#1
Hoi allemaal,
Mijn eerste post hier, hopelijk in het goede forum etc. Ik lees al een tijd graag tripreports hier, maar nu zelf even een vraag, ben benieuwd of mensen dit herkennen.
Ikzelf ben een man, 29 jaar, 72 kg en 1,81.
Mijn eerste ervaringen met XTC waren erg mooi, maar het afgelopen jaar is het minder geworden. Ik hou ongeveer 2-3 maanden tussen gebruik. Meestal begin ik met een hoeveelheid van ong 80-120 mg, waarna ik op de piek of net na de piek de rest van de pil bijneem, dus nog ong 60-80 mg. Als de pil na 45-60 minuten opkomt begint het meteen: een zwaar gevoel in mijn benen en een heel naar buikgevoel. Zo'n gevoel dat je krijgt wanneer je een afwijzing binnen krijgt van een date via een appje (ondertussen een fijne relatie maar heb dit zeker meegemaakt net als iedereen haha). Je denkt: he bah wat ben ik nou aan het doen. Na 10 minuten gaat dit over en voel ik me fijn, tintelingen en licht, lekker genieten. Na 30-45 min komt het eerdere gevoel echter weer terug, vervelend in mijn buik (geen buikpijn maar een "hormonaal gevoel" in mijn buik, hopelijk is dat begrijpelijk). Ik word weer zwaar in mijn benen en "nuchter" in mijn hoofd en wederom "jemig wat een kutgevoel, wat ben ik nou aan het doen". Een tweede golf van blijheid komt terug maar alweer minder sterk, het is gewoon wel lekker. Na 3 uur na inname (dus 2 uur na begin effecten) is het klaar, ik voel me heel vervelend. Het bijpakken stelt dit gevoel misschien 30-60 min uit.
Setting is zowel op een trancefeest als thuis met mijn vriendin. Wat gaat er mis? Slechte pillen? (Heb het wel met meerdere soorten pillen gehad). Gewoon niks voor mij? In ieder geval is een eurorie van 1,5 niet fijn voor een feest van 6 uur. Ik begrijp ook niet goed waarom het zo is veranderd, ik herinner me dat ik me tijdens de eerste paar keer echt 4-5 uur lang tussen de wolken voelde vliegen.
Dan dus nog beter nuchter, al hou ik dat qua energie en honger gewoon niet vol (snelle verbranding, weinig reserves). Kortom: wat dan wel?
Ik heb een enkele keer 150 mg 4-FMA genomen. Dit gaf een hele fijne stabiele piek, geen klachten over het feest! Echter schuur ik mijn hele mond rauw met mijn tong, heb ik de sahara in de mond en ook twee dagen kiespijn. En het schijnt heel ongezond te zijn?
Nou mensen bedankt voor het lezen, waardeer ik enorm!
Cheers
Mijn eerste post hier, hopelijk in het goede forum etc. Ik lees al een tijd graag tripreports hier, maar nu zelf even een vraag, ben benieuwd of mensen dit herkennen.
Ikzelf ben een man, 29 jaar, 72 kg en 1,81.
Mijn eerste ervaringen met XTC waren erg mooi, maar het afgelopen jaar is het minder geworden. Ik hou ongeveer 2-3 maanden tussen gebruik. Meestal begin ik met een hoeveelheid van ong 80-120 mg, waarna ik op de piek of net na de piek de rest van de pil bijneem, dus nog ong 60-80 mg. Als de pil na 45-60 minuten opkomt begint het meteen: een zwaar gevoel in mijn benen en een heel naar buikgevoel. Zo'n gevoel dat je krijgt wanneer je een afwijzing binnen krijgt van een date via een appje (ondertussen een fijne relatie maar heb dit zeker meegemaakt net als iedereen haha). Je denkt: he bah wat ben ik nou aan het doen. Na 10 minuten gaat dit over en voel ik me fijn, tintelingen en licht, lekker genieten. Na 30-45 min komt het eerdere gevoel echter weer terug, vervelend in mijn buik (geen buikpijn maar een "hormonaal gevoel" in mijn buik, hopelijk is dat begrijpelijk). Ik word weer zwaar in mijn benen en "nuchter" in mijn hoofd en wederom "jemig wat een kutgevoel, wat ben ik nou aan het doen". Een tweede golf van blijheid komt terug maar alweer minder sterk, het is gewoon wel lekker. Na 3 uur na inname (dus 2 uur na begin effecten) is het klaar, ik voel me heel vervelend. Het bijpakken stelt dit gevoel misschien 30-60 min uit.
Setting is zowel op een trancefeest als thuis met mijn vriendin. Wat gaat er mis? Slechte pillen? (Heb het wel met meerdere soorten pillen gehad). Gewoon niks voor mij? In ieder geval is een eurorie van 1,5 niet fijn voor een feest van 6 uur. Ik begrijp ook niet goed waarom het zo is veranderd, ik herinner me dat ik me tijdens de eerste paar keer echt 4-5 uur lang tussen de wolken voelde vliegen.
Dan dus nog beter nuchter, al hou ik dat qua energie en honger gewoon niet vol (snelle verbranding, weinig reserves). Kortom: wat dan wel?
Ik heb een enkele keer 150 mg 4-FMA genomen. Dit gaf een hele fijne stabiele piek, geen klachten over het feest! Echter schuur ik mijn hele mond rauw met mijn tong, heb ik de sahara in de mond en ook twee dagen kiespijn. En het schijnt heel ongezond te zijn?
Nou mensen bedankt voor het lezen, waardeer ik enorm!
Cheers