmethode.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Helaas is de prijs niet de beste testmethode want in Nederland is zoveel cocaine in de omloop dat de prijs niks wil zeggen. Bij de ene turk betaal ik 25 voor goeie coke om te basen maar de meeste vragen gewoon 35 ervoor en sommige 30. Dus de prijs is niet echt een garantie maar even terug komen hoe je het kan testen. Of je laat het testen maar ik weet daar zelf niet veel vanaf en als je wat bladert kom je op het forum vanzelf erachter hoe je het kan laten testen op percentage zuiverheid.

Of je pak een lepel doet daar amoniak in gooi er een hoeveelheid coke in laat ik zeggen 0.1g. Aansteker eronder houden en het laten koken en dan gaat alle versnijding weg. Dep de amoniak weg met een papieren zakdoekje en wat overblijft droog dat is de zuiverheid van de cocaine. Maar dan heb je ook gelijk crack gemaakt of basecoke dit kun je dan niet meer snuiven maar wel roken maar dat is ongeveer 10 keer zo verslavend als snuiven. Maar daar gaat het nu niet om en ik wil niet lullig of een zeikerd zijn maar soms moeten onjuistheden gewoon besproken worden. Dus als ik ernaast lul mensen corrigeer me maar kritiek maakt mensen sterker. En ik adviseer niemand om coke te gaan basen want dan kun je nog heroine gebruiken. Dus niet doen...
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja ben nu écht wel zeker hoor dus wat wil dat zeggen denk je :) :wink:

Basen is gewoon k*t.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#16
ok zeg het ook alleen maar.. mensen moeten zelf maar zien wat ze ermee doen..
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#17
willemvaag zei:
ok zeg het ook alleen maar.. mensen moeten zelf maar zien wat ze ermee doen..
Klik om te vergroten...

Dat klopt :wink:

Zoals ik al eerder opmerkte op dit forum, is er van coke gewoon te veel slechte in omloop. :wave:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heeft nog iemand deze ervaring of iets gelijkaardigs meegemaakt?
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#19
harry123 zei:
Nee het enige wat ik laatst heb meegemaakt met coke, is dat er glas door heen zat.. Had echt m'n hele neus kapot dus vertrouwde het niet, laten testen en kwam dat er uit, hele minuscule deeltjes, niet veel iets van ppaar% of zo, maar blijkbaar genoeg om mijn neus kapot te maken.
Klik om te vergroten...

:(
M
MeijerrLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien had je juist wel hele pure coke..
Als je altijd poedercoke snuift.. dus meestal gemixt!
en dan ineens een onversnede brok krijgt en opsnuift,
weetje niet wat je overkomt! je staat zo strak als een snaar en kan dan best wel eens rare gedachtes krijgen en ongemakkelijkheid

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."